Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Arkadaşlar herkese merhaba. 2008 model cbr 125 için hava filtresi, ön arka fren balatası ve buji arıyorum. Tanıdığınız şuradan al diyebileceğiniz bir yer var mı?

aynen servis en mantıklısı,sorduğun tüm parçaların herbiri 30 tl civarında.Ya da hasanpaşa ya yolun düşerse GKN Motors var.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler babam geçen sene araba için far almıştı 5000K beyaz far sonradan vaz geçmiştik.Bu ampüller bizim motora uyarmı acaba?
img6186e.jpg

img6184l.jpg
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Konca ve Pain ikinize de teşekkür ederim:). Honda servisden fiyat aldım tabiki sadece arka fren balatasına 100 tl + işçilik istediler. Ben şuan Motobakkal'dan Ön arka EBC marka balatayı 100 tl ye aldım ve kendim balataları değiştirebildiğim içinde işçilik ücreti de vermeyeceğim. Geçene sene de yağ, buji, hava filtresi, zincir dişli setini kendim takmıştım hala sorunsuz kullanıyorum. Bu arada makine mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bazı Durumlarda Kendı Motorunuzun Ustası Kendınız Olması Gerekiyor. Serviscilere para kaptırmamak ıcın en basıtınden dediğiniz gibi Hava filitresi Yağ , su , zincir bakımı v.s gibi yapılacak seylerı yapmak lazım. 12 bınde aldıqım CBR125 R motosıkletım 21,000 de su ana kadar tüm bakımları kendım babamla birlikte yapıyoruz. Allah kaza bela wermesın kımselere iyi sürüşler.
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
o zaman mecbur 2012 model alıcaz :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

tavares 116638661 sahibindendeki bu ilana bakabilir misn acaba nasıl sence fikrini alablr myim ?

temiz gözüküyor bi bakmak lazım.
lakin ne kadar temiz de olsa 2 yasında motor artık o paraya alma.
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
2013 cbr videosu değişen bir şey yok galiba bir de motoru çalıştırmadan sol tarafta bir şey çekiyor o nedir?


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

kırmızı cbr 125 Türkiye ye gelecek mi aceba bilgisi olan var mı?

555832_541515945878990_671060215_n.jpg


561761_541519742545277_1897349926_n.jpg


5838_541519929211925_765340273_n.jpg
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Sanki biraz degişmiş 2012 model'de stop tuşu yoktu farlar sürekli yanıyordu elden cikle yoktu tuşlar flan degişmiş ama paylaştıgın video 250 benziyor
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gösterdiğin modeller 125 değil 150r kardeşim ve ülkemize gelmiyor.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
2013 cbr videosu değişen bir şey yok galiba bir de motoru çalıştırmadan sol tarafta bir şey çekiyor o nedir?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ebziddGRo0

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

kırmızı cbr 125 Türkiye ye gelecek mi aceba bilgisi olan var mı?

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/555832_541515945878990_671060215_n.jpg

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/561761_541519742545277_1897349926_n.jpg

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/5838_541519929211925_765340273_n.jpg

İlk fotografta arkada bi tane cbr tricolor var, jantlar 250r daki gibi gri ama 125 tricolorundaki Renk kombinasyonuna sahip,lastik ebatindan 250 gibi geliyo buda mi cakma yoksa :D
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2013 de vites göstergesi olurmuki???

Vites göstergesini ayrı bir aparat olarak ala biliyorsunuz her marka ve modele uyumlu oluyorlar 40-60 TL gibi bir fiyat çekmişlerdi ama gerek yok 2 güne vites olayını öğreniyorsunuz saten bence o fiyata gidin depoyu fulleyin :queen: bu arada benim deponun üstünde bir kedicik gördüm benim deponun üstündeki çizikler onun eseri sanırım satanis olasım geldi :pr:
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
Rebel diye Vietnamlı bir motosiklet üreticisinin cbr125r çakması olarak yaptığı motosikleti vermişsiniz.

http://bestbikevietnam.wordpress.com/2012/12/13/rebel-cbr125r-2013-gia-ban-585-trieu/
http://rebel.vn/

Burdan bakın, zaten Rebel'in amblemi var üzerinde.

Aynı Çinlilerin CBR250R'ı kopyaladığı gibi :mrgreen:.


gerçektende öyle :D hiç anlayamadım. Zaten honda yazmıyor hiç bir yerinde. bende diyorum kırmızısı gelecekmi diye :D:D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Rebel diye Vietnamlı bir motosiklet üreticisinin cbr125r çakması olarak yaptığı motosikleti vermişsiniz.

http://bestbikevietnam.wordpress.com/2012/12/13/rebel-cbr125r-2013-gia-ban-585-trieu/
http://rebel.vn/

Burdan bakın, zaten Rebel'in amblemi var üzerinde.

Aynı Çinlilerin CBR250R'ı kopyaladığı gibi :mrgreen:.

Adamlar honda nın eksiklerini kapatıyor ama:) Cbr125 te olmayan selektör butounu,şalter,uzun far kısa far düğmesi,vites göstergesi:) Adamlaar hiçbirini atlamamış fakat gel gör ki egzos koruma demirini,plastikten yapıyorlar:)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar cbr 125r almaya karar verdimde bayide 2012 model varmış daha fabrika türkiyede hiçbir bayiye 2013 göndermemiş 2012 2013 arasında fark olurmuki
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar honda nın eksiklerini kapatıyor ama:) Cbr125 te olmayan selektör butounu,şalter,uzun far kısa far düğmesi,vites göstergesi:) Adamlaar hiçbirini atlamamış fakat gel gör ki egzos koruma demirini,plastikten yapıyorlar:)

bileydik bunu alırdık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst