Selamlar. 2006 model eski kasa CBR 125R ile yeni modellerin arka fren balataları aynımıdır? internetten sipariş vericem fakat sadece CBR 125 yazıyor. Acaba 2006 Modele uyarmı? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Bayi ile görüştüm.Sıfır 1 tane cbr var.Benim motoru 3000 e verebilirsek alacağım inşallah haber bekliyorum![]()
arkadaşlar zinciri yağlamam gerekiyor, tavsiye edebileceğiniz marka var mı?
Merhabalar.Birşey kafama takıldı.CBR ların rampa performansı nasıl ?
Arkadaşlar Lastikler Yüzünden 2 kez kaza atlattım. Işıklarda ön frene bi bastım direksion bi sağ bi sol lastik yol tutmuyo artık tırsmaya basladm. ArKa Lastikte öyle artık bitmek üzere geldi. Ne önerirsiniz filan gibi konuya girmek istemıyorum. Şu marka iyi bu marka iyidir demenizide istemıyorum. 2008 model motosikletim. Eski kasada orjinal ebatlarda kullandığınız yani taktırdığınız güzel sonuç veren lastikler hangisi ise ondan tavsiye etmenizi ve nereden alabilirim onu söylemenizi rica ediyorum. ORJİNAL ebatlarında alacağım. Şu anda arka lastik 110/70/17.
Ön lastik ölçüleri: 80/90-ZR17 Arka lastik ölçüleri: 100/80-ZR17
1.Viteste Düz Duvara tırmanırsın .. Devrini alınca 2.vitestede en kral bayırı çıkarsın .. Normal eğimi 3Lede çıkarsın .. 2 kişiyken deneme 1.viteste kalırsın ..![]()
okan cbr ybr ye göre daha atik ve seri... farkı bariz hissedersin...Bolu dağını biliyormusunuz bilmiyorum ama ybr ile 60 70 80 çıkıyorum cbr nasıl çıkar kiDün bitane tır solladı beni rampada :queen:
okan cbr ybr ye göre daha atik ve seri... farkı bariz hissedersin...
Bayi ile görüştüm.Sıfır 1 tane cbr var.Benim motoru 3000 e verebilirsek alacağım inşallah haber bekliyorum![]()
daha alamadınmı hadi okan...
Hızı falan biliyorumda abi 125 cc olduğu için rampada sordum sonra cbf lere geçilmiyek rampada :mrgreen: Bu arada gerçekten bolu dağınnda solladı beni tır :queen:
adaBaya bir sakinmiş70 den yukarı çıkmıyor bazen.Sanırım boştu daf :mrgreen:
ada
dolu olsada fark etmiyor.. artık teknoloji gelişti... yakıt düzgün ise rampayada devirli girmisse seni kimse durduramaz onu...
bu arada seni cbr seni hız ve serilik bakımından tatmin edecektir...