TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.

Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.

bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?

yakıt tüketimi 100 km de ortalama 1.7 lt civarında (kullanıma göre değişiklik gösterir tabi) servis olayına gelince alacağın yer ile bir görüşüp ankarada herhangi bir serviste yaptırabilirsin şahsen kendi servisleri biraz kazık geliyor bana. Ama sağlam motor ona diyecek söz yok :cat:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
yakıt tüketimi 100 km de ortalama 1.7 lt civarında (kullanıma göre değişiklik gösterir tabi) servis olayına gelince alacağın yer ile bir görüşüp ankarada herhangi bir serviste yaptırabilirsin şahsen kendi servisleri biraz kazık geliyor bana. Ama sağlam motor ona diyecek söz yok :cat:

Yakıt tüketimi iyimiş http://www.yakittuketimi.net/yamaha-ybr-125/ ybr hakkında söylenenler doğruysa ciddi fark varmış gerçekten

Bir de şu tubeless lastik meselesi nasıl? Apache nin yeni modellerinde de hala şambriyelli lastik mi geliyor yoksa orjinalinden tubeless mi?
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
ben her benzin koyduğumda nekadar yaktığını test etmeye çalışırım karma ve biraz seri sürüşte ortalama 10tl ye 90-100 km giderim
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
sallamasyon değil kardeşim toplamda 2011 model apache ile 1 gün içerisinde 600-650 km arası yol yaptım ve denedim çoğu uzun yol 100 km civarıda şehir içi diyelim.

sen yanlış ölçmüşün ozaman. öyle bişey yok. yeni motor alacak gençler buralara bakıp bilgi alıyorlar.yanlış bilgi vermeyelim.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.

Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.

bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?

Dostum bakımını yaparsın yapmasına da motor garantiden çıkar.Olmadık arızalar verir uğraşırsın.Başkentte servis mi olmazmış tvs'nin ayıbı.Ybr al kafan rahat olsun.Cbf de alabilirsin.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
Dostum bakımını yaparsın yapmasına da motor garantiden çıkar.Olmadık arızalar verir uğraşırsın.Başkentte servis mi olmazmış tvs'nin ayıbı.Ybr al kafan rahat olsun.Cbf de alabilirsin.


Ybr yi de dusundum ama tvs nin 3 beygirlik farki ve kasli gorunumu cekici geldi, hizlanmada vs ybr den acik ara onde, sirf servisi yok diye boyle bir alternatifi elemek istemiyorum
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.

Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.

bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?



Dostum Apache hakkında eski yorumlarımada bakabilirsin. Ben bir ybr kullanıcısı olarak son derece motorumdan memnunum. Apache'yi hiç bir şekilde kötülemedim aksine hakettiği yere gelemediğini savunanlardanım. Ama eğri oturup doğru konuşmak gerekir. Servis sıkıntısı çekmemek için ybr alman daha mantıklı olacaktır. Ayrıcı apache senden 15-20 km daha hızlı gidicek diye bu kadar sıkıntı etme. Bu motorlar commuter. Şehir içi motoru olarak kullanıyor ekseri. Apache tamam 15 km daha hızlı gidiyor ama aynı yolda 120'yle bir zaman sonra rahatsız ediyor titreşim insanı ve 110'a düşüyor yada 100'e. Bende ybr var babam'la beraber 170-180 kg civarındayız. Uzun yolda 110 sabit olarak gidiyor. Daha da sıkarsam motor 115-120 doğru ilerliyor ağır ağır ama motora can çekiştirmeninde alemi yok. Servisi olsa apache al derdim hem gönlünde olan motor nede olsa. Ama bu durumda en mantıklı karar ybr alman olucaktık.


Dediğin gibi 3 bg ve tork ybr'ye oranla apache'nin en büyük artıları. Ama ileride motoru satmaya kalktığın zaman adam motordan çok bakımlarının nerede yapıldığına bakar ve haliyle sorgulatmak ister. Kendinizi bir alıcı olarak düşünün. Bir yerde bakımlarının nerede yapıldığı belli olan bir motor diğer yanda ne olduğu belli olmayan ustaların elinden geçmiş bir motor. İnsan'ın kafasında şüphe oluşur. Kaldıki apache, ybr'ye nazaran daha nazik ve kibar motordur. Her usta anlamaz dilinden.

