250CC YADA ÜZERİ UYGUN SU SOĞUTMALI SPORT MOTOR ARIYORUM

Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
MERHABA ARKADAŞLAR
BEN 250CC VEYA ÜZERİ SU SOĞUTMALI --- SPORT --- BİR MOTOSİKLET ARIYORUM. örnek: DAELİM ROADWIN 250R gibi bunun sıfırını 7bine alıcam ama belki daha uygun bişey bulurum 2.el olarak
ŞUAN KULLANDIĞIM MOTOR TVS APACHE 150


UYGUN FİYATA 250CC DE ALIRIM İSTERSE MOTORUMU VERİR ÜSTE PARA VERİRİM TAKASA GİRERİZ.. İŞTE İLANIM
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-2009-model-tvs-apache-250cc-motor-takaslidir-temiz-ve-bakimli-118697990/detay/

İLAN KODUM: 118697990
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
7 bin tl ye hyosung alabilirsin apache den sonra seni hyo paklar :mrgreen: genelde apache kullanıcılarının tercih ettiği 2. motordur GT250 R bi zamanlar has kankam ERROR 88 de vardı


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ne fark eder reyiz ya havasını suyunu yiyim :queen: hararet sorunu yaşamaz işte yağ soğutmalıda..Bak benim kaymakamda yağ soğutmalı canavar canavar :p
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sorun yaşar demedimki.. ben yazın o yozgat seferine çıktığımda bişey olmadıysa olmaz hyo ya bişey...
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
eyvallah dostlar fikirleriniz için şimdi 2.el daha ucuz olur diye açtım konuyu... satan varsa paylaşsın.. ve de arkadaşlar sıfır 2012 model alıyorum o fiyata hyo 2.el 7 çok değil mi?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
eyvallah dostlar fikirleriniz için şimdi 2.el daha ucuz olur diye açtım konuyu... satan varsa paylaşsın.. ve de arkadaşlar sıfır 2012 model alıyorum o fiyata hyo 2.el 7 çok değil mi?

hyosung acısıyla tatlısıyla senelerdir piyasada hacı ne olduğu az çok biliniyor piyasasıda oldukça hareketli bilmem genede seçim senin..sıfır çinlimi ikinci el japonmu sorusuna benzettim son sözünü :)
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
:D hocam mesela daelim kore malı sıfırı 7bin hyo da kore malıydı galiba. haklısın köklü firma köklü motor...
fakat son çıkan hyolar artık kaç modelden sonraysa bilmiyorum çin üretimi ve kalitesizmiş




bu arada ysfist.. aklıma başka soğutma gelmedi :D su da olur yağ da farkı tam ne bilmiyorum ama hava soğutmadan 10 kat iyidir ona eminim

uzun yol gitmek için böyle motor arıyorum
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
kardes detayli incelemeye giris bence. yablis kanidasin. su sogutma 10 kat iyidir diye bir genelleme yanlış cok yanlis. italyanlar aptal mi seneler boyu yag soğutma tercih ettiler ediyorlar. hemde buyuk hacimlerde.

hyonun adini cikardilar kotu kotu diye. yorum yapmak gole maya calmak gibi olacak ondan dolayi hyo bahsini acmiyorum bile.

cbr250 bakın bari
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
kardes detayli incelemeye giris bence. yablis kanidasin. su sogutma 10 kat iyidir diye bir genelleme yanlış cok yanlis. italyanlar aptal mi seneler boyu yag soğutma tercih ettiler ediyorlar. hemde buyuk hacimlerde.

hyonun adini cikardilar kotu kotu diye. yorum yapmak gole maya calmak gibi olacak ondan dolayi hyo bahsini acmiyorum bile.

cbr250 bakın bari



hocam ben su soğutma 10 kat iyidir demedim..

su soğutma ve yağ soğutma farklarını tam bilmiyorum ama hava soğutmadan 10 kat iyilerdir demek istedim.. ve hyoyu bende seviyorum o ayırı bi konu gerçekten iyi görünüş olarak

arıyorum işte varsa satan link atsın burdan :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
dostum konu dışı olacak kusura bakma. apaçinin üzerinde bulunan performans egzozundan memnunmusun? ses olarak veya başka bişey olarak bi şikayetin varmı? aynısından bende almayı düşünüyorum cevaplarsan memnun olurum.

özellikle ses orjinalinden tokmu?
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
dostum konu dışı olacak kusura bakma. apaçinin üzerinde bulunan performans egzozundan memnunmusun? ses olarak veya başka bişey olarak bi şikayetin varmı? aynısından bende almayı düşünüyorum cevaplarsan memnun olurum.

özellikle ses orjinalinden tokmu?

ustam sesinden çok memnunum tam anlamıyla tok bi ses değil ama o da 150cc motordan kaynaklanıyor yoksa egzoz gerçekten harika videosunu çekerim link atarım en kısa zamanda bana özelden mesaj at unutmuyum :D
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
:D hocam mesela daelim kore malı sıfırı 7bin hyo da kore malıydı galiba. haklısın köklü firma köklü motor...
fakat son çıkan hyolar artık kaç modelden sonraysa bilmiyorum çin üretimi ve kalitesizmiş




bu arada ysfist.. aklıma başka soğutma gelmedi :D su da olur yağ da farkı tam ne bilmiyorum ama hava soğutmadan 10 kat iyidir ona eminim

uzun yol gitmek için böyle motor arıyorum
.

Birader nerden uydurdun son çıkan hyosung ların çin üretimi ve kalitesiz olduğunu. Kimden duyduysan seni kandırmışlar.Hepsi kore üretimi ve son çıkanlar daha kaliteli...
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
kim uydurmuş bunu karaborsa dedikodu çıkıyor arkadaş:mrgreen:
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
ARKADAŞLAR
benim motora MONDİAL MCT250 TAKAS GELDİİ

değerli fikirlerinzi bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst