Bügun motorla ilk defa 100 ün üstüne çıktım .
Kaygan asfalttı arka teker biraz afalladı gibi sonra geri düşürdüm hızımı ama 100 ün üstüne güzel çıkıyor motor![]()
gazihan motoru önerirmisin sıkıntısı varmı
Simdilik bir sikinti yok insallah da olmaz![]()
3. vitesle giderken 1'e takma sen de, bu bi sorun muvarda bu bir sorun mu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
Motorla 3. viteste felan giderken 1. vitese düşürdüğüm zaman böyle keman sesi gibi bir ses geliyor motor sanki ağlıyor gibi
Bu durumu yaşayan var mı ? Ya da sebebini bilen![]()
3. vitesle giderken 1'e takma sen de, bu bi sorun muKırmızı ışıklarda durucam diyosan zaten 2. vitesten sonra boş var, iyice duracak gibiyken 1'e tak böyle yapmaz.
Motor/şanzıman devir uyumsuzluğundan yapıyor bunu. Vites küçültürken mesela 3'ten 2'ye geçiyosan 2. viteste motorun yapacağı devrin yakınlarında olmalı motorun devri, gaz vererek ayarlayacaksın. 40km hızda 3'den 1'e atarken de mesela motorun devrini 5-6 bin devire kadar yükseltsen böyle bir ses çıkarmaz.
Arkadaşlar orjinalde gelen lastikler berbat en ufak frende kayma yapıyor. Motorum 1850 km oldu lastik başıma iş açıcak gibi duruyor en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Yani düz yolda 5. vites 97 km hızla ilerliyorken yolda hiçbir sorun olmadığı halde pati çekti. Gaz kesmeseydim asfaltla bütünleşecektim o yüzden tavsiyem cordial lastikleri değiştirmeniz. Tekeriniz düz bassın..
Arkadaşlar orjinalde gelen lastikler berbat en ufak frende kayma yapıyor. Motorum 1850 km oldu lastik başıma iş açıcak gibi duruyor en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Yani düz yolda 5. vites 97 km hızla ilerliyorken yolda hiçbir sorun olmadığı halde pati çekti. Gaz kesmeseydim asfaltla bütünleşecektim o yüzden tavsiyem cordial lastikleri değiştirmeniz. Tekeriniz düz bassın..
97 kmh la giderken patiye girmesi bana biraz garip geldi sonuçta bu motor 150 cc yani hani 50 le giderken gaza hafif basma sonucu patiye otursa tamam dicemde durum biraz bana saçma geldi açıkcası .
ve lastikler bu kadar berbatsa durum vahim çnkü bende bugun bitane redline motordan sipariş ettim :cherry:
Bayır yukarı 97 yapıyomu bu motor vay bebayır yukarı çıkarken gaza yüklendim biraz devirlensin diye onu yazmayı unutmuşum![]()