Bugün ben PTT'ye gitmek ama grevde olduklarını öğrenmek, geri dönmek ben üzgün
Bu arada arkadaşlar rölantide egzantrik zincirinden şüphelendiğim ufak bir tıkırtım vardı, hatırlarsınız. Henüz bundan da emin değilim ama bu konuda tecrübeli olanlara bir sorum var;
Makineyi zorlamadan kullanmaya devam ederseniz ses gittikçe artıyor mu? Değişim için sesin netlikle duyulabildiği dönemi beklemek mi hayırlıdır? Değişim olmadan kullanmaya devam edilirse daha fazla masraf oluşur mu yoksa masraf ileride de sadece egzantrik zinciri ve gergisini mi kapsar? Şu anda yağ değişim süremin sonlarına yaklaşıyorum. Vitesler doğal olarak sertleşti. Yağımı değiştirip bir kez daha dinleyeceğim, belkide ses kaybolur. (Bu dileğim karşısında umarım "Ruhun şad olsun Polyanna" demiyorsunuz)
.