Çok Basit Benzin Tüketim Hesaplama Programı(Anlatımlı)

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Babamın Shell i var..:mrgreen::mrgreen: Motorunuzu kullandıkça zamanla hesaplıyor insan bi iki kezde yolda kaldımı ..:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm kafadanda hesabımı yapabliyorum.... Herkesi kendin mi sandın lam?....

Aldığın benzini km böl zaten kabak gibi ortada... Haa illa virgül görecem diyosan al eline hesap makinesi hesapla... İlla gir internete gir verileri o hoooooo .... Ölme eşeeem ölme... :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olm kafadanda hesabımı yapabliyorum.... Herkesi kendin mi sandın lam?....

Aldığın benzini km böl zaten kabak gibi ortada... Haa illa virgül görecem diyosan al eline hesap makinesi hesapla... İlla gir internete gir verileri o hoooooo .... Ölme eşeeem ölme... :pr:

Kafasına sıksaydın..:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
virgül kabul etmiyor, nokta kullanmak gerekiyormuş. benzin şu an 1 litresi 4.75 tl gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst