Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@ ScaLa
Eğer çok fazla yük bindirmeyeceksen
Çanta demiri gayet güzel.

Yalnız önerim malzemesinin yapısından ötürü
çanta taktıracaksan çantayı bağlamak için
Malzemeyi delmelerine izin verme.
Kırılgan yapısı olan bir malzeme
Kelepçelerle tuttursunlar çantayı.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Denizli'deki usta kimmiş acaba. Arkadaşların tavsiyesi ile, şimdilik demir taktırmamaya karar verdim.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Denizli'deki usta kimmiş acaba. Arkadaşların tavsiyesi ile, şimdilik demir taktırmamaya karar verdim.

Çanta demiri taktırmanın bir faydası da düştüğünde granajı korumsası, düşersen sadece demir çizilir grenaja bir şry olmaz.
Ben yaşadım bu durumu, düştüm motor yaklaşık 15-20 metre sürüklendi ama motor koruma ve çanta demiri üzerinde sürüklendiği için grenaja hiç bir şey olmadı.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
arkadaşlar ben bu ön çamurluktan şikayetçiyim tam korumuyo ve ne kadar su varsa paçalarımda siz ne düşünüyorsunuz veya ne gibi önlemler alabiliriz ?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi SS/Scooter harici hemen hepsinde durum bu :/ Ben bu yüzden çok şikayetçi olamıyorum. Aslında memnun değilim ama kızamıyorum da ://
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet beyler, Michelinlerin tadına baktım :cherry:

1- Viraj farkı bariz dedik, bu durum halen geçerliliğini koruyor :mrgreen:

2- Yol konforu lezzetli geliyor dedik buda kesindi zaten...
+ 3- Aylar önce "aşırı düşük hızlarda, trafikte aralardan ilerilerken, ışığa yakın frenleme sonlarında...) gidon kontrolünde sağa sola bi kontrolsüzlük yaşıyorum demiştim, bu duruma alışmıştım, acemiliğime vermiştim..Bu durum komple yok oldu :flower:
+ 4- Ellerimi bıraktığımda hafif sağa gitmeye meyilleniyordu, oturuşummu yanlış acaba, çok sağdan gidiyorum, yol eğimi mi etkiliyor..?? diye sormuştum... Bu durumda yok oldu. Bildiğin ip üzerinde gidiyorum şu an ip :flower:

+ 5- Kenda sonrası seyir halinde oynak geliyor hissi, Kenda daha düz gitmeye meyilliydi. Michelin ufak bi alışma süreci gerektiriyor. Aslında bu olumsuz değil, çünkü gidonun en ufak hareketine çok kararlı bir tepki veriyor, güven sarsma söz konusu değil !!!
( Atıyorum Kenda da yolda bi çukur görüp ani bir sağ sol yaptığımda yaşanan kararsızlık süreci (cevap verme/kayma/cevap vermeme..)bunda yok! Aynı anda Sağ-sol yapsam resmen o çukurun etrafından kıvrılıp kendi kendini toparlıyor, bu durumu sevdim :cat: )
+ 6- Dengeli frenlemelerde yağmura yakalandım, ıslak yol tutuşunu ve ıslak frenlemesini çok beğendim :cat: Kuru asfaltta frenlemede aşırı bi fark göremedim (henüz çok yeniler, üzerindeki katman bile temizlenmedi tabi, buda bi etken olabilir :sunny: )

* Sert fren halen denemedim :)

Sonuç olarak CB deki kullanım zevkine olumlu katkısı benim beklentimden fazla oldu. Biraz daha kıvraklaştı, biraz daha dengeli ve kararlı hale geldi, seyir halinde ıslak/kuru/viraj/frenleme... güven hissi arttı ve biraz daha konfor arttı, beğendim:cat:


Ferdi patlarsa fitil atıp devam edebileceğini sanmıyorum, çünkü havası inince yanaklar bırakıyor çok güçlü bir kompresör olmazsa tuttturup şişemiyorsun.

Evet sahin, öyle bisey var malesef :/ Hava kaybı belli bi noktayı aşınca oluyor sanırım bu, yani yolda giderken zırt diye oturması için lastiğin yarılması lazım diilmi :silent: Araçta böyleydi yani, herhalde bundada öyledir :/
Tamamen inince, stepne+yüksek basınçlı kompresördü çözüm :/ En azından çivi,vida falan girince parçayı çıkartmadıkça kolay kolay hava kaybetmiyor, farkedip hava basarak sürekli bile kullanılabilir lastik perte çıkana kadar :mrgreen:
Herşeye rağmen birde şambriyel atsam çantaya uzun yola çıkacağım zaman, bu kesin çözüm olur herhalde :silent:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar ben bu ön çamurluktan şikayetçiyim tam korumuyo ve ne kadar su varsa paçalarımda siz ne düşünüyorsunuz veya ne gibi önlemler alabiliriz ?

bu durum beni de çılgına çeviriyor,ayakkabımın ucundan tut, diz kapaklarıma kadar su ve çamur atıyor,çılgına çeviriyor beni. CB deki en büyük sıkıntım bu ama çocğu motorda da aynı sıkıntı var. lastik kesip koyuyorlar çamurluğun alt kısmına ek olarak
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Serk21, bi kere cb'nin vites geçişleri çok süper, çinliler gibi değil demiştin de. Kaç defadır özellikle dikkat ediyorum kendi motorlarıma, benimkilerde de vitesler şıkır şıkır çalışıyor, geçişler ne belirsiz ne de çok kemikli. Tam olması gerektiği gibi.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
bu durum beni de çılgına çeviriyor,ayakkabımın ucundan tut, diz kapaklarıma kadar su ve çamur atıyor,çılgına çeviriyor beni. CB deki en büyük sıkıntım bu ama çocğu motorda da aynı sıkıntı var. lastik kesip koyuyorlar çamurluğun alt kısmına ek olarak

Kaval kemiğine uzanan bi dizliğin örttüğü kısımlar hiç etkilenmiyor Serkan :cat: Ama botlar ve paça kurtuluşu yok abi :/

Paça çamurlanınca zaten ha dize kadar ha böyle.., sonuçta biyere girdiğinde bütün gözler üzerinde oluyor her ikisinde de :bounce::mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet ufak bi değişim var.

Keşke Honda hiçbir modeline zam yapmasaydı, zaten gayet açık ara satışı vardı sürümden, servisten, y.parçadan götürüyordu işi negüzel :farao:
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Ya soyle goze hos gelen bir modifikasyon bulsakta cozsek su sicratma isini su olan yerlere girmeye korkuyorum vallahi :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Olur aslında olmaz değil ama uğraşmak lazım:) Benimde mesela daha bu yaşta diz ve bacak kemikleri pert, yağmurun yağacağını bi gün önceden kestirebiliyorum şiddetli yağmur gelecekse :mrgreen:

O yüzden uzun yolculuklarda sürekli rüzgar, dizlik, pantolon, içlik dinlemiyor feci rahatsız ediyor. Aylar önce bunun için çözüm çalışmasına başlamıştım işlerin yoğunluğundan rafa kalktı :) Halen aklımda bunu çözmek!

Zaten rüzgarı çözersem ufak bi ekleme ile sıçrayan su sorunu da çözülebilir belki :silent: Abi işler de belli olmuyor ki yoksa bildiğin canım çekiyor uğraşmaya :/

Tabi dediğin gibi bunları yaparken görüntünün de içine etmemek lazım yoksa koruma demirine at bi muşamba bitir işi, o bana da hiç uymuyor haklısın :mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Serk21, bi kere cb'nin vites geçişleri çok süper, çinliler gibi değil demiştin de. Kaç defadır özellikle dikkat ediyorum kendi motorlarıma, benimkilerde de vitesler şıkır şıkır çalışıyor, geçişler ne belirsiz ne de çok kemikli. Tam olması gerektiği gibi.

senin motorları denemediğim için bi fikrim yok ama bu güne kadar kullandığım çinlilerin hepsi berbattı (cbf ve cb ye kıyasla)hele geçenlerde bizim küçük ustanın mondial 150 mc sine bindim yine berbat, adamın biri daha 3.000 km ye gelmemiş kuba str 250 getirdi kazık gbi vitesler. adama sorsan vites geçişlerim süper diyor, cb ye binip bakınca ohaa ne güzel bu diyor.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Olur aslında olmaz değil ama uğraşmak lazım:) Benimde mesela daha bu yaşta diz ve bacak kemikleri pert, yağmurun yağacağını bi gün önceden kestirebiliyorum şiddetli yağmur gelecekse :mrgreen:

O yüzden uzun yolculuklarda sürekli rüzgar, dizlik, pantolon, içlik dinlemiyor feci rahatsız ediyor. Aylar önce bunun için çözüm çalışmasına başlamıştım işlerin yoğunluğundan rafa kalktı :) Halen aklımda bunu çözmek!

Zaten rüzgarı çözersem ufak bi ekleme ile sıçrayan su sorunu da çözülebilir belki :silent: Abi işler de belli olmuyor ki yoksa bildiğin canım çekiyor uğraşmaya :/

Tabi dediğin gibi bunları yaparken görüntünün de içine etmemek lazım yoksa koruma demirine at bi muşamba bitir işi, o bana da hiç uymuyor haklısın :mrgreen:


4 gözle bekliyorum yapacağın modifikasyonu :p Ya ne biliyim şöyle honda orijinal bir çamurluk çıkartsa yada motosiklet yedek parçası yapan firmalar flan belki de vardır bilmiyorum.Bulursam alırım hemen tereddütsüz :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Sigortanın günü geldi çattı.
Yarın poliçe bitiyor. Bugün aradım birkaç yeri..
355 papel fiyat veren de var, 280 de, 220 de.
En uygununu Halk Sigorta verdi, 185 papel.
Gidip yaptırıyorum az sonra.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hacım diz örtüsü olmuyor mu cb ye ?
bence yüzyılın icadıdır diz örtüsü.
nekadar su göllerinden tam gaz geçtim, değil paçalarım, ayakkabılarım bile ıslanmıyor. soğukta geçirmiyor.
35tl lik birşey için deymez..
görsel değil ama fena iş yapıyor..kesinlikle tavsiye ederim ne soğuk ne yağmurla şaka olmaz..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
893442_10151529124698522_842086561_o.jpg

Beyler sizin motorun orjinal Kenda lastiğinin sözcüleri bunlarmış, bide lastiği beğenmezsiniz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst