Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
satıcıyı arayıp sorun. sahibindende EBC marka alabilirsiniz ben aldım sıkıntısız kullanıyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bayi ile görüştüm.Sıfır 1 tane cbr var.Benim motoru 3000 e verebilirsek alacağım inşallah haber bekliyorum :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Selamlar. 2006 model eski kasa CBR 125R ile yeni modellerin arka fren balataları aynımıdır? internetten sipariş vericem fakat sadece CBR 125 yazıyor. Acaba 2006 Modele uyarmı? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Eski kasa ve yeni kasa aynı kasa, şese ve motoru kullanıyor. Ben Yüzde 90 aynıdır diyorum. Netten 2010 ile 2012 nin özelliklerini arattır. disk boyutları yazar bunlar aynıysa balatalarda da aynıdır.

Telefonla bayilerden de sorabilirsin servis bölümünden

Bayi ile görüştüm.Sıfır 1 tane cbr var.Benim motoru 3000 e verebilirsek alacağım inşallah haber bekliyorum :)

Hayırlısı...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar Lastikler Yüzünden 2 kez kaza atlattım. Işıklarda ön frene bi bastım direksion bi sağ bi sol lastik yol tutmuyo artık tırsmaya basladm. ArKa Lastikte öyle artık bitmek üzere geldi. Ne önerirsiniz filan gibi konuya girmek istemıyorum. Şu marka iyi bu marka iyidir demenizide istemıyorum. 2008 model motosikletim. Eski kasada orjinal ebatlarda kullandığınız yani taktırdığınız güzel sonuç veren lastikler hangisi ise ondan tavsiye etmenizi ve nereden alabilirim onu söylemenizi rica ediyorum. ORJİNAL ebatlarında alacağım. Şu anda arka lastik 110/70/17.
Ön lastik ölçüleri: 80/90-ZR17 Arka lastik ölçüleri: 100/80-ZR17
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Merhabalar.Birşey kafama takıldı.CBR ların rampa performansı nasıl ?

1.Viteste Düz Duvara tırmanırsın .. Devrini alınca 2.vitestede en kral bayırı çıkarsın .. Normal eğimi 3Lede çıkarsın .. 2 kişiyken deneme 1.viteste kalırsın .. :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Arkadaşlar Lastikler Yüzünden 2 kez kaza atlattım. Işıklarda ön frene bi bastım direksion bi sağ bi sol lastik yol tutmuyo artık tırsmaya basladm. ArKa Lastikte öyle artık bitmek üzere geldi. Ne önerirsiniz filan gibi konuya girmek istemıyorum. Şu marka iyi bu marka iyidir demenizide istemıyorum. 2008 model motosikletim. Eski kasada orjinal ebatlarda kullandığınız yani taktırdığınız güzel sonuç veren lastikler hangisi ise ondan tavsiye etmenizi ve nereden alabilirim onu söylemenizi rica ediyorum. ORJİNAL ebatlarında alacağım. Şu anda arka lastik 110/70/17.
Ön lastik ölçüleri: 80/90-ZR17 Arka lastik ölçüleri: 100/80-ZR17

Geçmiş olsun. Cub ve şimdiki 125r lastiği dışında pek bir tecrübem yok. Ayriyeten orijinal ebat düşünmeniz iyi bence (malum çeşitli testlere göre belli bir ebat lastik koyuyorlardır). Anlattığınıza göre lastik eskimiş. Yeni lastik takana kadar motoru pek kullanmamanızı öneririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

@OnderAkalin sorunuz bana mı bilmiyorum ama yeni aldım en az 1 yıl satmayı düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------

1.Viteste Düz Duvara tırmanırsın .. Devrini alınca 2.vitestede en kral bayırı çıkarsın .. Normal eğimi 3Lede çıkarsın .. 2 kişiyken deneme 1.viteste kalırsın .. :)

Edebi metin tenkidi gibi olmuş. :thumbleft: Şaka bir yana Enes'e katılıyorum uniqe. Ek olarak, artçı olmadıkça, şehirdışı fazla dik olmayan rampalarda (%4-5 gibi) yarı gazla 80 90 gibi çıkabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bolu dağını biliyormusunuz bilmiyorum ama ybr ile 60 70 80 çıkıyorum cbr nasıl çıkar ki :) Dün bitane tır solladı beni rampada :queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Hızı falan biliyorumda abi 125 cc olduğu için rampada sordum sonra cbf lere geçilmiyek rampada :mrgreen: Bu arada gerçekten bolu dağınnda solladı beni tır :queen:

oda bişey mi ben bolu dağında kamyonla tırla nicelerini solladım.. hatta inişteki ışıklarda yetişip bunda ne var diyenler bile oldu... biraz sakin kullanırım kamyon u tır ı..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Baya bir sakinmiş :p 70 den yukarı çıkmıyor bazen.Sanırım boştu daf :mrgreen:
ada

dolu olsada fark etmiyor.. artık teknoloji gelişti... yakıt düzgün ise rampayada devirli girmisse seni kimse durduramaz onu...

bu arada seni cbr seni hız ve serilik bakımından tatmin edecektir...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
ada

dolu olsada fark etmiyor.. artık teknoloji gelişti... yakıt düzgün ise rampayada devirli girmisse seni kimse durduramaz onu...

bu arada seni cbr seni hız ve serilik bakımından tatmin edecektir...

Şimdi geçen arayan adam aradı abi.Çantasız ve lastiksiz 2750 ye veriyorum.Olursa haber vericek.Sonra dadaşdan sıfır cbr gelsinn :p Beyaz daha çok hoşuma gitti sen ne dersin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst