Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Kendim yapabiliceğim birşey yok mu? Tamirciler hiç birşey yapmıyor malesef

eğer motorun düz yolda da gitmiyorsa sorun karbüratörde %90.
düz yolda son hızı 90ı geçiyorsa, sadece yokuş yukarıda tıkanıyorsa o zaman varyatörde ve büyük ihtimal ön varyatör bilyelerinde.

sorun karbüratörde ise söküp temizlemen gerek, karmaşık gibi görünüyor ama basit bir olay.

sorun varyatörde ise daha da basit ama sorun malzeme sıkıntısı. havalı tabanca ile açılabiliyor ya da özel T şeklinde bir malzeme ve lokma lazım açabilmek için. açtıktan sonra içindeki bilyeler değişecek (ya da komple ön varyatör)

özellikle motorunda varyatör değişimi olduysa sorun büyük ihtimal bundandır çünkü mondial orjinal parçası hariç hiçbir parça uymuyor oraya. milimetrik fark bile sorun çıkarması için yeterli oluyor.
 
Katılım
14 Ocak 2013
Mesajlar
2
Sa arkadaslar araniza yeni katildim herkeze zat-i muhteremle kolay gelsin Benim bir kac sorum var isin icinden cikamadim 1) sorum= 150 zatin motoru gitmisdi piston silindir zincir paletler fln hepsini deisdirdi motorcu fakst motor yag yakiyor 2 sorum motorla giderken motordan bir hava geldi sanki komporosore basarken verdigi ses gibi pısst etti ve stop eddi tekrar marsa basdim motordan sadece tik sesi geliyor baskada ses yok sizlerin yardimlarini bekliyorum kac gundur icinden cikamadim ayak marsi yokdu bugun ayak marsini baglicaktim krank milini ceviren cark olmadigini gordum takamadim
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sa arkadaslar araniza yeni katildim herkeze zat-i muhteremle kolay gelsin Benim bir kac sorum var isin icinden cikamadim 1) sorum= 150 zatin motoru gitmisdi piston silindir zincir paletler fln hepsini deisdirdi motorcu fakst motor yag yakiyor 2 sorum motorla giderken motordan bir hava geldi sanki komporosore basarken verdigi ses gibi pısst etti ve stop eddi tekrar marsa basdim motordan sadece tik sesi geliyor baskada ses yok sizlerin yardimlarini bekliyorum kac gundur icinden cikamadim ayak marsi yokdu bugun ayak marsini baglicaktim krank milini ceviren cark olmadigini gordum takamadim

ben zatın çok çilesini çektim..yazdıklarını okuyunca zatta yaşadıklarım geldi aklıma..iyiki şimdiki motorumu almışım diyorum..inşalah Allah sana da kaliteli bir motor kısmet ederde sende böyle topiclere bakıp eski günlerini anarsın:) bendede yolda giderken pıstt diye bi sesle stop etmişti.. 4km boyunca elimde motorcuya götürdüm. bobinin fişi çıkmış dedi.. sesle ne alakası var çözemedim:) önce bobine bak..daha sonra da akünün kutup başlarını kontrol et.eğerki gevşekse marş basmaz tık eder kalır..bende sıfır motor yaptırdım. adam gözümün önünde topladı. rodajına dikkat etmeme rağmen 2000km sonra yağ yakıyordu..sanırım kullanılan yağdan dolayı yağ yakıyor.
 
Katılım
14 Ocak 2013
Mesajlar
2
Tavsiyen icin tsk ederim aksam motorun ust selesini sokmusduk arkdasla bobinlerin uclarina baktik fakat kablolar saglam gozuokodu mars motorunu bulamadik onun icin geri topladik motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Baska yardim edebilecek arkadas yokmu acaba ?
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım ve ufak komik bir problemim var.1 hafta önce 150 zat sarın aldım ikinci el ve sele altı bagajı açamıyorum kullanım kılavuzunda anahtarı kontağa takıp open pozisyonuna getirildiğinde açılır yazıyor fakat günlerdir açamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım ve ufak komik bir problemim var.1 hafta önce 150 zat sarın aldım ikinci el ve sele altı bagajı açamıyorum kullanım kılavuzunda anahtarı kontağa takıp open pozisyonuna getirildiğinde açılır yazıyor fakat günlerdir açamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.

dostum selenın altında kılıt meknızması var oraya kontaktan bır tel gıdıyor. senın tel yerınden cıkmıs.arka stopun ortasındakı plastık parcayı söküp,stopun ordakı telı yerıne takman gerekır. ama bıraz ugrastırır
 
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
56
benim zatta 90 km de 30 tl benzin harcıyor cok fazla :S nedenı ne olabılır bıde motor tek kişi düz yolda son hız 90 belki oda 85 90 arası yanı motor 20.000 km de
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
4
sen bunu scooter deil yzf r1 fln zannettin heralde 150 lik motorların arasında en kaliteli kasa ve motordur sadece elektrik sistemi cdi dir sen sürekli altını vurmaktan bahsetmissin kardes sen kaç kilosun yada motorunun amatisorleri yerindemi ben hanımla sehir turu atıyorum motor 90 ın üzerine cıkıyor ıh demiyor okadar motorda eskif yani saga sola yatma yapıyorum ıh demiyor canavar gibi modelim 2006 motorum rektefiyeli malzemelerde orjinal pahalı olmasından dolayı ne varsa onu taktık motor ıh demiyor sen niye bu kadar karalama ihtiyacı duydun onu anlamadım ben 117 kiloyun hanım 80 den yukarıdır 150 kilo zat yani 350 kiloyla tümsekte yere degmeyeni tek basına atıp tutmayla degdirmissin ben motorcuya daha bugun gittim hemen hemen bütün 150 scooter lere bindim antalya manavgattayım ve motorcuların burada bir caddesi vardır parca adına yok yoktur olmasada gelmesi 1 gün sürer yoksa kendileri yaparlar 30 alacagına 50 alırlar ama yaparlar ve hepsi yetenekli yardımcı olurlar ve yonlendirirler eger senın oradada varsa bir motorcuların mevkiisi rica et 150 lik bir scooter motorlara bin 6 lt benzin alsan 30 lira tutar adamın gözü önünde her bindigin motora 1 lt benzin koy 6 motora bin eger 6 sınada 150 zat basmassa manavgata gel motoru ben sana hediye edim bol keseden 1 günlük binmelerle o is olmaz ilk önce motoruna bak bakımlarını yaptır sen yapma sen motorcu deilse sen yapma yaptır cebinden biraz paran gitsin ben cok adam gördüm wd 40 la motor cantını parlatmaya calısan isi ustasına bırakın motor alıp satmakla motorculuk ayrı seydir istersen 20 yıl motor üstünde kal ilk marsta almıyorsa motorun akün zayıfsa hep veyahut bir sinyalin bile yanmıyorsa sen ne motordan anlarsın ne de motor senden bir sey anlar...

