- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keewayden cevap gelmedi henüz. ben bu arada ufak ufak hız ihtiyacı hissetmeye başladım, ve rks yavaş.....max 120 km hız benim fermuarımı çekmek için yavaşladığım hızdı. bunu düşününce hep gülüyorum. elimde olmadan sürekli egsoz karbüratör filtre vs arayışı içindeyim. ama ne yapılsada top speed e 10- hadi en iyi ihtimalle 15 eklenir. bu bağlamda oda kesmez bir yerden sonra. birde bakıyorum motor daha yepyeni, yazık edermişim gibi geliyor. sanırım bu böylece kalacak. kalitesi cidden çok tatminkar. japon kadar değil ama fiyatına göre çok iyi. sonuçta 250 lik 30-40 bg lik makinede var piyasada 10-10.5 bine. bu arada hava filtresi iğrenç bir sünger, keşke açmasaydım hiç. birde şunu farkettim; vitesler motor ısınınca daha zor geçiyor, bu içindeki yağın sentetik olmamasından-kalitesinden olur yağ değişiminde 10-40 magnatech koyup deneyeceğim o ısınınca kalınlaşıyor. vitesler sorun olmayacak gibi aslında, ciddi bir durum yok ortada.hız için belki sadece karbüratör alabilirim ebaydan. birde rodaj sonrası arka dişli (ya da ön). motorda şuan itibariyle stop etme, gevşeme (vites dışında) vs hiç problem yok.km 380.
ben demiştim sana abi
ben sym wolf alacam diye, hız yapmaz diye