- Konu Yazar
- #1
iyi akşamlar olsun sevgili dostlar.Dün itibari ile gurup arkadaşlar ile Osmaniye Zorkun yaylasına gezi yapmayı planladık,sabah planladığımız gibi sunpet petrolde buluştuk ammaaaaa havaya bir baktık yağmur geliyor:cherry: hemde iyi geliyor ne yapalım falan diye düşünürken yav hiçmi ıslanmadık kardeşim çok çok biraz ıslanırız bahar yağmuru çabuk geçer diyerek belirlediğimiz istikamete gitmeye karar verdik ve yola koyulduk.Daha bir köy ilk köye vardık (Hamdilli Köyü) varmadık yolda doluya yakalandık.
l:hemde ne dolu neredeyse kask vizörlerini kıracak gibi neyse köye vardık bir dulda bir yer bulup sığındık.Sonra kimin fikriydi lan bu zorkun diye başladık söylenmeye ama kimsede gık yok çünkü ortak alınmış bir karardı neyse yola çıktık bir kere yav Zorkuna gidersek donumuza varana kadar ıslanırız bu arada kimsede yağmurluk yok.Sonra karar değiştirip Açık havada mangal yapacaktık,çünkü bizim Burak hoca yallah diyince 3 kilo 200 gram et almış topu topu 4 kişiyiz ya :queen: ben gitsekte gitmesekte etin parasını alırım arkadaş diyor:mrgreen::mrgreen:yani anlıcanız gitsekte gitmesekte eti yicez ve Yumurtalık'a gidip eti yedik.:flower::flower: resimleri atacağım inşallah bakalım.Buyrun seyire

Benim küheylan yola hazır hadi gielim diyor

ve arkadaşlarla buluşuyoruz.




Yumurtalık kız kalesi her zaman çok güzeldir

ve alışverişi tamamlamak üzere markete giriyor arkadaşlar.



Hadi gardaş acıktım ben diyor Burak hoca





Resimlerin gerisi gelecek
---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 18:54 ----------

Ergün kardeşim başlıyor şişleri düzmeye



Cellat Murat mangal hazırlığı yapıyor aman altını iyi besleyin.:thumleft:


Suat durmadı yine acıktım gardaşım bende yardım edeyimde çabuk yakın şunu dedi ve olaya el attı yoksa hayatta karışmaz böyle şeylere:queen:

ve mangal yerimiz hazır ateş yakmaya geldi sıra.

Bende bu arada boş durmayayım biraz etrafın resimleri çekeyim dedim.





Suat öyle acıkmış ki nerdeyse Burak hocamın kulağını yiyecek :wiinkk:


---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:24 ----------




Suat nerdeyse etleri çiğ çiğ yicek agıza bakınsana bi.
ale:

Bu arada ateş yandı biberleri közledik ve köz ateşinde çayımızı koyduk bakalım.


Bende közlenmiş biberleri temizleyip bi güzel doğrayıp avcarladım yemede bakkkk.:flower:


şişlerimiz pişmeye hazır yetti gari hadi gari.

eh hadi bakam yeyin gari.

Burak hocam yavaş boğazında kalacak beeee.:cherry:





Benim küheylan yola hazır hadi gielim diyor

ve arkadaşlarla buluşuyoruz.




Yumurtalık kız kalesi her zaman çok güzeldir

ve alışverişi tamamlamak üzere markete giriyor arkadaşlar.



Hadi gardaş acıktım ben diyor Burak hoca





Resimlerin gerisi gelecek
---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 18:54 ----------

Ergün kardeşim başlıyor şişleri düzmeye



Cellat Murat mangal hazırlığı yapıyor aman altını iyi besleyin.:thumleft:


Suat durmadı yine acıktım gardaşım bende yardım edeyimde çabuk yakın şunu dedi ve olaya el attı yoksa hayatta karışmaz böyle şeylere:queen:

ve mangal yerimiz hazır ateş yakmaya geldi sıra.

Bende bu arada boş durmayayım biraz etrafın resimleri çekeyim dedim.





Suat öyle acıkmış ki nerdeyse Burak hocamın kulağını yiyecek :wiinkk:


---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:24 ----------




Suat nerdeyse etleri çiğ çiğ yicek agıza bakınsana bi.

Bu arada ateş yandı biberleri közledik ve köz ateşinde çayımızı koyduk bakalım.


Bende közlenmiş biberleri temizleyip bi güzel doğrayıp avcarladım yemede bakkkk.:flower:


şişlerimiz pişmeye hazır yetti gari hadi gari.

eh hadi bakam yeyin gari.

Burak hocam yavaş boğazında kalacak beeee.:cherry:






