gelelim senin muhtesem karalamalarına kısaca cvp verecegim
karalama sırana göre cvp vereyim
1- dayı 6 yıl bindim motor altmda eridi üzerine 250 kilo gibi bir meblagla bindim bir kere vurmadım sana madalya takmak lazım yeteneklisin
2-essek gibi abanmayacaksın abanırsan arkanda adam varsa korkma 100 km de 25 bile yakar mal senin olsun paranda cepte az kalsın vallaha 12 liraya varya 300 kilometre yaptırırsın motora acımayla ilgili biraz bu
3-ben ögrenene kadar girmedigim cukur kalmadı ne sattıgım eski 350 jawa still nede 150 zat bir kere beni çukur için yere vurmadı yere vurdular ama çukur icin deil karala bakalım
4-sen asya 150 t ye bin birazdaha ögren yani ondan sonra zata bin iyiki bir tane bin missin ben sana ne dedim 6 tane bin 150 lik scootere 6 sınada basar net basar kendi üst modellerine bile basar.. 151 rs fln denedik kardesim cogunu denedik kalite konfor oturaklık arkaya at arkadasını sür git yolda ıh demez net...
5-frenler iyi sen kullanmayı bilmiyon heralde hic bir scooter motoru arka frenle 90 km veya üzerinde arka frenle durduraman herzaman durmak icin 2 fren aynı anda kullanılır allah askına sen gercekten motor sürmeyi biliyormusun be.... ayrı yeten arka fren ve ön fren ayar vidasından iyice gevsetin 130 u bile görürsünüz ama duramazsınız (kesinlikle denemeyin)
6-benim frenlerim hava yapmıyor ve 6 yıl gecti halen canavar salla bakalım sen bol kese atttt :)) hangi servisse o :))
7-plastik kalitesi vurmada carpmada devrilmede sadece yüzülme ve cizilme gibi baska bir defermasyona ugramayan bir yapıda plastiktir esner bagalit gibi kırılmaz kıramazsınızda kasıtlı olmadıgı sürece dügmeleri 10 numara 6-7 yıldan beri kullanırım kendim yılların sporcusuyum her anlamda sert basarım ama dügmelerde bir defermasyon yok sen allah askına zata mı bindin ya cok meraklandım bindiginin resminii bir cekip yayınlasana bence zata binmedi bu jinlun motormu ya cakma cinli seni ugur mondial jinlun dügmesi mi dedin yamaha vigeromu dedin harley davidson mu demek istedin karıstırdın heralde :))) yazık
8- ya bu zata binmemis han ginizin sinyali dit dit diye ötüyor ya flasorden gelen sesi demiyorsundur umarım ben de clio var ondan o ses geliyorda clio deil zatı yazıyordun heral :))
9- sabah 1 dk erken uyan o 1 dk zata ver ve akünü deiştir cokmu zor bunları yapmak ? ya ne kontagı sallayıp durma bol keseden sorsak kesin motor ustasıyım ben dersin ha bende end. mesl. lises. motor bölümündenim 2000 mezunu tanıstırayım hertürlü motor sadece motorsiklet deil yani
10-daha vuruyor diye zırvalar ya ilac vaktin geldi herall... :)
11-ya kardes usta abi ne diyeyim sana ya kamyon kamyonet haric senin bagajına kimse vuramaz senin sepet taktıgın yer araba kaportasının yarım metre üzeri oluyur anca plaka kuyruguna vurur ne sallayıp durun be..
12- manavgattayım 90 km hızla sahil yani cevre yolundan rüzgarın anlından gidiyorum tek eksi yönüm kask takmassam gözlerim yasarıp gözlük gözümden ucacak gibi oluyor kimi kandırıyon sen ya sallama...
13-6 yıldır 1 kere sıkmadım hicbir yerini sen kafandaki ve cenendeki yalan civatanı sıktır kapagı düsecekmiste bilmem neymis pehhh..
14-yere temasmısız yok ya amasoru patlak gitte amasorunu yaptır hem yerden kalkarsın hemde altını sürekli vurmassın benim dizek clio bundan aracın icindeyken daha cok ses duyuyom sen en iyisi elektrikli bisiklete bin
15-helal sana be bak en sonunda dogru yolu bulmussun yada 150 zatı tanımaya baslamıssın bu son maddede seni kutluyorum

fiyatı jinlunun 2 katı yazmıssın kardes neden bukadar fazla yazdın o motorun daha amartisör masrafı var 200 tl kadar ön ve arka

beni ne kadar bu yazı kızdırsada ben sahsen bilmedigi anlamadıgı bir motor üzerine konustugu icin kızdım 150 zat kendi sınıfı yani 150 lik scooter katogorisinde hem fiyat olarak hem konfor olarak
alınabilecek bir motordur kesinlikle....
sadece sunu soyleyim ustanızı sürekli deiştirmeyin paranız cebinizde kalır inancınızı olsun
ALLAH motorunuz giderken üzerinden inmeyi asla göstermesin hep iyiki zat almısım dedirtsin
son olarak su yazıyı yazdı beni üye etti zatı kötülemesine dayanamadım oda bir vesile oldu aranıza katılmaya oda hakkını helal etsin :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------

Gelelim şu Zat 150 DENEN motora .

