Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
http://www.pirelli.com/tyre/tr/tr/motorcycle.html Ben siteyi vereyimde sen bak gözüne hoş gelen var mı benimde bi bilgim yok ama pirelliyi önerdiler michelin gibi dediler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
pirelli MT 65 var bi de ona bak araştır ama...

Eray hocam bu topikte cok aradım ama cevabını bulamadım veya okumayı atladım.
Drifte göğüs bölgesine gelecek rüzgarı kesecek kadar tur camı takılır mı veya sizin bilginiz var mı bu konuda?
İstanbul'da özel tur camı yapanlar varmış ama drifte uyar mı bilemedim.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Drift'in orjinal lastiklerini değiştirip şuan farklı lastik kullanan arkadaşlardan olumlu veya olumsuz yöndeki yorumlarınızı ve tavsiylerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Eray hocam bu topikte cok aradım ama cevabını bulamadım veya okumayı atladım.
Drifte göğüs bölgesine gelecek rüzgarı kesecek kadar tur camı takılır mı veya sizin bilginiz var mı bu konuda?
İstanbul'da özel tur camı yapanlar varmış ama drifte uyar mı bilemedim.
uğur kardeşim mevcut far sistemine göre olacağını sanmıyorum ama yine de araştırmak lazım. drifte özel performans beyin(!) yapıldığını gördükten sonra oda mevcut olabilir. ama yoksa da bi ümitle konuşmak beyin fırtınası yapmak lazım ne yapılabilir diye...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Drift'in orjinal lastiklerini değiştirip şuan farklı lastik kullanan arkadaşlardan olumlu veya olumsuz yöndeki yorumlarınızı ve tavsiylerinizi paylaşırsanız memnun olurum.

ben değiştirdim. michelın aldım. Virajlara girerken daha kendinizden emin olarak girebiliyorsunuz. Frenlemede ben pek aman aman fark göremedim. Bence pisikolojik olarak kendimizi rahatlatıyoruz. oooooooo michelın aldım tamam virajlar benimdir artık gibi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
uğur kardeşim mevcut far sistemine göre olacağını sanmıyorum ama yine de araştırmak lazım. drifte özel performans beyin(!) yapıldığını gördükten sonra oda mevcut olabilir. ama yoksa da bi ümitle konuşmak beyin fırtınası yapmak lazım ne yapılabilir diye...

İşaretli alandaki kahverengi parçanın aynı ebatta daha uzunu yaptırılabilir diye düşündüm bende.
En tecrübeli drift kullanıcılarından biri olduğunuz için sizin fikrinizde cok önemli benim için.
Çok teşekkür ederim alakanızdan dolayı.

360mondialtouring125mhd.png
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
ben değiştirdim. michelın aldım. Virajlara girerken daha kendinizden emin olarak girebiliyorsunuz. Frenlemede ben pek aman aman fark göremedim. Bence pisikolojik olarak kendimizi rahatlatıyoruz. oooooooo michelın aldım tamam virajlar benimdir artık gibi.

Bence michelın yerine pirelli almak daha mantıklı. Michelın çok yumuşak bir lastik tamam yol tutuşu çok güzel ama daha çabuk yıpranır. Lastik ne çok sert ne de çok yumuşak olmalı.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Bence michelın yerine pirelli almak daha mantıklı. Michelın çok yumuşak bir lastik tamam yol tutuşu çok güzel ama daha çabuk yıpranır. Lastik ne çok sert ne de çok yumuşak olmalı.

Pirelli için mt65,yada dura traction hangisini tavsiye edersin memurmb vede internetten direk temin edebileceğimiz bir link var mıdır?Senin lastiklerin ne marka?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
İşaretli alandaki kahverengi parçanın aynı ebatta daha uzunu yaptırılabilir diye düşündüm bende.
En tecrübeli drift kullanıcılarından biri olduğunuz için sizin fikrinizde cok önemli benim için.
Çok teşekkür ederim alakanızdan dolayı.

http://img405.imageshack.us/img405/9062/360mondialtouring125mhd.png

valla kardeşim inan hiç böyle bişeye ihtiyaç duymadığım için düşünmedim benim şimdilik aklıma gelen seninkiyle aynıydı ama driftlerin farın üstünde ki yer çok dayanıksız olduğu için taşıyacağını düşünmüyorum.
belki far kısmı eski ybr lerle değiştirilip tur camı konursa hem aydınlatma daha iyi olur hemde tur camı takılır diye düşünüyorum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
valla kardeşim inan hiç böyle bişeye ihtiyaç duymadığım için düşünmedim benim şimdilik aklıma gelen seninkiyle aynıydı ama driftlerin farın üstünde ki yer çok dayanıksız olduğu için taşıyacağını düşünmüyorum.
belki far kısmı eski ybr lerle değiştirilip tur camı konursa hem aydınlatma daha iyi olur hemde tur camı takılır diye düşünüyorum...

Çok sağolun Eray hocam,teşekkür ederim,emeğinize sağlık.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ben bu Drift'in kafa'sının degıstırılmesını hıc tavsiye etmiyorum. Drift'i Drift yapan o kafadır. Onu degıstırdın mı motosıkletın bı havası kalmaz ki aydınlatma sıkıntı degıl dıye duymustum. Ayarlandıgını duydum. Eger sıkıntı yaratırsa ustasına gidip ayarlatılabılır dıye dusunuyorum. Aman diyim degısmeyın o kafayı Drift'inizi seviyorsanız :p
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Ben bu Drift'in kafa'sının degıstırılmesını hıc tavsiye etmiyorum. Drift'i Drift yapan o kafadır. Onu degıstırdın mı motosıkletın bı havası kalmaz ki aydınlatma sıkıntı degıl dıye duymustum. Ayarlandıgını duydum. Eger sıkıntı yaratırsa ustasına gidip ayarlatılabılır dıye dusunuyorum. Aman diyim degısmeyın o kafayı Drift'inizi seviyorsanız :p

sıkıntı yaratmıyor ve aksine çok asil bi görüntüsü var. bildiğin tornavida ile ayar yapılmaktadır. Bu haliyle çok hoş
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
iyi de sorun far değil ben farı bi örnek olarak verdim.
arkadaşlar muhalefet olucam diye kendinizi paralıyosunuz. size sorulmamış bi soru niye bu kadar kasıyosunuz ki kendinizi. arkadaş bana sordu sorusunu cevabını aldı yada alamadı teşekkür etti gitti. herşeyi de bilmeyin yaaaa.
kimse görüntüsüne bişey demedi zaten. sadece arkadaş tur camı hakkında fikir istedi bende aklımdan geçenleri yazdım kesin bişey yazmadım dikkatinizi çekerse(!)
ama sırf muhalefet olmak için yazı yazıyosunuz yaa...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
iyi de sorun far değil ben farı bi örnek olarak verdim.
arkadaşlar muhalefet olucam diye kendinizi paralıyosunuz. size sorulmamış bi soru niye bu kadar kasıyosunuz ki kendinizi. arkadaş bana sordu sorusunu cevabını aldı yada alamadı teşekkür etti gitti. herşeyi de bilmeyin yaaaa.
kimse görüntüsüne bişey demedi zaten. sadece arkadaş tur camı hakkında fikir istedi bende aklımdan geçenleri yazdım kesin bişey yazmadım dikkatinizi çekerse(!)
ama sırf muhalefet olmak için yazı yazıyosunuz yaa...

şampiyon sakin ol bizde bişey demedik yorumuna. uğur fardan bahsetmiş bende güzel olduğunu söyledim. Bu 140 muhabbeti çıktı çıkalı bi sinir hali mevcut sizde
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
şampiyon sakin ol bizde bişey demedik yorumuna. uğur fardan bahsetmiş bende güzel olduğunu söyledim. Bu 140 muhabbeti çıktı çıkalı bi sinir hali mevcut sizde
mustafa 140 muhabbeti daha evvelde yapıldı. ama hiç bu kadar sıkıntı olmadı sende bilirsin. eğri oturup doğru konuşalım. bi gariplik yok mu bu işte?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
mustafa 140 muhabbeti daha evvelde yapıldı. ama hiç bu kadar sıkıntı olmadı sende bilirsin. eğri oturup doğru konuşalım. bi gariplik yok mu bu işte?

bak ben size geçenlerde söyledim. kimseye bişeyler kanıtlamak mecburiyetiniz yok. Basabilene helal olsun ben şahsım adına 120 yi geçemiyorum, geçemiyorum diyede sana inanmamazlık yapmam doğrudur takma kafana boşver
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
bak ben size geçenlerde söyledim. kimseye bişeyler kanıtlamak mecburiyetiniz yok. Basabilene helal olsun ben şahsım adına 120 yi geçemiyorum, geçemiyorum diyede sana inanmamazlık yapmam doğrudur takma kafana boşver
herkes senin gibi olsa zaten konu buraya kadar gelmezdi. ama kendi beceremediği bişey başkası da beceremicek zannediyolar insanlar ben buna tutuluyorum arkadaş. yaptın mı anlat bizde dinleyelim başkası yapmış sen yapamamışsın eyvallah de sen yapamadın mı çamur atma.
haksız mıyım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst