tekeriniz düz bassın![]()
güzel insanların ,güzel gezisi .bizim buralarda daha yazı bırak bahar bile gelmedi,size bakıp kendi içimizi ısıtıyoruz.kazasız sürüşler dilerim . saygılar
Bende MilastayimHatta End basket sahasinin orda oturuyorum motorunu görüyordum hep üstü kapalıydı hep geçiyorum ordan
azicik ilerisi zenka
![]()
Öncelikle bu güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim , sağolun :rendeer: Baharın oralarada gelmesine bir şey kalmadı sayılırDaha daha güzel geziler yapmanız dileğiyle , Kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
Tanışalım o zaman müsait olduğun bir günMesela yarın Bodrum'da cross yarışları var müsaitsen beraber gidebiliriz :cat:
Kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: