- Katılım
- 28 Ara 2008
- Mesajlar
- 1,283
- Konu Yazar
- #1
Merhaba iki teker tutkunu Dostlar ;
Hafta sonu 120 km mini bir gezi yaptım ve bu geziyi sizinle paylaşmak istedim.
Hava güzel evde duramıyorum , bir yerlere teker çevirmem lazım .
Arkadaşı arıyorum napıyorsun bir yerlere kaçalım mı diye . Meğersem onuda kaşıntı tutmuş hemen çıkalım diyor.
Eee tamam da nereye diyoruz .
Hemen rota çiziliyor ve hedef belirleniyor ;
Ormancı türküsünün bestelenmesine neden olan olayın geçtiği yer , yani Belen Kahvesine teker çeviriyoruz.
Rotamız ;

Yola çıkmadan önce motorun kontak ve zincirini yağlıyorum


Kilometremizi sıfırlıyoruz


Bakıyorum Gölgenin karnı aç , hemencik karnını doyuruveriyorum . Ye aslanım diyorum sana helal olsun Bu arada Faruk arıyor , oğlum nerdesin hadiii

Hemen kısa bir hoş beş

Farukta 125 cc kymco agility var , güzel güçlü atik bir motor.


Her şey yolunda , yola çıkmak için sabırsızlanıyorum

Biraz yol yaptıktan sonra kısa bir mola veriyoruz hemen pozları patlatı veriyoruz .
Faruk


Ve bendeniz

Öğreniyorum bu poz verme işini ne dersiniz




Motorumun ismini Gölge koydum neden mi ??

Çünkü o benim Gölgem gibi. Yani hiç ayrılmıyoruz


Hemen Ninja oluveriyorum


Yatağana varmadan sağa sapıyoruz , biz bu patika yolu kullanmak istiyoruz


Birkaç resim çevreyi alalım



Bu raylı sistem kilometrelerce uzayıp gidiyor. Yatağan Termik Santraline dağlardan kömürü bu şekilde taşıyorlar




Kısa bir mola veriyoruz


İki teker tutkusu öyle bir şeyki ; yolda olmak insanın bütün sitresini ıvırını zıvırını alıp götürüyor. Tabi buda yüze hoş bir tebessüm olarak yansıyor






Gölgede illa köprüde poz vermek istedi ?? Olur dedim , sen istersinde


Ve Muğla yolundan ayrılıyoruz

Belen Kahvesine Varıyoruz


Fiyatları da çekelim




Yaşanılan Olay şu şekilde olmuş ;


Hemen 3 numaralı pozu patlatıvermişim

Baktım olay daha yaşanmamış , tavla oynuyorlar

Yanlarına oturdum ve bir elde ben atıverdim , yalnız baktım işin tadı kaçıyor taş filan çalmalar , kalktım. Belliydi bu işin sonu kötü biteceği

Hazır ayaktayken çay getiriver dediler kıramadım Agayı , çayı verir vermez kaçıverdim


Ormancı Türküsünü Dinlemek için aşağıdaki bağlantıya tıklayabilirsiniz
http://www.youtube.com/watch?v=SG3jZWHgTKY

Köyde yaşayan insanlarda buradan ekmek yiyor Bu teyzem biraz oğlundan dert yandı , 30 yaşına girdi halen evlenmedi diye . Bizim farukta beni gösterip demesin mi buda 30 yaşına girdi teyze daha evlenmedi diye , kulakları biraz ağır işitiyordu teyzenin Allahtan da duymadı



Değirmene geçiyoruz..













Bu anı ölümsüzleştiriyoruz ...





Bizim Demir Atlar kafa kafaya vermiş birşeyler konuşuyorlar en sessizinden ama duyabilmek ne mümkün


Birkaç poz verelim


Farukcum doğal bir poz alalım Ben yürürken sen çekeceksin

Eyyt bee..

Bizim motorlar fısıldaşmaya devam ediyor gözüm üzerlerinde .

Ayyda Gölgede tutturmazmı bende bu köprüde poz verecem diye tamam hadii Çek Faruk Abisi

Dönüşe geçiyoruz...






Yatağan Termik Santralinden birkaç kare alıyorum




Küçük bir mola veriyoruz



Ahaa Gölgeyle Farukun motor küsmüş baksanıza , Gölge başını otarafa çevirmiş



Birkaç kareyide ölümsüzler arasına gönderiyoruz

Gölgeyi teselli etmek bana düşüyor , belliki karşılıksız bir Aşkk yaşamışşş


Veee Milasa kazasız belasız varıyoruz

Gölgeyi yerine alıp ona teşekkür ediyorum , bir sorun yaşamadığımız için.

O söylediklerimi pek dinlemiyor gibi , canı sıkkın İştahı filan da kapandı , yolda fazlada bir şey yemedi desem olur

Olmadı kaçırırız diyorum , senden daha iyisini mi bulacak Ben farukla konuşur beşi bir yerde teneke benzin alır işi tatlıya bağlarız diyorum diyince biraz morali yerine geliyor


Üstünü özel battaniyesiyle örtüp , haftaya buluşmak üzere ayrılıyoruz


Aşağı yukarı 15 liralık benzin yaktım. Çok güzel bir gündü .
Gezi Raporunu okuduğunuz için teşekkürler .
Görüşmek dileğiyle Kazasız belasız sürüşler dilerim
Bu arada unutmadan Gölgeninde hepinize selamı var
Saygı ve Sevgilerimle
Hafta sonu 120 km mini bir gezi yaptım ve bu geziyi sizinle paylaşmak istedim.
Hava güzel evde duramıyorum , bir yerlere teker çevirmem lazım .
Arkadaşı arıyorum napıyorsun bir yerlere kaçalım mı diye . Meğersem onuda kaşıntı tutmuş hemen çıkalım diyor.
Eee tamam da nereye diyoruz .
Hemen rota çiziliyor ve hedef belirleniyor ;
Ormancı türküsünün bestelenmesine neden olan olayın geçtiği yer , yani Belen Kahvesine teker çeviriyoruz.
Rotamız ;

Yola çıkmadan önce motorun kontak ve zincirini yağlıyorum


Kilometremizi sıfırlıyoruz


Bakıyorum Gölgenin karnı aç , hemencik karnını doyuruveriyorum . Ye aslanım diyorum sana helal olsun Bu arada Faruk arıyor , oğlum nerdesin hadiii

Hemen kısa bir hoş beş

Farukta 125 cc kymco agility var , güzel güçlü atik bir motor.


Her şey yolunda , yola çıkmak için sabırsızlanıyorum

Biraz yol yaptıktan sonra kısa bir mola veriyoruz hemen pozları patlatı veriyoruz .
Faruk


Ve bendeniz

Öğreniyorum bu poz verme işini ne dersiniz




Motorumun ismini Gölge koydum neden mi ??

Çünkü o benim Gölgem gibi. Yani hiç ayrılmıyoruz


Hemen Ninja oluveriyorum


Yatağana varmadan sağa sapıyoruz , biz bu patika yolu kullanmak istiyoruz


Birkaç resim çevreyi alalım



Bu raylı sistem kilometrelerce uzayıp gidiyor. Yatağan Termik Santraline dağlardan kömürü bu şekilde taşıyorlar




Kısa bir mola veriyoruz


İki teker tutkusu öyle bir şeyki ; yolda olmak insanın bütün sitresini ıvırını zıvırını alıp götürüyor. Tabi buda yüze hoş bir tebessüm olarak yansıyor






Gölgede illa köprüde poz vermek istedi ?? Olur dedim , sen istersinde


Ve Muğla yolundan ayrılıyoruz

Belen Kahvesine Varıyoruz


Fiyatları da çekelim




Yaşanılan Olay şu şekilde olmuş ;


Hemen 3 numaralı pozu patlatıvermişim

Baktım olay daha yaşanmamış , tavla oynuyorlar

Yanlarına oturdum ve bir elde ben atıverdim , yalnız baktım işin tadı kaçıyor taş filan çalmalar , kalktım. Belliydi bu işin sonu kötü biteceği

Hazır ayaktayken çay getiriver dediler kıramadım Agayı , çayı verir vermez kaçıverdim


Ormancı Türküsünü Dinlemek için aşağıdaki bağlantıya tıklayabilirsiniz
http://www.youtube.com/watch?v=SG3jZWHgTKY

Köyde yaşayan insanlarda buradan ekmek yiyor Bu teyzem biraz oğlundan dert yandı , 30 yaşına girdi halen evlenmedi diye . Bizim farukta beni gösterip demesin mi buda 30 yaşına girdi teyze daha evlenmedi diye , kulakları biraz ağır işitiyordu teyzenin Allahtan da duymadı



Değirmene geçiyoruz..













Bu anı ölümsüzleştiriyoruz ...





Bizim Demir Atlar kafa kafaya vermiş birşeyler konuşuyorlar en sessizinden ama duyabilmek ne mümkün


Birkaç poz verelim


Farukcum doğal bir poz alalım Ben yürürken sen çekeceksin

Eyyt bee..

Bizim motorlar fısıldaşmaya devam ediyor gözüm üzerlerinde .

Ayyda Gölgede tutturmazmı bende bu köprüde poz verecem diye tamam hadii Çek Faruk Abisi

Dönüşe geçiyoruz...






Yatağan Termik Santralinden birkaç kare alıyorum




Küçük bir mola veriyoruz



Ahaa Gölgeyle Farukun motor küsmüş baksanıza , Gölge başını otarafa çevirmiş



Birkaç kareyide ölümsüzler arasına gönderiyoruz

Gölgeyi teselli etmek bana düşüyor , belliki karşılıksız bir Aşkk yaşamışşş


Veee Milasa kazasız belasız varıyoruz

Gölgeyi yerine alıp ona teşekkür ediyorum , bir sorun yaşamadığımız için.

O söylediklerimi pek dinlemiyor gibi , canı sıkkın İştahı filan da kapandı , yolda fazlada bir şey yemedi desem olur

Olmadı kaçırırız diyorum , senden daha iyisini mi bulacak Ben farukla konuşur beşi bir yerde teneke benzin alır işi tatlıya bağlarız diyorum diyince biraz morali yerine geliyor


Üstünü özel battaniyesiyle örtüp , haftaya buluşmak üzere ayrılıyoruz


Aşağı yukarı 15 liralık benzin yaktım. Çok güzel bir gündü .
Gezi Raporunu okuduğunuz için teşekkürler .
Görüşmek dileğiyle Kazasız belasız sürüşler dilerim
Bu arada unutmadan Gölgeninde hepinize selamı var
Saygı ve Sevgilerimle