RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bügun motorla ilk defa 100 ün üstüne çıktım .
Kaygan asfalttı arka teker biraz afalladı gibi sonra geri düşürdüm hızımı ama 100 ün üstüne güzel çıkıyor motor :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
23
Bende bügün aldım güzel motor ama servisten sıkıntılarım oldu vitesin motorla bağlanan yeri düştü bulamadım adam bişi uydurdu parça gelince değiştircek bide rodaj nası olacak bnm km 65 de
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
o Ankaradan almayanların hepsinde ki ortak sorun pek sorun sayılmaz unutuyorlar heralde o kısmı .:D
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
varda bu bir sorun mu :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

Motorla 3. viteste felan giderken 1. vitese düşürdüğüm zaman böyle keman sesi gibi bir ses geliyor motor sanki ağlıyor gibi :)
Bu durumu yaşayan var mı ? Ya da sebebini bilen :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
varda bu bir sorun mu :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

Motorla 3. viteste felan giderken 1. vitese düşürdüğüm zaman böyle keman sesi gibi bir ses geliyor motor sanki ağlıyor gibi :)
Bu durumu yaşayan var mı ? Ya da sebebini bilen :)
3. vitesle giderken 1'e takma sen de, bu bi sorun mu :p Kırmızı ışıklarda durucam diyosan zaten 2. vitesten sonra boş var, iyice duracak gibiyken 1'e tak böyle yapmaz.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
3. vitesle giderken 1'e takma sen de, bu bi sorun mu :p Kırmızı ışıklarda durucam diyosan zaten 2. vitesten sonra boş var, iyice duracak gibiyken 1'e tak böyle yapmaz.

Hahahaha iyi dedin :) şimdi acemi olduğumuz için 2 den sonraki boşu bir türlü tutturamıyoruz illa ki motor 1 . vitese geçiyor boşa geçmeden o zaman da bu ses geliyor :)
Senin dediğin yöntemle gelmediğinin farkındayım . Merak ettiğim o ses nerden geliyor :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor/şanzıman devir uyumsuzluğundan yapıyor bunu. Vites küçültürken mesela 3'ten 2'ye geçiyosan 2. viteste motorun yapacağı devrin yakınlarında olmalı motorun devri, gaz vererek ayarlayacaksın. 40km hızda 3'den 1'e atarken de mesela motorun devrini 5-6 bin devire kadar yükseltsen böyle bir ses çıkarmaz.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Motor/şanzıman devir uyumsuzluğundan yapıyor bunu. Vites küçültürken mesela 3'ten 2'ye geçiyosan 2. viteste motorun yapacağı devrin yakınlarında olmalı motorun devri, gaz vererek ayarlayacaksın. 40km hızda 3'den 1'e atarken de mesela motorun devrini 5-6 bin devire kadar yükseltsen böyle bir ses çıkarmaz.

Tamam sağolasın :)
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar orjinalde gelen lastikler berbat en ufak frende kayma yapıyor. Motorum 1850 km oldu lastik başıma iş açıcak gibi duruyor en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Yani düz yolda 5. vites 97 km hızla ilerliyorken yolda hiçbir sorun olmadığı halde pati çekti. Gaz kesmeseydim asfaltla bütünleşecektim o yüzden tavsiyem cordial lastikleri değiştirmeniz. Tekeriniz düz bassın..
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Arkadaşlar orjinalde gelen lastikler berbat en ufak frende kayma yapıyor. Motorum 1850 km oldu lastik başıma iş açıcak gibi duruyor en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Yani düz yolda 5. vites 97 km hızla ilerliyorken yolda hiçbir sorun olmadığı halde pati çekti. Gaz kesmeseydim asfaltla bütünleşecektim o yüzden tavsiyem cordial lastikleri değiştirmeniz. Tekeriniz düz bassın..

Eğer değiştirirsen bizi de haberdar et :)
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
114
Arkadaşlar orjinalde gelen lastikler berbat en ufak frende kayma yapıyor. Motorum 1850 km oldu lastik başıma iş açıcak gibi duruyor en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Yani düz yolda 5. vites 97 km hızla ilerliyorken yolda hiçbir sorun olmadığı halde pati çekti. Gaz kesmeseydim asfaltla bütünleşecektim o yüzden tavsiyem cordial lastikleri değiştirmeniz. Tekeriniz düz bassın..

97 kmh la giderken patiye girmesi bana biraz garip geldi sonuçta bu motor 150 cc yani hani 50 le giderken gaza hafif basma sonucu patiye otursa tamam dicemde durum biraz bana saçma geldi açıkcası .

ve lastikler bu kadar berbatsa durum vahim çnkü bende bugun bitane redline motordan sipariş ettim :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Fabrika çıkış lastikleri genelde kötü oluyor..redline 2 hafta önce gitmiştim rks yoktu..orada dikkatimi çeken şey kanuninin getireceği gt 170 modelinin aynısı vardı.Kuba markasıyla nasıl iş anlamadım :D umxstreet idi galiba..yabancı sitelerdeki fotoların aynısı.
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
5
97 kmh la giderken patiye girmesi bana biraz garip geldi sonuçta bu motor 150 cc yani hani 50 le giderken gaza hafif basma sonucu patiye otursa tamam dicemde durum biraz bana saçma geldi açıkcası .

ve lastikler bu kadar berbatsa durum vahim çnkü bende bugun bitane redline motordan sipariş ettim :cherry:

bayır yukarı çıkarken gaza yüklendim biraz devirlensin diye onu yazmayı unutmuşum :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Lastikler evet çok iç açıcı değil ama yerden yere vuracak kadar da kötü değil. Birkaç kere az kalsın asvaltla bütünleşiyordum ama beni kurtardığı yerler de oldu açıkçası.

Özellikle ıslak zeminde tutunamıyor lastikler buna dikkat etmek lazım. Kuru asvaltta fena değiller sınırları zorlamaya çalışmassanız.


Fırsat bulduğumda Sava MC18 serisi ile değiştirmeyi düşünüyorum lastikleri ama bizim ön lastik ebadı 90-90/17

MC18'de ise ebat olarak en yakın 90-80/17 var. Sorun olur mu acaba?

Bu arada savanın yeni modelleri linkte http://www.savaturkiye.com/moto.html
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
benim hız göstergesi bazen çalışıyor bazen çalışmıyor. elimle oynuyorum kabloları çalışıyor. bazen oynasan da düzelmiyor. sanki yolda çukura falan girince gidiyor. az sonra geri geliyor falan. belli ki bi temassızlık var. soketini kontrol ettim. ön lastiğe bağlanan aparata baktırdım. bi sorun görünmüyor. kabloyu boydan boya elimle kıvırıp kıvırıp denicem bi kırılma mı var diye. olmadı servis o ön lastiğe bağlanan adı her neise garantiden onu siparış verelim dedi. göstergede sorun olsa hiç çalışmaması lazım. haliyle km sayacımda hızımı sıfır gösterdiği zaman ilerlemiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst