- Katılım
- 28 Ağu 2010
- Mesajlar
- 1,148
Slm arkadaslar
ya su drift ne motormus ya ben gormeyeli 17kurus bileyakmaya baslamis
ampul patlatmis
katur kutur sesler gelmeye baslamis
servisler dandikmis(buna katiliyorum)
Magnatec midir nedir ondan katiliyormus
Sanzumani mi depriyajimi sikintiliymis
falan filannnj
arkadaslar motorum 7700 kmyi gecti
servise bakim icin gittim sen biliyon zaten kendin yap dedi. Yani sifir aldigimdan bu yana kendim yaptim bakimlari.. Nedense ne sinyali yanmamazlik etti. Ne ses geldi biryerinden
ne stop etti ne de yolda birakti nede yan ayaklik musuru bozuldu arka dislideki somunlari contali somunla degitirdikten sonra zincir dahi gevsemedi hic bi sikinti yaratmadi
Ama benim motor castrol marka MOTOSİKLET
YAGİ disinda birsey katmadim
her hafta zincirleri yagladim aydw bir temizledim
Motoru yikadiktan sonra kuruladim
Her ay olmasada iki aya bir soketleri sokup icini temizleti taktim
cok sukur klasik sorunu olan lastik guvensizligi disinda bir problem yasamadim..
Demekki sorun bende
tekeriniz duz bassin
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
Birde sunu demeliyim ki 15 kurusu gordum ama yaklasik olarak 16 kurus hic yakmadi kilometrede
benim 2 arkadaşımdada mh drift war bence biraz kullanmaklada alakalı birisi 7 bin km de birisi 4 bin 4 bin km de olandaki sorunlar zincir koruması koptu arkadaş sert bir çukura girmiş ondan sonra arka sol sinyal plastik körükten koptu egzoz susturucusu koptu ses yapıyor ön frenden ses geliyor 7bin kmde olan arkadaşta ön frenden ses geliyor onun dışında böle durdugu yerde gaz werince cııızz die bir ses geliyor sanki bizde anlamadık subaplar dicemde sanmıyorm oladabilir onun dışında 7 bin kmde olanda sorun yok