2013 Sıfır motosiklet masrafları

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar,abiler bir aya kadar Tvs Apache alacam,sıfır olacak.İlk defa motorlu araç alacağım için ne yapmam gerekiyor,hiçbişey bilmiyorum.Motor geldiğinde ne yapmam gerek?Bu arada yaş 20 sigortası ne kadar tutar?Sigortacı çok yakın bir arkadaşım??Plaka,ruhsat,ehliyet çıkarma masrafları vs ?
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
Daha 10 gün önce sıfır bir motor aldım ruhsat masrafı olarak sigorta,plaka masrafları noter vs herşey 550 liraya maloldu buna ek olarak ekipman masrafının olucak hiç birşeyin yoksa ve bugün 300 km de ilk yağ değişimi oldu ve zinciri yağlandı oda 50 tl tuttu serviste.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Daha 10 gün önce sıfır bir motor aldım ruhsat masrafı olarak sigorta,plaka masrafları noter vs herşey 550 liraya maloldu buna ek olarak ekipman masrafının olucak hiç birşeyin yoksa ve bugün 300 km de ilk yağ değişimi oldu ve zinciri yağlandı oda 50 tl tuttu serviste.

ne 550si yav.Ben en fazla 350-400 sanıyordum.Ekipmanları karıştırmayalım,onların yeri ayrı.Sadece Trafik işlemlerini soruyorum.550 nereye ne verdiniz merak ettim.Takipçi tuttun heralde?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Plaka ve ruhsat işlemlerinin bayi tarafından yapılması için noterden vekalet gerekiyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Plaka ve ruhsat işlemlerinin bayi tarafından yapılması için noterden vekalet gerekiyor.

ben hiç vekalet vermemiştim alırken tvsde 2011 de 200 tl vermiştim hepsine takipçi yapmıştı o zaman sigorta 30 tldi şimdi 130 tl olduğunu var sayarsak 300 330 tl civarı eder
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
ruhsat işlerini kendin yap sigorta dahil en fazla 450 lira olur muameleciye yaptırırsan komisyon ve noter bedeli ödersin gerek yok kendin yap hiç bir işlemiyok motosikleti aldığın bayiden bir takım evraklar var faturasıyla beraber alıyosun ek18 belgesi yada ek2 belgesini doldurtuyorsun 10 lira masrafı var yazıcılar hallediyor cemiyete falan gitmene de gerek yok motosikletin gümrüklü ise aynı yazıcıya gümrük yazısı yazdırıyosun iki nüsha git emniyete teslim et aynı gun plakanı bastır 3 gün sonrada ruhsatını al hayırlı olsun
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Daha 10 gün önce sıfır bir motor aldım ruhsat masrafı olarak sigorta,plaka masrafları noter vs herşey 550 liraya maloldu buna ek olarak ekipman masrafının olucak hiç birşeyin yoksa ve bugün 300 km de ilk yağ değişimi oldu ve zinciri yağlandı oda 50 tl tuttu serviste.


üff çok tutmuş ya en güzeli sigortacıları gezmek en ucuz yapanını bulmak benim arkadaşda 19 yaşında sigortaya biris 250 tl dedi birisi 220 birisi 200 en son ki yerde 150 tlye yaptırdı..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bende muameleciye çıkarttırdım plakayı. vekalet istemedi
2012 aralık 300tl tuttu..
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
155,50 ruhsat harcı 210 gibi de sigorta 12 lira pilaka 10 lira ek 18 başka masrafı yok sigorta yer yer ve firma firma değişiyor fiyatlar bu şekilde
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
ilk defa ruhsat çıkarılacak araç için istenen ruhsat bedeline bak! yuh! iki sayfa kağıt parçası be! zaten satıştan vergi kaldırıyorsun ruhsat bedeli niye? ya da neden bu kadar? Allah kolaylık versin...
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
11
Motosikleti
Suzuki Burgman AN400
Sigorta için Allianza bakın mutlaka, ben 1 ay önce 2005 burgman aldım ilk sorduğum yer sigortaya 200 lira dedi. Sonra araştırdım en iyi fiyatı Allianz veriyomuş. 68 TL'ye poliçe yaptırdım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sigorta için Allianza bakın mutlaka, ben 1 ay önce 2005 burgman aldım ilk sorduğum yer sigortaya 200 lira dedi. Sonra araştırdım en iyi fiyatı Allianz veriyomuş. 68 TL'ye poliçe yaptırdım.
Allianz 30 yaşından küçüklere motosiklet sigortası yapmıyo.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Yav 155 lira ruhsat diyelim,120 sigorta,30 lirada ek1 plaka vs daha ne var.305 tl.Serdar37100 450 tl gider yazmış geriye kalan 145 tl nereye gidiyor ayıptır sorması ?
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
155 rusat harcı
150de trafik sigortası diyelim.il ufaksa 70 kadar düşer istanbulda 200 ü bulur
10-15 ek 1 için
15 plaka basımı için
nasıl oluyor 550 tl ?
bu takipçilere para kaptırmayın zamanınız varsa işlemler çok kolay
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
155 rusat harcı
150de trafik sigortası diyelim.il ufaksa 70 kadar düşer istanbulda 200 ü bulur
10-15 ek 1 için
15 plaka basımı için
nasıl oluyor 550 tl ?
bu takipçilere para kaptırmayın zamanınız varsa işlemler çok kolay

bende onu diyorum nasıl oluyor 550.yol parası,yemek parasınıda dahil ediyorlar heralde
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
Arkadaşlar Axa sigortanın trafik sigorta bedeli 239 tl 70 tl de noter tuttu 155 ruhsat harcını zaten sizde yazmışsınız 10-15 tl ek 1 demişsiniz 15 plaka basımı demişsiniz topladınmı
239
155
15
15 : 424 sadece devletin aldığı mecburi masraflar zaten muameleci 500 tl fiyat istiyor bu fiyata + 70 noter masrafını koyun muameleci işlem yapabilmesi için fiyat ortada bu istanbulda nereden motor alırsanız sıfır motorda mecburi masrafınızdır.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar Axa sigortanın trafik sigorta bedeli 239 tl 70 tl de noter tuttu 155 ruhsat harcını zaten sizde yazmışsınız 10-15 tl ek 1 demişsiniz 15 plaka basımı demişsiniz topladınmı
239
155
15
15 : 424 sadece devletin aldığı mecburi masraflar zaten muameleci 500 tl fiyat istiyor bu fiyata + 70 noter masrafını koyun muameleci işlem yapabilmesi için fiyat ortada bu istanbulda nereden motor alırsanız sıfır motorda mecburi masrafınızdır.
Vekalet vermeden de muameleciye çıkarttırabilirdin plakayı. Muamelecinin dediği saatte emniyette oluyosun tescil memurunun önünde belgelere 2-3 imza atıyosun geri kalan herşeyi muameleci hallediyo.
Bu arada avatarında yani profil resminde subliminal bir mesaj mı var yoksa ben mi çok fesatım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst