Kask Kamerası Artık Hepimize Şart Oldu :)

Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Orası neresi, örnek video da benim değil zaten, vatandaşın biri çekmiş.
Blueray film izlemekten, Crossfire ekran kartı ile oyun oynamaktan kaliteli görüntüye gözler müftela oldu.
Dvix filmler bile sarmıyor. Bunların görüntüsü hiç sarmaz. Beni anca gopro paklar. Oda uzun yıllar sonra herhalde :pale:

Digitürk / History HD kanalında yayınlanan bi program usta

http://www.digiturk.com.tr/videolar/belgesel/modern-rehinciler-her-cuma-2100da-historyde/
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Valla ben dijitürk'e 2000 yıllarda yol verdim. Gidiş o gidiş dönüşünü de beklemiyorum. Bedavaya verseler almam. O kadar Öggg geldi.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Eyvah, ki ne eyvah.... Emekli amcalara, is cikti. Cani sikilan amca, bes dakika bankamatigin onune durana park cezasi yazdirir. Ayrica fotografin ne zaman cekildiginin, makine tarihinin dogrulugunu nasil tespit edecekler? O zaman birini telefonla konusurken cekeyim, hergun photoshop ile tarih basar veriririm emniyete. emniyetin bile makinelerine kalibrasyon zorunlulugu varken (radarlar, alkolmetreler vs) adamin cekinin cektigi resimle ceza kesilemez. Tam okullar olmasa, milli egitim bakanligi ne guzel olurdu mantigi...
Bu uygulama daha once anayasa mahkemesinden donmustu. Yine doner.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sazanlik etmeyin,
Fotolari polise bedavaya vereceginize cezanin dortte biri fiyatina arac sahibine verin.
Performansiniza bagli olarak gunde bin liraya para demezsiniz.
:)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Sazanlik etmeyin,
Fotolari polise bedavaya vereceginize cezanin dortte biri fiyatina arac sahibine verin.
Performansiniza bagli olarak gunde bin liraya para demezsiniz.
:)

Bu yasa kabul görürse, hemen işi bırakıyorum.
sayende kendime meslek edineceğim :p
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Sazanlik etmeyin,
Fotolari polise bedavaya vereceginize cezanin dortte biri fiyatina arac sahibine verin.
Performansiniza bagli olarak gunde bin liraya para demezsiniz.
:)

süper fikir her ay yeni model motor alırım her markadan bütün modeleri denemiş olurum :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Bu yasa kabul görürse, hemen işi bırakıyorum.
sayende kendime meslek edineceğim :p

meslektaş oluruz :cherry:

her sabah en az üç sivil polis aracı emniyet şeridinde benim güzergahta onlardan da para istesek ayıp olurmu :cherry:
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
herkesin birbirini ispiyonladığı bir toplum daha önce yaratılmıştı hem de teknoloji bugünkünün yüzde biri idi. isteyen buradan ulaşabilir. daha sepesifik bilgiye ise buradan

onun yerine insana saygıyı yerleştirsek daha kolay be
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
herkesin birbirini ispiyonladığı bir toplum daha önce yaratılmıştı hem de teknoloji bugünkünün yüzde biri idi. isteyen buradan ulaşabilir. daha sepesifik bilgiye ise buradan

onun yerine insana saygıyı yerleştirsek daha kolay be

İçimi rahatlattın tek rahatsız olan ben miyim diye soruyodum kendi kendime... Devlet insanın eline 1 parça güç verip nasılda kontrolü altına alabiliyor. Sizden biraz daha fazla gücü olan polisten hergün şikayet eden adam kamera alıp sokağa çıkıcam diyo neyse hayırlı olsun. bu arada kaskına kamera takan arkadaşlar umarım bu cezalar size de geldiğinde şikayet edenlerin güzel annelerine küfürler etmezsiniz.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
İçimi rahatlattın tek rahatsız olan ben miyim diye soruyodum kendi kendime... Devlet insanın eline 1 parça güç verip nasılda kontrolü altına alabiliyor. Sizden biraz daha fazla gücü olan polisten hergün şikayet eden adam kamera alıp sokağa çıkıcam diyo neyse hayırlı olsun. bu arada kaskına kamera takan arkadaşlar umarım bu cezalar size de geldiğinde şikayet edenlerin güzel annelerine küfürler etmezsiniz.

biz işin gırgırındayız :cherry:

bir haber görmüştüm emniyet genel müdürlüğü proje hazırlamış plakalara chıp takılacakmış bunu biraz daha geliştirip emniyet şeridine girenleride tespit ederler.

her tarafımız teknoloji olmaya başladı bbg evi gibi olmaya başladık yakında ensemize chip takarlarsa şaşırmam mazeretleride her halde şu olur kaybolursanız sizi rahat bulalım diye.

en çok rahatsız olduğum ehliyet değiştirirken verdiğim parmak izi, devletin vatandaşa potansiyel suçlu gözüyle bakması.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
biz işin gırgırındayız :cherry:

bir haber görmüştüm emniyet genel müdürlüğü proje hazırlamış plakalara chıp takılacakmış bunu biraz daha geliştirip emniyet şeridine girenleride tespit ederler.

her tarafımız teknoloji olmaya başladı bbg evi gibi olmaya başladık yakında ensemize chip takarlarsa şaşırmam mazeretleride her halde şu olur kaybolursanız sizi rahat bulalım diye.

en çok rahatsız olduğum ehliyet değiştirirken verdiğim parmak izi, devletin vatandaşa potansiyel suçlu gözüyle bakması.

İşte korkum bu zaten dalga geçtiğimiz herşey gerçekleşiyor, bunlar gerçekleştikçe aklıma hep şu video geliyor.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
tşk ederim çok güzel özetlemiş .şuanda toplumun yaşadığı durumu çok güzel anlatıyor :cat:

tabiki anlayana sivrsinek saz anlamayana davul zurna az :pale:
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
araç sürücüleri, görüntüyü kaçırmadan acele ile fotoğraf çekmeye çalışırsa kazaya sebep olabilirler.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
39
Kaska kola motora kameraları takıp emniyet şeridi avına çıkıcaz artık :D :D elimden kurtulamıyacak köprü katilleri!!! :D :D
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
aynı şey motosiklet sürücülerine uygulanabileceğini düşünürsek, araba sürücülerinden daha çok ceza yiyeceğimiz kesin..
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devlet hepimize dağıtsın o zaman kamera 600 lira nerde bunun elentirik parasii :flower:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
trafikle ilgili daha saçma neler yaparlar acaba derken bu çıktı.

her gün binlerce fotoğraf kim ayıracak kim derleyecek cezayı kim gönderecek?

seyir halinde fotoğraf çekmek bir suç değil midir ? sürücü hangi eli veya ayağıyla foto çekecek?

bir şahsın izni olmadan o kişini fotoğrafını çekmek ne olursa olsun hem ayıptır hem de suçtur.

tüm bunlara ve diğer radar vs gibi güvenlik önlemine harcanan para trafik eğitimine ve bilincine harcansa çok daha iyi olmaz mı ?. daha güvenli trafik amaçlarken birbirini ispiyonlayan efendisine şirin gözükmek isteyen köleler olmayalım. sizi bilmem ama ben güvenlik kameralarına bile şüpheyle yaklaşıyorum.


bunun yanında özellikle istanbulda trafiğin yeni bir sorunu çakar lambalı ama gerçek çakar lambalı görevli araçlar ve protokol araçlarıdır. onlar canımızı hiçe sayıp sözüm ona görev diyerek 5 cm yanımızdan tam gaz giderken ben hiçbir kuralı meşru saymıyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bunun yanında özellikle istanbulda trafiğin yeni bir sorunu çakar lambalı ama gerçek çakar lambalı görevli araçlar ve protokol araçlarıdır. onlar canımızı hiçe sayıp sözüm ona görev diyerek 5 cm yanımızdan tam gaz giderken ben hiçbir kuralı meşru saymıyorum.[/QUOTE]

aynen katılıyorum imam gazlasa cemaat s.....r .
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Aklima Cem Yilmaz'in fundamentals'daki CIA bizi izliyor repligi geldi.

Bi gun motorun calinirsa oraya kamera koymayanlara soversin ama.

suçluyu sistem yaratıyor, kamera çözüm sanıyorsanız sadece izlenmekten hoşlanıyorsunuz demektir. çözümü yanlış yerde arıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst