Arkadaslar STR 'm aksam 6 itibariyle elime ulasti. Tlfndan girdigimden dolayi fotograf yukleyemiyorum. Sifir KM õtv dahil 3750 TL ye satin aldim. Gelir Gelmez Yagini Castrol 10/40 ile degistirdim. 500 KM ilk rodajini bu yag ile tamamlayacagim. Pazar Gunu 500 KM lik uzUn yol dusunuyorum rodaji tamamlamak amaciyla. Su an 6 KM de

Motorda 6 km lik yolculugumda titresimin olmadigini ve dusuk devirlerde hoş hissettirdigini farkettim. Henuz rodaj nedeniyle araziye girme ve zorlama taraftari degilim. Ayrica hepinizde oldugu gibi on tarafta ince bir cizirti mevcut ama caresini onceki sayfalarda okumustum.
Tip olarak cok guzel gozUkuyor. Ben cok begendim.Dakarci arkadaslarimin da hosuna gitti. Oyuncak gibi dediler.
Aydinlatmasi cok guzel. Uzunlar sahane

Grenajlar guzel fakat Sase boyasi cok acemice yapilmis. Cin isciligi belli oluyor. Peglerin felan pek de kaliteli olmadigi belli oluyor. Ama 4 liraya bukadar olur.
Hayabusama kardes olarak STR aldigima pisman degilim. Umarim sorun yasamam

En onemli konu kac litre yag konusuna gelince?
Kuba STR 250 ler tam 1 litre yag aliyor. 1 litre castrolu tam doldurdugumda yandaki gostergede Ust cizGiye denk geliyor. Bunu da belirtmis olayim. Fazla koymayin arkadaslar, fazla yag sakin kullanimda zarar vermeyebilir fakat ufak zorlamalarda contalarda sizdirma yapacaktir...