Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Bugün ben PTT'ye gitmek ama grevde olduklarını öğrenmek, geri dönmek ben üzgün :)

Bu arada arkadaşlar rölantide egzantrik zincirinden şüphelendiğim ufak bir tıkırtım vardı, hatırlarsınız. Henüz bundan da emin değilim ama bu konuda tecrübeli olanlara bir sorum var;
Makineyi zorlamadan kullanmaya devam ederseniz ses gittikçe artıyor mu? Değişim için sesin netlikle duyulabildiği dönemi beklemek mi hayırlıdır? Değişim olmadan kullanmaya devam edilirse daha fazla masraf oluşur mu yoksa masraf ileride de sadece egzantrik zinciri ve gergisini mi kapsar? Şu anda yağ değişim süremin sonlarına yaklaşıyorum. Vitesler doğal olarak sertleşti. Yağımı değiştirip bir kez daha dinleyeceğim, belkide ses kaybolur. (Bu dileğim karşısında umarım "Ruhun şad olsun Polyanna" demiyorsunuz)
.
bitmiyor abi bu motorların tıkırtısı bitmiyor:cherry: benim daha 3.500 km.lik bir motorum (ne egzantirik zinciri kaldı,ne gergisi ne varsa sıfırdan yapıldı), sabahları soğukken çalıştırdığımda inceden bir tık tık ses geliyor önümüzdeki ay yağ değişim ve genel bakım yaptıracağım bakalım neymiş derdi görecez.gerçi hakkını yememek lazım performansından memnunum vites geçişlerim filan nazar değmesin kaymak gibi fakat o tıkırtılar yokmu o tıkırtılar!!!:p
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Sıkıntı yok binmeye devam beyler. Bu kadar takmayın eg. zincirini. gerçekten şakırdamaya başladığında zaten herkesin dikkatini çeker sadece sizinkini değil. Kaldıki şıkırdama başladıktan sonra 15.000 km gider kopma vs. sıkıntı çıkmaz.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Sıkıntı yok binmeye devam beyler. Bu kadar takmayın eg. zincirini. gerçekten şakırdamaya başladığında zaten herkesin dikkatini çeker sadece sizinkini değil. Kaldıki şıkırdama başladıktan sonra 15.000 km gider kopma vs. sıkıntı çıkmaz.

Bu mesaj çok iyi geldi valla. :thumleft:

Bu yaz biraz tatil yörelerine sürmeyi düşünüyorum. Yola çıkmadan bir bakıma sokacağım. İstanbul içinde ustama ve fiyatlarına güveniyorum diyenleriniz var mıdır? Kadıköy veya Avrupa yakası, her ikiside uyar. Benim yetkili servis Honda liste fiyatlarından orjinal parça üzerine kâr koyuyor, bitiriyor beni :) Selamınızı söyleyip makul fiyatlarla bakım yaptırmak istiyorum.

.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaslar öncelikle merhabalar. 2006 model 7000km de bir garaj motoru buldum. honda cbf 250. tek sıkıntısı marş motoruna yol veren bobin.. bobin üzerinden torna vida ile kısa devre edince calısıyor. kac paradır kolay bulunurmu ? bu motoru önerirmisiniz ? pazartesı sabahı satış almayı planlıyorum. cevaplarınız benim için önemli. saygılar.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
eğer km orjinal sa hiç düşünme bende de aynı model var bende satıyorum 30000 km de 6000 tl istiyorum
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
arkadaslar öncelikle merhabalar. 2006 model 7000km de bir garaj motoru buldum. honda cbf 250. tek sıkıntısı marş motoruna yol veren bobin.. bobin üzerinden torna vida ile kısa devre edince calısıyor. kac paradır kolay bulunurmu ? bu motoru önerirmisiniz ? pazartesı sabahı satış almayı planlıyorum. cevaplarınız benim için önemli. saygılar.

Fiyat nedir?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Temiz siyah cbx-cbf 250 aranıyor arkadaşlar. Kanuni seyhan 125t var arkadaşta onunla takas edebilirde, kanuniyi satıpta cbf'e girebilir haberiniz olsun.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
BU arada haftasonu 2 PO istasyonu gezdim. İkisinde de uzun zamandır aradığım Maximoto 15W50 Racing yağ yoktu. Fabrika artık göndermiyormuş bilginiz olsun. Sentetik olması adına mevcut olan 10W40 aldım 2 lt'si 40TL'ye geldi.
.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
BU arada haftasonu 2 PO istasyonu gezdim. İkisinde de uzun zamandır aradığım Maximoto 15W50 Racing yağ yoktu. Fabrika artık göndermiyormuş bilginiz olsun. Sentetik olması adına mevcut olan 10W40 aldım 2 lt'si 40TL'ye geldi.
.

Ben de Foça'da bulamadığım için üzülmüştüm. Talep yok herhalde. O zaman ben daha fazla aramadan yağ değişimini yapayım, zincir temizliğini bu hafta yapmıştım
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bu arada USTA tavsiyesi sormuştum kimseden çıt çıkmadı. Herkes söke taka usta olmuş galiba burda :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Koskoca istanbulda namuslu dürüst usta yokmu.. Yokmu adres tel verecek? Ne iş yaa
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Bu hafta içinde yağ ve filtre değişimi yapıcam. Özellikle dikkat etmem gereken husus var mı? Yağı boşalttıktan sonra yağ kapağını da söküp filtre'yi de değiştiricem ve tam 1,5 lt yağ koyup kapatıcam? Doğru mu?Filtre değiştiği için daha fazla yağ koymak gerekir mi eğer öyle ise ne kadar..... Tecrübe edenlerden bilgi istiyorum.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Tam 1.5 lt. alıyor doğrudur. Motor yağı sıcakken değişim yapmanı öneririm Filitrede içe ve dışa bakan kısım var. onun haricinde önemli bir durum yok kolay gelsin.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bana 1.6 alıyor gibi geldi. Belkide bizim usta iyice dolduruyordur. Kontrollerimde çubuk paso full çekiyor çünkü :p
Bu arada yağışta tramvay rayları çok pis kayıyor dikkat edin. Rayı 90 derece dik kesmiyorsanız mümkünse çok düşük hızda ufak bir manevrayla geçin veya iyice durup geçin. Başka alternatif yok. Dün akşam yaklaşık 30km'de ucuz bir badire atlattım. :) Motor yağı dökülmüş yerlerde insanlar neler deneyimliyor hayal bile etmek istemedim açıkçası. Mastermind olsak bile kontrol hiçbir zaman %100 bizde değil.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
1.5 lt altına inmeyeyim de...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

Geçmiş olsun..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bana 1.6 alıyor gibi geldi. Belkide bizim usta iyice dolduruyordur. Kontrollerimde çubuk paso full çekiyor çünkü :p
Bu arada yağışta tramvay rayları çok pis kayıyor dikkat edin. Rayı 90 derece dik kesmiyorsanız mümkünse çok düşük hızda ufak bir manevrayla geçin veya iyice durup geçin. Başka alternatif yok. Dün akşam yaklaşık 30km'de ucuz bir badire atlattım. :) Motor yağı dökülmüş yerlerde insanlar neler deneyimliyor hayal bile etmek istemedim açıkçası. Mastermind olsak bile kontrol hiçbir zaman %100 bizde değil.


Çok geçmiş olsun. Lastikler ne kadar iyi olursa olsun yinede dikkat etmek lazım.. Hafta sonu şehir dışındaydım bizim MT75'ler ısınınca gerçekten sakız gibi oluyor yol tutuşu güzelleşiyor.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
http://http://f1304.hizliresim.com/18/8/lwvm7.jpg

lwvm7.jpg


2006 Model 40115 km de satılık 5 aydır kullanmıyorum geçen yaz da toplamda 500 km kullandım takas da yapabilirim telefon scoter değerinde olan herşeyle ipad galaxy iphone vs ayrıca yazlık kışlık nerdeyse hiç kullanılmamış korumalı motor ceketlerim de var branda kask vs de var

bir de bu motoru acil olarak vermek istesem fiyatı ne kadar yazmalıyım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst