- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
biz abanta gidip geldik. nasıl gittiğimizi sadece ekiptekiler bilir:queen: özellikle ölçtürdüm 950 gr yağ çıktı
Abant gezinizdeki resimleri görmüştüm kafam rahatladı teşkkürler
biz abanta gidip geldik. nasıl gittiğimizi sadece ekiptekiler bilir:queen: özellikle ölçtürdüm 950 gr yağ çıktı
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.
Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.
bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?
yakıt tüketimi 100 km de ortalama 1.7 lt civarında (kullanıma göre değişiklik gösterir tabi) servis olayına gelince alacağın yer ile bir görüşüp ankarada herhangi bir serviste yaptırabilirsin şahsen kendi servisleri biraz kazık geliyor bana. Ama sağlam motor ona diyecek söz yok :cat:
sallamasyon değil kardeşim toplamda 2011 model apache ile 1 gün içerisinde 600-650 km arası yol yaptım ve denedim çoğu uzun yol 100 km civarıda şehir içi diyelim.sallamasyon yakıt değeri o. 1.7 diye bişey yok. 2.2 altına inmez 3üde pek geçmez.
sallamasyon değil kardeşim toplamda 2011 model apache ile 1 gün içerisinde 600-650 km arası yol yaptım ve denedim çoğu uzun yol 100 km civarıda şehir içi diyelim.
ben her benzin koyduğumda nekadar yaktığını test etmeye çalışırım karma ve biraz seri sürüşte ortalama 10tl ye 90-100 km giderim
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.
Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.
bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?
Dostum bakımını yaparsın yapmasına da motor garantiden çıkar.Olmadık arızalar verir uğraşırsın.Başkentte servis mi olmazmış tvs'nin ayıbı.Ybr al kafan rahat olsun.Cbf de alabilirsin.
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.
Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.
bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?
Bu da zaten yaklaşık 2.5lt yapar..
Dostum Apache hakkında eski yorumlarımada bakabilirsin. Ben bir ybr kullanıcısı olarak son derece motorumdan memnunum. Apache'yi hiç bir şekilde kötülemedim aksine hakettiği yere gelemediğini savunanlardanım. Ama eğri oturup doğru konuşmak gerekir. Servis sıkıntısı çekmemek için ybr alman daha mantıklı olacaktır. Ayrıcı apache senden 15-20 km daha hızlı gidicek diye bu kadar sıkıntı etme. Bu motorlar commuter. Şehir içi motoru olarak kullanıyor ekseri. Apache tamam 15 km daha hızlı gidiyor ama aynı yolda 120'yle bir zaman sonra rahatsız ediyor titreşim insanı ve 110'a düşüyor yada 100'e. Bende ybr var babam'la beraber 170-180 kg civarındayız. Uzun yolda 110 sabit olarak gidiyor. Daha da sıkarsam motor 115-120 doğru ilerliyor ağır ağır ama motora can çekiştirmeninde alemi yok. Servisi olsa apache al derdim hem gönlünde olan motor nede olsa. Ama bu durumda en mantıklı karar ybr alman olucaktık.
Dediğin gibi 3 bg ve tork ybr'ye oranla apache'nin en büyük artıları. Ama ileride motoru satmaya kalktığın zaman adam motordan çok bakımlarının nerede yapıldığına bakar ve haliyle sorgulatmak ister. Kendinizi bir alıcı olarak düşünün. Bir yerde bakımlarının nerede yapıldığı belli olan bir motor diğer yanda ne olduğu belli olmayan ustaların elinden geçmiş bir motor. İnsan'ın kafasında şüphe oluşur. Kaldıki apache, ybr'ye nazaran daha nazik ve kibar motordur. Her usta anlamaz dilinden.
Sizin için en hayırlısı ybr almak olur kendi düşüncem. Ama siz apache alın içinizde ukte kalmasın.
Ybr yi de dusundum ama tvs nin 3 beygirlik farki ve kasli gorunumu cekici geldi, hizlanmada vs ybr den acik ara onde, sirf servisi yok diye boyle bir alternatifi elemek istemiyorum
ben rizede oturuyorum ve 3 ay önce isotlardan 2012 model apache aldım bana en yakın servis malatyada yani 500 km den fazla bir yol var bakımını sorarsa nasıl yapıyorum gereken paraçaları isotları arayıp kapgo ücreti ödemeden uygun fiyatta alıyorum rizede güvendiğim bir motor ustasına bakımlarını yaptırıyorum isotlar bu konuda anlayışlı garantidende düşrmüyorlar açıkçası hiçbir problem yaşamadım zaten bakımları basıt zamanla öğrenirsin kullanıcı hatası dışında önemli bir arıza olursa o biraz sıkıntı yaratır fakat motoru araştırdıysan öyle durup dururken önemli bir arıza vereceğini tahmin etmezsin ama en iyisi temizbir ikinci el rodajla bakımla filan uğraşmassın
ben 16 aydır kullanıyorum buradaki servis geçirmeyi çok sevdiğinden hiç gitmedim. yağını yağ filtresini kendim değiştiriyorum. başka da hiçbir tamir bakım vs. işim olmadı heee bitek ön dişliyi değiştirmek için gittim o da arkadaşa götürdüm tamirci o kadar . benzin tüketimi 2,6 lt altına hiç inemedim 3 lt üstünede hiç çıkmadım çıksada şaşırmam180 boyunda 110 kg adamım düz yol gördüm mü 120 nin altına inmemYbr yi de dusundum ama tvs nin 3 beygirlik farki ve kasli gorunumu cekici geldi, hizlanmada vs ybr den acik ara onde, sirf servisi yok diye boyle bir alternatifi elemek istemiyorum
isotlar dediğiniz tvs türkiye distribütörü değil mi? Peki her bayii isotlar mıdır, bana yakın olan bayii eskişehirdeki, orda sizin bayinize karşı olan memnuniyetinizi ben de yaşar mıyım? Yoksa dediğiniz garantiden düşürmeme vs bayii nin insafına kalmış bir şey midir?
bunları motoru alacağın bayii ile görüşmen lazım ben peşin fıyatına 12 taksitli olduğu için ordan aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım bu konuda en iyi isotlar olduğunu duymuştum gerçekten de öyleymiş açıkçası diğer bayiler nasılbir insiyatıf sunar bilmiyorum araştırıp sorman lazım olmassa alırsın istanbuldan kago bedava nasıl olsa zaten her bakıma eskişehir e gitmek pekte mümkün değil heralde