Sizin için en hayırlısı ybr almak olur kendi düşüncem. Ama siz apache alın içinizde ukte kalmasın.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
Dostum Apache hakkında eski yorumlarımada bakabilirsin. Ben bir ybr kullanıcısı olarak son derece motorumdan memnunum. Apache'yi hiç bir şekilde kötülemedim aksine hakettiği yere gelemediğini savunanlardanım. Ama eğri oturup doğru konuşmak gerekir. Servis sıkıntısı çekmemek için ybr alman daha mantıklı olacaktır. Ayrıcı apache senden 15-20 km daha hızlı gidicek diye bu kadar sıkıntı etme. Bu motorlar commuter. Şehir içi motoru olarak kullanıyor ekseri. Apache tamam 15 km daha hızlı gidiyor ama aynı yolda 120'yle bir zaman sonra rahatsız ediyor titreşim insanı ve 110'a düşüyor yada 100'e. Bende ybr var babam'la beraber 170-180 kg civarındayız. Uzun yolda 110 sabit olarak gidiyor. Daha da sıkarsam motor 115-120 doğru ilerliyor ağır ağır ama motora can çekiştirmeninde alemi yok. Servisi olsa apache al derdim hem gönlünde olan motor nede olsa. Ama bu durumda en mantıklı karar ybr alman olucaktık.


Dediğin gibi 3 bg ve tork ybr'ye oranla apache'nin en büyük artıları. Ama ileride motoru satmaya kalktığın zaman adam motordan çok bakımlarının nerede yapıldığına bakar ve haliyle sorgulatmak ister. Kendinizi bir alıcı olarak düşünün. Bir yerde bakımlarının nerede yapıldığı belli olan bir motor diğer yanda ne olduğu belli olmayan ustaların elinden geçmiş bir motor. İnsan'ın kafasında şüphe oluşur. Kaldıki apache, ybr'ye nazaran daha nazik ve kibar motordur. Her usta anlamaz dilinden.

Sizin için en hayırlısı ybr almak olur kendi düşüncem. Ama siz apache alın içinizde ukte kalmasın.


Çok güzel açıklamışsın aradaki farkı, 3 bg fazla olmasındaki kastım sadece son hız değil, son hıza ulaşmam da çok önemli değil açıkçası, trafikte arabalar arasında kaldığımda, arabanın üstüme geldiğini hisettiğimde gazı açıp sıyrılmak falan daha rahat olsun :)

Bir lokantanın önünde apache görmüştüm, o kurye ile bi konuşayım bunların servis işi falan nasılmış ankarada, motoru haziranda almayı düşünüyorum araştırmaya erkenden başladım, hazirana kadar tvs ankara servisi açılırsa düşünmeden tvs alırım, tvs servisi gelmeyecek gibiyse az bişey daha ivmelenme uğruna garantiden servis hizmetinden vazgeçmek saçma olabilir çok haklısın o zaman ybr düşünürüm
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
Ybr yi de dusundum ama tvs nin 3 beygirlik farki ve kasli gorunumu cekici geldi, hizlanmada vs ybr den acik ara onde, sirf servisi yok diye boyle bir alternatifi elemek istemiyorum

ben rizede oturuyorum ve 3 ay önce isotlardan 2012 model apache aldım bana en yakın servis malatyada yani 500 km den fazla bir yol var bakımını sorarsa nasıl yapıyorum gereken paraçaları isotları arayıp kapgo ücreti ödemeden uygun fiyatta alıyorum rizede güvendiğim bir motor ustasına bakımlarını yaptırıyorum isotlar bu konuda anlayışlı garantidende düşrmüyorlar açıkçası hiçbir problem yaşamadım zaten bakımları basıt zamanla öğrenirsin kullanıcı hatası dışında önemli bir arıza olursa o biraz sıkıntı yaratır fakat motoru araştırdıysan öyle durup dururken önemli bir arıza vereceğini tahmin etmezsin ama en iyisi temizbir ikinci el rodajla bakımla filan uğraşmassın
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
ben rizede oturuyorum ve 3 ay önce isotlardan 2012 model apache aldım bana en yakın servis malatyada yani 500 km den fazla bir yol var bakımını sorarsa nasıl yapıyorum gereken paraçaları isotları arayıp kapgo ücreti ödemeden uygun fiyatta alıyorum rizede güvendiğim bir motor ustasına bakımlarını yaptırıyorum isotlar bu konuda anlayışlı garantidende düşrmüyorlar açıkçası hiçbir problem yaşamadım zaten bakımları basıt zamanla öğrenirsin kullanıcı hatası dışında önemli bir arıza olursa o biraz sıkıntı yaratır fakat motoru araştırdıysan öyle durup dururken önemli bir arıza vereceğini tahmin etmezsin ama en iyisi temizbir ikinci el rodajla bakımla filan uğraşmassın

isotlar dediğiniz tvs türkiye distribütörü değil mi? Peki her bayii isotlar mıdır, bana yakın olan bayii eskişehirdeki, orda sizin bayinize karşı olan memnuniyetinizi ben de yaşar mıyım? Yoksa dediğiniz garantiden düşürmeme vs bayii nin insafına kalmış bir şey midir?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
TVS buluşması yapalım mı arkadaşlar, ha bu demek değildir ki Twin ve diğer kullanıcılar gelmesin :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
aradakı 3 beygır gercekten cok sey demek ufak cc de mesela etrafında donersın ybr nın kesınlıkle abartmıyorum
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
Ybr yi de dusundum ama tvs nin 3 beygirlik farki ve kasli gorunumu cekici geldi, hizlanmada vs ybr den acik ara onde, sirf servisi yok diye boyle bir alternatifi elemek istemiyorum
ben 16 aydır kullanıyorum buradaki servis geçirmeyi çok sevdiğinden hiç gitmedim. yağını yağ filtresini kendim değiştiriyorum. başka da hiçbir tamir bakım vs. işim olmadı heee bitek ön dişliyi değiştirmek için gittim o da arkadaşa götürdüm tamirci o kadar . benzin tüketimi 2,6 lt altına hiç inemedim 3 lt üstünede hiç çıkmadım çıksada şaşırmam180 boyunda 110 kg adamım düz yol gördüm mü 120 nin altına inmem
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
isotlar dediğiniz tvs türkiye distribütörü değil mi? Peki her bayii isotlar mıdır, bana yakın olan bayii eskişehirdeki, orda sizin bayinize karşı olan memnuniyetinizi ben de yaşar mıyım? Yoksa dediğiniz garantiden düşürmeme vs bayii nin insafına kalmış bir şey midir?

bunları motoru alacağın bayii ile görüşmen lazım ben peşin fıyatına 12 taksitli olduğu için ordan aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım bu konuda en iyi isotlar olduğunu duymuştum gerçekten de öyleymiş açıkçası diğer bayiler nasılbir insiyatıf sunar bilmiyorum araştırıp sorman lazım olmassa alırsın istanbuldan kago bedava nasıl olsa zaten her bakıma eskişehir e gitmek pekte mümkün değil heralde
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
bunları motoru alacağın bayii ile görüşmen lazım ben peşin fıyatına 12 taksitli olduğu için ordan aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım bu konuda en iyi isotlar olduğunu duymuştum gerçekten de öyleymiş açıkçası diğer bayiler nasılbir insiyatıf sunar bilmiyorum araştırıp sorman lazım olmassa alırsın istanbuldan kago bedava nasıl olsa zaten her bakıma eskişehir e gitmek pekte mümkün değil heralde

Haklısınız bayii ile konuşup bu işe bir çözüm getirmek en iyisi olacaktır, eğer kargoyla gelen orjinal parçaları kendim değiştirmem veya burada bir ustaya usülüne uygun olarak taktırmam garantiyi de sıkıntıya sokmayacaksa ne ala
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst