[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
BErkay, hayırlı tezkereler hocam, katılmak isterdim ama yarın istanbul'da olmam gerekiyor, toplantı çalışmalarını yapmam gerek bu akşam. selametle git gel.

Bu hafta sonu değil de sonraki hafta sonu müsait olucam, zaten sonrası da hava muazzam olur.
sık sık yapalım bu organizasyonları, ben bişeyler planlıyorum, inş buluşuruz hepimiz.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
ekranalntsqk.png


Yakına cıktım yazın 1 hafta toplanıp gelirsiniz :D:D:D...
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
kötaya 'da bi abimizde vardı mt 'den geçen seneki iznik gezisinde vardı. Bence mutlaka onunla tanış gittiğinde, acil bir ihtiyacın olur, destek olur abimiz.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
kötaya 'da bi abimizde vardı mt 'den geçen seneki iznik gezisinde vardı. Bence mutlaka onunla tanış gittiğinde, acil bir ihtiyacın olur, destek olur abimiz.

Kütahya MT ye yazdım yani bana en yakın onlar olacak elbet tanışırız.

---------- Post added at 02:15 ---------- Previous post was at 02:13 ----------

Vay be, Berkay hocam gelelim hakikaten ya :)

Kardeşim hele bir yemin töreni geçsin. Orda kalacağım kesinleşsin öle olursa tabiki toplanıp gelin burdan 265 km ne olacak günü birlik bile yapılır
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
berkay hayırlı teskereler :salut: herkeze merhabalar .. ben yazdığım gibi sonradan gördüm çalışıyoruz malum. kürşat senin yeni motor ne
yazan regalmii ??? selam murat ben bir yere kaçamam ama türk kahvesine gelirsen seni karşılarım bir terslik olmassa (yarımca tren istasyonu yanı,)
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
slm bloower .. evet hocam RR 150 var şuan..
çiftlikte oturuyorum bende .. yarımca , izmit , .... gezip duruyorum...sende ne vardı?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
adım mert bu arada :) ben de çalışıyorum ama yarın boş olacağım o yüzden bir yoklayayım dedim gezmek isteyen olur mu diye. pazar günü yapalım bir şeyler o zaman uyarsa sizlere?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
tamam pazar akşam 16:00 diyoruz o zaman :) buluşma yeri neresi olsun arkadaşlar?
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
ben 17:00 gibi anca hastaneden çıkabilirim..siz anlaşın buluşunn, müsait olursam gelmeyi çok isterim..tanışmış oluruz...
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
akşam 17 yaparız senin için ayıp ettin :) bu arada geçmiş olsun kötü bir şeyin yok ya?
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
akşam 17 yaparız senin için ayıp ettin :) bu arada geçmiş olsun kötü bir şeyin yok ya?

yok yok .. sadece sağ bacakta sıyrık...
seka parkta oldu, motoru park yerinden çıkarmak için tam hareket ediyordum, yanımda ki cip yüzünden beni göremediğini söyleyen bir taksi şöförü, hızlıca daldı benim olduğum yere , bende motoru çalıştırmıştım , tam hareket ediyordum, kafa kafaya vuruştuk..firen yaptı ama , çok hızlı girdiği için durduramadı taksiyi, bende sol yana yatırdım motoru,
bu da benim ilk kaza tecrübem oldu..Sol arka sinyalim kırıldı, direksiyonum yamuldu, ... vs ufak tefek şeyler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst