Milas-Belen Kahvesi Gezisi...

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
güzel insanların ,güzel gezisi .bizim buralarda daha yazı bırak bahar bile gelmedi,size bakıp kendi içimizi ısıtıyoruz.kazasız sürüşler dilerim . saygılar
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Bende Milastayim :) Hatta End basket sahasinin orda oturuyorum motorunu görüyordum hep üstü kapalıydı hep geçiyorum ordan :) azicik ilerisi zenka :D
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
güzel insanların ,güzel gezisi .bizim buralarda daha yazı bırak bahar bile gelmedi,size bakıp kendi içimizi ısıtıyoruz.kazasız sürüşler dilerim . saygılar

Öncelikle bu güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim , sağolun :rendeer: Baharın oralarada gelmesine bir şey kalmadı sayılır :) Daha daha güzel geziler yapmanız dileğiyle , Kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:

Bende Milastayim :) Hatta End basket sahasinin orda oturuyorum motorunu görüyordum hep üstü kapalıydı hep geçiyorum ordan :) azicik ilerisi zenka :D

Tanışalım o zaman müsait olduğun bir gün :) Mesela yarın Bodrum'da cross yarışları var müsaitsen beraber gidebiliriz :cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Öncelikle bu güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim , sağolun :rendeer: Baharın oralarada gelmesine bir şey kalmadı sayılır :) Daha daha güzel geziler yapmanız dileğiyle , Kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:



Tanışalım o zaman müsait olduğun bir gün :) Mesela yarın Bodrum'da cross yarışları var müsaitsen beraber gidebiliriz :cat:



Kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:


Ben zaten ordayim şuan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst