Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
tüm gönül dostlarına her zaman olduğu gibi şimdide saygı ve selamlarımı sunuyorum .
biliyorsunuz uzunca bir zamandır uçmayı kafama koymuştum , hatta ilerleyen zamanlara yönelik paramotor yapım çalışmalarımada devam etmekteydim lakin , bu işlerin gelişigüzel deneme yanılma yöntemiyle olmayacağının ve havacılık , uçuş bilgilerinin ve deneyiminin çok önemli olup , eğitimsiz uçmaya kalkmanın intiharla eşdeğer olduğunu şimdi daha da iyi anlamaktayım , zaten her zaman önce eğitim fikrini savunmuş ve buna inanmışımdır o zaman geldi çattı ve planlamalarım hafta yada gün olarak tam tutmasada her şey düşündüğüm gibi gidiyor ,
bir yandan paramotor çalışmalarım ve araştırmalarımı sürdürürken başlangıç uçuş ve eğitimimi tamamlamaya ve kendimi geliştirmeye bakmaktayım , bunun için özel olarak , bu eğitim işini yapan hoca, yada eğitmenler olsada ben türk hava kurumu çatısı altında olmayı , ve kariyer sahibi işi bilen hocalardan ders almayı daha uygun görüp , doğru karar olan (THK ) yı seçmiş bulunmaktayım ,
inşallah bir kaç zaman sonra sertifika ve uçuş kartımı alıp havacılık camiasına katılacağım , hakkımda hayırlısı ne ise o olsun .
tabi paramotor trike çalışmalarım bir yandan sürerken aslında bu işin hiç aceleye getirilmeyeceğini ve hatta en az bir yıl motorsuz olarak uçuş yapılmasının çok çok yerinde bir karar olduğunu bizzat görmüş ve yaşamış bulunmaktayım
daha ilk kez uçtuğum gün iniş esnasında neredeyse bir arabaya bödösleme giriyordum :cherry: daha öğrenilecek çok tecrübe ve deneyim var benim için ama azim ve istekle olmayacak şey yok biliyorsunuz helede benim için
neyse sözü çokça uzatmadan motosiklet motorundan yapacağım paramotor için en önemli olan eğitim kısmının ilk aşamalarını inşallah bitireceğim , bu paramotor vs yapımını bir kaç arkadaşa anlattığımda bana inanmadılar hatta hocalarımızdan biri dalga geçti , git kumda oyna der gibi makaraya aldı beni , paramotorla uçmak haaaaa dedi
cumartesi günü sınavım ve müteakiben pazar günü sakarya serdivan- kırantepede tüm uçuşlarımı tamamlayacağım , şu ana kadar 2 uçuş yaptım olmayacak iş değil sonrasında yine inşallah eğitim olayı devam edecek ,
sakarya serdivana yolu düşen yada gelmeyi düşünen tüm gönül dostlarını beklerim , hem motosiklet gezisi aynı zamanda uçan insanları izlemesi çok keyifli ve zevkli oluyor
uçmayı zaten hiç karıştırmayalım
o bambaşka bir şey
kalın sağlıcakla ...












artık uçuş videolarını yine daha önce konusunu paylaştığım bu motosiklet kaskı ile gerçekleştireceğim uçuş anında güzel olacak düşüncesindeyim zaten çok daha önce böyle bir şey yapmam gerekiyoru ama bir go pro alana kadar dijitalle devam şimdilik buda iş görecek
http://www.youtube.com/watch?v=X06fxPfmJys
işte uzun yıllardır hayalini kurduğum ve asla unutamayacağım gökyüzüne kanat açtığım ilk uçuş anımdan kareler , o anda neler hissettiğimi kelimelerle anlatmam mümkün değil yalnız havada yusufla tanışıp kaynaşma fırsatı buldum pek sevmedim kendilerini :cherry:
hava bir hayli sert ve soğuktu o gün yere indiğimde resmen terler buhar oluyordu bedenimde , adrenalin ve nabız tavan yaptı diyebilirim
yorum yazan yazmayan tüm gönül dostlarına teşekkürler şimdiden , havadan çektiğim görüntülerle devam edeceğiz ilerleyen zamanlarda kalın sağlıcakla
biliyorsunuz uzunca bir zamandır uçmayı kafama koymuştum , hatta ilerleyen zamanlara yönelik paramotor yapım çalışmalarımada devam etmekteydim lakin , bu işlerin gelişigüzel deneme yanılma yöntemiyle olmayacağının ve havacılık , uçuş bilgilerinin ve deneyiminin çok önemli olup , eğitimsiz uçmaya kalkmanın intiharla eşdeğer olduğunu şimdi daha da iyi anlamaktayım , zaten her zaman önce eğitim fikrini savunmuş ve buna inanmışımdır o zaman geldi çattı ve planlamalarım hafta yada gün olarak tam tutmasada her şey düşündüğüm gibi gidiyor ,
bir yandan paramotor çalışmalarım ve araştırmalarımı sürdürürken başlangıç uçuş ve eğitimimi tamamlamaya ve kendimi geliştirmeye bakmaktayım , bunun için özel olarak , bu eğitim işini yapan hoca, yada eğitmenler olsada ben türk hava kurumu çatısı altında olmayı , ve kariyer sahibi işi bilen hocalardan ders almayı daha uygun görüp , doğru karar olan (THK ) yı seçmiş bulunmaktayım ,
inşallah bir kaç zaman sonra sertifika ve uçuş kartımı alıp havacılık camiasına katılacağım , hakkımda hayırlısı ne ise o olsun .
tabi paramotor trike çalışmalarım bir yandan sürerken aslında bu işin hiç aceleye getirilmeyeceğini ve hatta en az bir yıl motorsuz olarak uçuş yapılmasının çok çok yerinde bir karar olduğunu bizzat görmüş ve yaşamış bulunmaktayım
daha ilk kez uçtuğum gün iniş esnasında neredeyse bir arabaya bödösleme giriyordum :cherry: daha öğrenilecek çok tecrübe ve deneyim var benim için ama azim ve istekle olmayacak şey yok biliyorsunuz helede benim için
neyse sözü çokça uzatmadan motosiklet motorundan yapacağım paramotor için en önemli olan eğitim kısmının ilk aşamalarını inşallah bitireceğim , bu paramotor vs yapımını bir kaç arkadaşa anlattığımda bana inanmadılar hatta hocalarımızdan biri dalga geçti , git kumda oyna der gibi makaraya aldı beni , paramotorla uçmak haaaaa dedi
sakarya serdivana yolu düşen yada gelmeyi düşünen tüm gönül dostlarını beklerim , hem motosiklet gezisi aynı zamanda uçan insanları izlemesi çok keyifli ve zevkli oluyor
uçmayı zaten hiç karıştırmayalım
kalın sağlıcakla ...











artık uçuş videolarını yine daha önce konusunu paylaştığım bu motosiklet kaskı ile gerçekleştireceğim uçuş anında güzel olacak düşüncesindeyim zaten çok daha önce böyle bir şey yapmam gerekiyoru ama bir go pro alana kadar dijitalle devam şimdilik buda iş görecek
http://www.youtube.com/watch?v=X06fxPfmJys
işte uzun yıllardır hayalini kurduğum ve asla unutamayacağım gökyüzüne kanat açtığım ilk uçuş anımdan kareler , o anda neler hissettiğimi kelimelerle anlatmam mümkün değil yalnız havada yusufla tanışıp kaynaşma fırsatı buldum pek sevmedim kendilerini :cherry:
hava bir hayli sert ve soğuktu o gün yere indiğimde resmen terler buhar oluyordu bedenimde , adrenalin ve nabız tavan yaptı diyebilirim
yorum yazan yazmayan tüm gönül dostlarına teşekkürler şimdiden , havadan çektiğim görüntülerle devam edeceğiz ilerleyen zamanlarda kalın sağlıcakla