Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Arkadaşlar bende aranızdayım demiştim kuru kuru, yaklaşık 1 ay önce:p Anca foto çekip yükleyebiliyorum. Kırmızı olanın taze sahibiyim. Ona 'şukufe' diye hitap edin lütfen :) İyi forumlar.

lkjh2.jpg


lkjhk.jpg

Sadece jantta bir kısmı kalmış şeridi çıkarıyordum :p Yanlış yerlere mahal vermeyelim :mrgreen:
lkjhw.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Arkadaşlar bir arkadaşım cbf sini satıyor 2012 model siyah
fiyat en son 4500 istiyor herr türlü tesisat mevcut. Motora.kefilim bi bebek gibi baktı motoruna..ilgi.lenen arkadaşlar beni arayabilirir
Tel: 0535 300 56 44
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Aküm db motordan geldi ve taktım, benim aylardır marş motorunun 2-3 aydır zaman zaman cansız dönmesi, akünün bitmeye başlaması kaynaklı imiş, yeni aküde marş motoru tazı gibi çalışmaya başladı maaşallah :) 2 senede akünün biteceğine hiç ihtimal vermemiştim ama bitiyormuş demek, Yeni kasalarda 2 yıldan sonra her an akünüz bi yerlerde bitebilir,dikkat edin derim. Hatta benim motoru alalı tam iki yıl bile olmadı. 22 ay oldu. 22 yada akü ömrü bitti. Yeni kasa kullananların dikkatine.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Yap gitsin en güzel şekilde katla hiçbir şey olmaz.

Bak aynaları iyi hatırlattın bana :)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Garip sen bu gidişle hızını alamayıp, jant lastik ne varsa kaplayacaksın gibi :) Tadında bırakmak bence en güzeli :cherry:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Öyle deme

Söküleceğini bilirim rüzgardan yine kaplarım

Hem daha bitmedi. Daha devam edicem

Sadece zaman geçirmek için :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Aküm db motordan geldi ve taktım, benim aylardır marş motorunun 2-3 aydır zaman zaman cansız dönmesi, akünün bitmeye başlaması kaynaklı imiş, yeni aküde marş motoru tazı gibi çalışmaya başladı maaşallah :) 2 senede akünün biteceğine hiç ihtimal vermemiştim ama bitiyormuş demek, Yeni kasalarda 2 yıldan sonra her an akünüz bi yerlerde bitebilir,dikkat edin derim. Hatta benim motoru alalı tam iki yıl bile olmadı. 22 ay oldu. 22 yada akü ömrü bitti. Yeni kasa kullananların dikkatine.

Abi akünün markası Yuasa mıydı?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Arkadaşlar bir arkadaşım cbf sini satıyor 2012 model siyah
fiyat en son 4500 istiyor herr türlü tesisat mevcut. Motora.kefilim bi bebek gibi baktı motoruna..ilgi.lenen arkadaşlar beni arayabilirir
Tel: 0535 300 56 44
hocam kilometre önemli benim için 2-3 bin de ise biraz daha indirimle alabilirim 4200 civarı filan
bugun kadıköydeki hondayla konuştum 13 model sıfırı 4350 peşine bağladım.. motorumu satışını verip alıcam önümüzdeki günlerde..
motor hakkında bilgiyi paylaşırsan kilometre lastik canta filan sana kesin bişey diyebilirim
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
hocam kilometre önemli benim için 2-3 bin de ise biraz daha indirimle alabilirim 4200 civarı filan
bugun kadıköydeki hondayla konuştum 13 model sıfırı 4350 peşine bağladım.. motorumu satışını verip alıcam önümüzdeki günlerde..
motor hakkında bilgiyi paylaşırsan kilometre lastik canta filan sana kesin bişey diyebilirim

Çok iyi fiyat almışsın sıfır ise tabi
Motor 12000 km ama görsen ya 2000-ya 3000 km dersin o kadar temiz..bazı km si düşük motorlar var resmen mefta olmuş dediğim gibi bu motora çok özenerek baktı arkadaş pirelli lastik 45 lt kappa topcase var kilit falan vs. İstersen sana arkadaşın telini veririm daha detaylı bilgi alabilirsin..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Çok iyi fiyat almışsın sıfır ise tabi
Motor 12000 km ama görsen ya 2000-ya 3000 km dersin o kadar temiz..bazı km si düşük motorlar var resmen mefta olmuş dediğim gibi bu motora çok özenerek baktı arkadaş pirelli lastik 45 lt kappa topcase var kilit falan vs. İstersen sana arkadaşın telini veririm daha detaylı bilgi alabilirsin..

zaten normal şartlarda 4500 peşin. 4800 12 taksitle istiyorlardı.
birinin aracılıgıyla gittim 4350 peşin siyah 13 model için fiyat verdiler.. (normalde vermiyorlar bu fiyatı)
13 bin kilometrede olan motosiklete de o kadar para vermem hocam, cünkü benim içinde geçiş motosikleti olacak büyük cc ye geçer iken.
3-5 bin kilometrede olsa tamam diyecektim..
ben aldıgımda da 12 bin kilometrede 1 yılda ben yaparım, 24 bin kilometrede 1 sene sonra elden zor cıkartırım istediğim fiyata.
3-4 bin de bulayım alayım 10 bin civarında satarım o arada da para biriktirmiş olurum diye düşünüyorum..
varsa böyle bi motosiklet alabilirim ben =)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
zaten normal şartlarda 4500 peşin. 4800 12 taksitle istiyorlardı.
birinin aracılıgıyla gittim 4350 peşin siyah 13 model için fiyat verdiler.. (normalde vermiyorlar bu fiyatı)
13 bin kilometrede olan motosiklete de o kadar para vermem hocam, cünkü benim içinde geçiş motosikleti olacak büyük cc ye geçer iken.
3-5 bin kilometrede olsa tamam diyecektim..
ben aldıgımda da 12 bin kilometrede 1 yılda ben yaparım, 24 bin kilometrede 1 sene sonra elden zor cıkartırım istediğim fiyata.
3-4 bin de bulayım alayım 10 bin civarında satarım o arada da para biriktirmiş olurum diye düşünüyorum..
varsa böyle bi motosiklet alabilirim ben =)

Sağlık olsun kardeşim inşallah aradığın motoru bulursun en kısa zamanda..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Bugün 1000 km bakımını yaptırdım.(Yeni piston,sekman atıldığı için 1000 km yoksa km sıfırlanmadı)
Yağda eksilme olmadı çok şükür.Motor ilk günkü gibi çalışıyor.
Birde yıkatınca tam aşık oldum motora.Sevgim depreşti :)
fotoraf0094n.jpg

fotoraf0095r.jpg
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
peşinde ne istiyorsun =)

dostum açık konuşmak gerekirse motorumu seviyorum satarsam büyütürüm zaten benimki gibi bi motorun ederi 4500 filan bende bundan 100-250 tl fazla veren olursa veririm yoksa satmıyorum zaten ilan vermedim hiçbiyere =)

ama temizliğine garanti veririm ilk aldığım günden beri %95 aynı benzin istasyonunu kullandım ve tüm fişeri hala duruyor saklıyorum
tüm servis belgesi yedek anahtarları oyu buyu herşeyi var

bu arada blakam 34 UU 4751 servislerden filan sorgulatabilirsin (not: motor ilk teslim aldığım gün depoda boya atığı vardı honda garantiden değişti servis kayıtları ne gösterir bilmem ama motoru görürsen anlarsın fazla lafa gerek yok =)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
dostum açık konuşmak gerekirse motorumu seviyorum satarsam büyütürüm zaten benimki gibi bi motorun ederi 4500 filan bende bundan 100-250 tl fazla veren olursa veririm yoksa satmıyorum zaten ilan vermedim hiçbiyere =)

ama temizliğine garanti veririm ilk aldığım günden beri %95 aynı benzin istasyonunu kullandım ve tüm fişeri hala duruyor saklıyorum
tüm servis belgesi yedek anahtarları oyu buyu herşeyi var

bu arada blakam 34 UU 4751 servislerden filan sorgulatabilirsin (not: motor ilk teslim aldığım gün depoda boya atığı vardı honda garantiden değişti servis kayıtları ne gösterir bilmem ama motoru görürsen anlarsın fazla lafa gerek yok =)

aklımdasın , motorumun satışını vereyim haber vericem sana
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Bugün 1000 km bakımını yaptırdım.(Yeni piston,sekman atıldığı için 1000 km yoksa km sıfırlanmadı)
Yağda eksilme olmadı çok şükür.Motor ilk günkü gibi çalışıyor.
Birde yıkatınca tam aşık oldum motora.Sevgim depreşti :)
http://imageshack.us/a/img109/7909/fotoraf0094n.jpg
http://imageshack.us/a/img715/4573/fotoraf0095r.jpg

hayırdır kardeşim senin motor yeni kasa degilmi yanlış görmüyosam neden attırdın piston sekman
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
süpap değil kanka sibop :D sat motoruda duke felan birşeyler al, test edelim :)

rahmi ne yaptın =) duke alacak para olsa ahh ahh =) beklermiyim =)

yok be kank 12 bin motor o motora çıktıktan sonra xj6 nc700 er6 gibi motorlara bakarım 2. el =)

ayrıca motoru satsam şuan ne alırım çok karışık be rahmi para yok sıkışık bi dönem en fazla 2. el calibre alırım yada daelim filan =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst