En önemli detay bu hesabı yapmadan önce deponuzu fullemeniz..ağzına kadar taşana kadar doldurun depoyu...
Olm kafadanda hesabımı yapabliyorum.... Herkesi kendin mi sandın lam?....
Aldığın benzini km böl zaten kabak gibi ortada... Haa illa virgül görecem diyosan al eline hesap makinesi hesapla... İlla gir internete gir verileri o hoooooo .... Ölme eşeeem ölme...r:
virgül kabul etmiyor, nokta kullanmak gerekiyormuş. benzin şu an 1 litresi 4.75 tl gibi.