Aldık bindik denedik . Hatta bir kaç tavsiye ettik . Sordular ne alalım diye v.s.

YANLIZ BU MOTOR SAFİ POZİTİF DEĞİL DİKKAT

1. Altını heryere vurur hatta virajlara girişte ayak vurmasın diye sürekli kontrollü dönmek zorunda kalırsınız bu da çok abuk bir durum .

2. 12 YTL yakar 100 km de .

3. Tekerleri küçük çukurda dağılırsınız .

4. ASYA t150 ye göre bin kat iyi bir alet . ondan daha az dağılıyor çukura girince .

5. 100 km rahat yapıyor ama frenaj çok iyi değil .

6. ilk aldığınız andan sonra frenleri bir daha aynı ayara getiremiyor servis. sabah hava yapan frenleri bazen boşaltmak zorunda kalıyorsunuz . bir sürü düdük durum .

7. plastik kalitesi sıfır yani . o ön düğmeleri sanki sakızdan çıkmış gibi . ya değiştirin kardeşim kaliteli mal getirin . jinlunun dümeleri beş basar . düğme ön kokpit kalitesi bu noktada beş basar yani .

8. did did öten bir sinyal var kimin ne işine yaradı ise banada sölesin .

9. sabah zor ısınıyor zart zurt kalıyor orada burada . sabah sürekli fren kontak oluyor yapmak zorunda kalıyorsanız . rölantiyi yükseltin .

10. vuruyor kardeşim altını vuruyor . tümsek den geçemezsin . sıfırla geçmen lazım bu da kazaya davetiye .

11. argaya portabagaj alacaksanız kalite bişi alın . birde o sırtı çıkarmayın . rezalet oluyor .portabagaja gelip çarpsa alet arkadakini etikler sırtı çıkarmadan takamıyorlarsa takmasınlar .

12. ÇOK RÜZGAR ALIYOR ACAİP YOLDAN SAVURUYOR diyor daha 4-5 senelik kullanıcılar . bana yoldan savurma gibi gelmedi ama 5 senelik olanların savuruyor demesi onların alıştığı motorlarla da alakalı . ama çok rüzgar alıyor o ne be öle .

13. egzos civataları sürekli sıkma istiyor sıkın düşmesin kapağı mağağı .

14. ZORRRRRRRR ... T si olmayan bir ses sürekli giderken yani sessiz bir motoru yok . Sürüşü bir jetski gibi . sanki yerle temazsız su üstünde gibisiniz . Motor sesi de öle ya bazen dalga arıyorsunuz .

15. 150 kilo bir alet ama kilosunu belli etmiyor .

2500 YTL ye bendekini satıyorum . bizde bir kaç tane var filoda satarız yani alıcı olan mesaj atsın yönlendiririz . satanlar var .

AL SANA CEVAP
sen bunu scooter deil yzf r1 fln zannettin heralde 150 lik motorların arasında en kaliteli kasa ve motordur sadece elektrik sistemi cdi dir sen sürekli altını vurmaktan bahsetmissin kardes sen kaç kilosun yada motorunun amatisorleri yerindemi ben hanımla sehir turu atıyorum motor 90 ın üzerine cıkıyor ıh demiyor okadar motorda eskif yani saga sola yatma yapıyorum ıh demiyor canavar gibi modelim 2006 motorum rektefiyeli malzemelerde orjinal pahalı olmasından dolayı ne varsa onu taktık motor ıh demiyor sen niye bu kadar karalama ihtiyacı duydun onu anlamadım ben 117 kiloyun hanım 80 den yukarıdır 150 kilo zat yani 350 kiloyla tümsekte yere degmeyeni tek basına atıp tutmayla degdirmissin ben motorcuya daha bugun gittim hemen hemen bütün 150 scooter lere bindim antalya manavgattayım ve motorcuların burada bir caddesi vardır parca adına yok yoktur olmasada gelmesi 1 gün sürer yoksa kendileri yaparlar 30 alacagına 50 alırlar ama yaparlar ve hepsi yetenekli yardımcı olurlar ve yonlendirirler eger senın oradada varsa bir motorcuların mevkiisi rica et 150 lik bir scooter motorlara bin 6 lt benzin alsan 30 lira tutar adamın gözü önünde her bindigin motora 1 lt benzin koy 6 motora bin eger 6 sınada 150 zat basmassa manavgata gel motoru ben sana hediye edim bol keseden 1 günlük binmelerle o is olmaz ilk önce motoruna bak bakımlarını yaptır sen yapma sen motorcu deilse sen yapma yaptır cebinden biraz paran gitsin ben cok adam gördüm wd 40 la motor cantını parlatmaya calısan isi ustasına bırakın motor alıp satmakla motorculuk ayrı seydir istersen 20 yıl motor üstünde kal ilk marsta almıyorsa motorun akün zayıfsa hep veyahut bir sinyalin bile yanmıyorsa sen ne motordan anlarsın ne de motor senden bir sey anlar...

gelelim senin muhtesem karalamalarına kısaca cvp verecegim
karalama sırana göre cvp vereyim
1- dayı 6 yıl bindim motor altmda eridi üzerine 250 kilo gibi bir meblagla bindim bir kere vurmadım sana madalya takmak lazım yeteneklisin
2-essek gibi abanmayacaksın abanırsan arkanda adam varsa korkma 100 km de 25 bile yakar mal senin olsun paranda cepte az kalsın vallaha 12 liraya varya 300 kilometre yaptırırsın motora acımayla ilgili biraz bu
3-ben ögrenene kadar girmedigim cukur kalmadı ne sattıgım eski 350 jawa still nede 150 zat bir kere beni çukur için yere vurmadı yere vurdular ama çukur icin deil karala bakalım
4-sen asya 150 t ye bin birazdaha ögren yani ondan sonra zata bin iyiki bir tane bin missin ben sana ne dedim 6 tane bin 150 lik scootere 6 sınada basar net basar kendi üst modellerine bile basar.. 151 rs fln denedik kardesim cogunu denedik kalite konfor oturaklık arkaya at arkadasını sür git yolda ıh demez net...
5-frenler iyi sen kullanmayı bilmiyon heralde hic bir scooter motoru arka frenle 90 km veya üzerinde arka frenle durduraman herzaman durmak icin 2 fren aynı anda kullanılır allah askına sen gercekten motor sürmeyi biliyormusun be.... ayrı yeten arka fren ve ön fren ayar vidasından iyice gevsetin 130 u bile görürsünüz ama duramazsınız (kesinlikle denemeyin)
6-benim frenlerim hava yapmıyor ve 6 yıl gecti halen canavar salla bakalım sen bol kese atttt :)) hangi servisse o :))
7-plastik kalitesi vurmada carpmada devrilmede sadece yüzülme ve cizilme gibi baska bir defermasyona ugramayan bir yapıda plastiktir esner bagalit gibi kırılmaz kıramazsınızda kasıtlı olmadıgı sürece dügmeleri 10 numara 6-7 yıldan beri kullanırım kendim yılların sporcusuyum her anlamda sert basarım ama dügmelerde bir defermasyon yok sen allah askına zata mı bindin ya cok meraklandım bindiginin resminii bir cekip yayınlasana bence zata binmedi bu jinlun motormu ya cakma cinli seni ugur mondial jinlun dügmesi mi dedin yamaha vigeromu dedin harley davidson mu demek istedin karıstırdın heralde :))) yazık
8- ya bu zata binmemis han ginizin sinyali dit dit diye ötüyor ya flasorden gelen sesi demiyorsundur umarım ben de clio var ondan o ses geliyorda clio deil zatı yazıyordun heral :))
9- sabah 1 dk erken uyan o 1 dk zata ver ve akünü deiştir cokmu zor bunları yapmak ? ya ne kontagı sallayıp durma bol keseden sorsak kesin motor ustasıyım ben dersin ha bende end. mesl. lises. motor bölümündenim 2000 mezunu tanıstırayım hertürlü motor sadece motorsiklet deil yani
10-daha vuruyor diye zırvalar ya ilac vaktin geldi herall... :)
11-ya kardes usta abi ne diyeyim sana ya kamyon kamyonet haric senin bagajına kimse vuramaz senin sepet taktıgın yer araba kaportasının yarım metre üzeri oluyur anca plaka kuyruguna vurur ne sallayıp durun be..
12- manavgattayım 90 km hızla sahil yani cevre yolundan rüzgarın anlından gidiyorum tek eksi yönüm kask takmassam gözlerim yasarıp gözlük gözümden ucacak gibi oluyor kimi kandırıyon sen ya sallama...
13-6 yıldır 1 kere sıkmadım hicbir yerini sen kafandaki ve cenendeki yalan civatanı sıktır kapagı düsecekmiste bilmem neymis pehhh..
14-yere temasmısız yok ya amasoru patlak gitte amasorunu yaptır hem yerden kalkarsın hemde altını sürekli vurmassın benim dizek clio bundan aracın icindeyken daha cok ses duyuyom sen en iyisi elektrikli bisiklete bin
15-helal sana be bak en sonunda dogru yolu bulmussun yada 150 zatı tanımaya baslamıssın bu son maddede seni kutluyorum

fiyatı jinlunun 2 katı yazmıssın kardes neden bukadar fazla yazdın o motorun daha amartisör masrafı var 200 tl kadar ön ve arka

beni ne kadar bu yazı kızdırsada ben sahsen bilmedigi anlamadıgı bir motor üzerine konustugu icin kızdım 150 zat kendi sınıfı yani 150 lik scooter katogorisinde hem fiyat olarak hem konfor olarak
alınabilecek bir motordur kesinlikle....
sadece sunu soyleyim ustanızı sürekli deiştirmeyin paranız cebinizde kalır inancınızı olsun
ALLAH motorunuz giderken üzerinden inmeyi asla göstermesin hep iyiki zat almısım dedirtsin
son olarak su yazıyı yazdı beni üye etti zatı kötülemesine dayanamadım oda bir vesile oldu aranıza katılmaya oda hakkını helal etsin :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------

benim zatta 90 km de 30 tl benzin harcıyor cok fazla :S nedenı ne olabılır bıde motor tek kişi düz yolda son hız 90 belki oda 85 90 arası yanı motor 20.000 km de

SEVGİLİ KARDESİM MOTORUNUN BAKIMI GELMİŞ HEMEN CEBİNE 50 TL KOYUYORSUN VE DOGRU İYİBİR MOTOR USTASINA ZATTAN ANLAYAN BAK 150 LİK DEMİYORUM MONDİALDAN DEMİYORUM ZATTAN ANLAYAN DİYORUM
DERDİNE DERMAN OLACAKSA YAZAYIM
BUJİ
KARBÜRATOR AYARI
YAĞ DEĞİSİMİ
HAVA FİLİTRENİN TOZU KOMPRESSORLE ALINACAK
LASTİK HAVANA BAK
YADA DEDİGİM GİBİ 50 TL VE İYİ BİR MOTOR USTASINA GİT ZATTAN ANLAYAN
FRENİNİ FAZLA SIKMA MİLLET İYİ TUTSUN DİYE FRENLERLE OYNUYOR BOSTA BİLE ZOR DÖNÜYOR HIZLANMIYOR HIZLANMIYA CALISIRKENDE COK GÜC VE YAKIT HARCIYOR KARDEŞ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:29 ----------

dostum selenın altında kılıt meknızması var oraya kontaktan bır tel gıdıyor. senın tel yerınden cıkmıs.arka stopun ortasındakı plastık parcayı söküp,stopun ordakı telı yerıne takman gerekır. ama bıraz ugrastırır
KARDEŞ DUR SANA EK İLAVE BİR ŞEY SÖYLEYİM DEDİGİN DOGRU AMA KOLAY DEİL
AYAK BASMA YERİNİN ORTA KALAN BÖLÜMÜNÜ SÖKECEK YILDIZ TORNAVİDAYLA ORADA YAKIT DEPOSUNU GÖRÜRSÜN YAKIT DEPOSUNUN ÜZERİNDE BENZİN İBRESİ MÜSÜRÜ VAR SAMANDIRA DİYEYİM HADİ ONUN SAGINDAN BİR KABLO GECER ONU HAFİFCE CEK OYNANMADIYSA TABİ PIT DİYE SELENİN KİLİTİNİN ACILDIGINI GÖRECEKSİNİZ...
 
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
56
veyselacv kardesım ıstanbuldan ise varmı onerebılecegın bı usta burdakıler anlamıyor zattan?
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
4
veyselacv kardesım ıstanbuldan ise varmı onerebılecegın bı usta burdakıler anlamıyor zattan?
üstat istanbulu bilmiyorum ama antalyada olsan hic mesele yok ya benim motorda su an muayene gecti gecmese antalyada bu iste bakan cok kıral bir yer biliyorum
esasında motor 150 motorlarla aynı kardes ama isin icine zatın ateşlemesi girince olay bozuluyor cdi farklı bir sistem ve motorla kombinesi iyi olmassa ömründe duymadıgın görmedigin arıza acar ve bizim motorlar kalıplı oldugundan elinde bir yerden biryerede götüremen perisan olun ....
ustanı bulursan hic deiştirmeki senin motor kapıdan geldiginde kaldıgı yerden devam edebilsin...
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
İyi günler arkadaşlar.

Motorumun arka lastiğinde resimde görüldüğü gibi çatlaklar oluştu.






İlk etapta yüzeysel görünüyordu ve kullanmaya devam ettikçe çatlaklar çoğaldı aylar sonrası ve kafama soru işareti bıraktı.

Bu lastiğin durumu nedir? Yani değişim yol gösteriyor anladığımca.

Bide hangi marka önerirsiniz değişim için?

Şimdiden teşekkür eder, herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
4
İyi günler arkadaşlar.

Motorumun arka lastiğinde resimde görüldüğü gibi çatlaklar oluştu.

[url]http://img213.imageshack.us/img213/9638/20130302092320.jpg[/URL]


[url]http://img29.imageshack.us/img29/2646/20130302092307.jpg[/URL]

İlk etapta yüzeysel görünüyordu ve kullanmaya devam ettikçe çatlaklar çoğaldı aylar sonrası ve kafama soru işareti bıraktı.

Bu lastiğin durumu nedir? Yani değişim yol gösteriyor anladığımca.

Bide hangi marka önerirsiniz değişim için?

Şimdiden teşekkür eder, herkese kazasız belasız sürüşler.
SEVGİLİ KARDESİM EGER YARDIMCI OLMAMIZI İSTİYORSAN MOTORUNUN RESMİNİ CEK KAC KİLO KAÇ KM YOL YAPIYOR SICAK HAVA MI 4 MEVSİM Mİ KULLANIYORSUN ?
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
4
SEVGİLİ KARDESİM EGER YARDIMCI OLMAMIZI İSTİYORSAN MOTORUNUN RESMİNİ CEK KAC KİLO KAÇ KM YOL YAPIYOR SICAK HAVA MI 4 MEVSİM Mİ KULLANIYORSUN ?


senden sonra pirellinin sitesine girdim kardes 10 numara lastikler var malum bristone veya mishelinde olabilir detaylalı aramadım çünkü param yok su an :))
yani lastik başı 125 lira verecek kadar :))
msj alındı umarım genis tabanlara bittim resmen 140 - 90 - 12 lere yani :))
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
senden sonra pirellinin sitesine girdim kardes 10 numara lastikler var malum bristone veya mishelinde olabilir detaylalı aramadım çünkü param yok su an :))
yani lastik başı 125 lira verecek kadar :))
msj alındı umarım genis tabanlara bittim resmen 140 - 90 - 12 lere yani :))
Unilli yada swallow marka lastik alırsanız da iş görür illa pirelli veya michelin olmasına gerek yok.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
"SEVGİLİ KARDESİM EGER YARDIMCI OLMAMIZI İSTİYORSAN MOTORUNUN RESMİNİ CEK KAC KİLO KAÇ KM YOL YAPIYOR SICAK HAVA MI 4 MEVSİM Mİ KULLANIYORSUN ?"

Motorun resmi derken? Bildiğiniz 150ZAT.
Lastikler ilk aldığımki orjinal DURO marka lastiklerdir. Hafta sonları kullandığım için 2,5 yıl gibi bi sürede ~5800km yol yaptı motor ve resimde anlaşılacağı gibi lastikler erimedi bile sadece zamanla ömrünü doldurduğu görünüyor.
Benden ne tür bilgi istediğinizi pek anlamayadım daha açabilirmisiniz? Yani kaç kilo ve mevsim derken?

Lastik bilgileri için teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
"SEVGİLİ KARDESİM EGER YARDIMCI OLMAMIZI İSTİYORSAN MOTORUNUN RESMİNİ CEK KAC KİLO KAÇ KM YOL YAPIYOR SICAK HAVA MI 4 MEVSİM Mİ KULLANIYORSUN ?"

Motorun resmi derken? Bildiğiniz 150ZAT.
Lastikler ilk aldığımki orjinal DURO marka lastiklerdir. Hafta sonları kullandığım için 2,5 yıl gibi bi sürede ~5800km yol yaptı motor ve resimde anlaşılacağı gibi lastikler erimedi bile sadece zamanla ömrünü doldurduğu görünüyor.
Benden ne tür bilgi istediğinizi pek anlamayadım daha açabilirmisiniz? Yani kaç kilo ve mevsim derken?

Lastik bilgileri için teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler.

paraya kıyabilirsen michelin-metzeler-bridgestone, vs al. ben de duro kullandım zat varken, sonra dunlop taktırdım. şimdiki motorumda ise bridgestone var ve lastik dediğin budur arkadaş. virajda filan resmen insana güven veriyor.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Merhaba arkadaşlar.

Motorumun sağını solunu incelerken aşağıdaki resimde görüldüğü gibi hidrolik fren hortumumun yüzeyinde çatlaklar oluşmuş.



Ee malum 2006 model motor ve 2009 eylülden beri bende çatlaklar normaldir.

Zamanında servislerden çok kazık yediğim için subap ayarlarına kadar ve birçok sıkıntısını ben giderdim motorda ve yine bu hidrolik boru sorununu ben gidermeye çalışacağım amma forumlarda okuduğumca havasını alamama düşüncesi korkutmuyor değil :)

En azından yaza kadar bu şekilde kullanmayı düşünüyorum havalar tam güzel olsun diye.

Bu boru beni götürürmü olacaktı sorum olarak?

Şimdiden teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Merhaba arkadaşlar.

Motorumun sağını solunu incelerken aşağıdaki resimde görüldüğü gibi hidrolik fren hortumumun yüzeyinde çatlaklar oluşmuş.

[url]http://img690.imageshack.us/img690/3711/20130330144523.jpg[/URL]

Ee malum 2006 model motor ve 2009 eylülden beri bende çatlaklar normaldir.

Zamanında servislerden çok kazık yediğim için subap ayarlarına kadar ve birçok sıkıntısını ben giderdim motorda ve yine bu hidrolik boru sorununu ben gidermeye çalışacağım amma forumlarda okuduğumca havasını alamama düşüncesi korkutmuyor değil :)

En azından yaza kadar bu şekilde kullanmayı düşünüyorum havalar tam güzel olsun diye.

Bu boru beni götürürmü olacaktı sorum olarak?

Şimdiden teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler..

eğer fren boşalırsa neler olabileceğini tahmin ediyorsundur. bence hiç bekleme değiştir.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
eğer fren boşalırsa neler olabileceğini tahmin ediyorsundur. bence hiç bekleme değiştir.

En kısa sürede bu sorunu gidermeye çalışacağım, bilginiz için teşekkürler.

Son birşey daha sorayım sizlere. Motorumla fazla yol yapmıorum malum ve düz hesap 6000km de motorum. Hazır lastik değişimi yapılacakken frenleride değiştirmeye ihtiyaç varmıdır?

Herkese kazasız belasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst