H4 Osram Cool Blue 55w hayal kırıklığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slmn alykm.

geçenlerde bahsi geçen ürünü aldım.

hatta üzerinde 4000 K zenon etkisi verir felan diyordu.

Özellikle akşam vakti için MAVİ YANAR diye ayrı bir görsel de varıdı.

otm90c64193cb.jpg


taktım hiç de mavi değil. tam bir Zenon mavisi elde edemeyeceğimi biliyordum ama bu ışığın hiç mavilikle alakası yok !


bizim motorun orjinalinde Osram 35 W Sarı Ampül vardı.

55 W olan bu ampülü taktım, ortalık aydınlandı onda sorun yok ama mavi diil. tarihe not olarak geçe :sunny:

foto çekmeye gerek görmedim
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
35 Watt yerine 55 Watt ampül...
Doğabilecek sıkıntıları bilerek taktınız sanırım.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
NE beklediğini tam olarak anlayamadım. Zenon alanlar enayimi diyorsun ?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farı hep açık gezerim. Sıkıntı olmadı.

Akü orjinalde yuasa akü. şimdiden sonra da sıkıntı olacağını zannetmiyorum
 
Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
95
Benim motorumda da var 55 vatt ampul sıkıntı cıkarmadı su ana kadar 1 sene dir takılı cub motorum bırde.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NE beklediğini tam olarak anlayamadım. Zenon alanlar enayimi diyorsun ?

yuh, nasıl bir kanıdır o. Algılarınızda bi sorun var ya da evliyseniz kesin yenge ile kavga ettiniz bugün. Bu ne çıkış böyle

zenon mavisi kadar olmasa da biraz maviye benzemesini bekliyordum. Direk beyaz ışık bu.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
4000 k öyle bir mavilik veren bir değer değil zaten 4300 satılan kristal beyaz zenonlar var mavilik için 8000 k almalısın
benim zenon 8000 çokta memnunum.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4000 k öyle bir mavilik veren bir değer değil zaten 4300 satılan kristal beyaz zenonlar var mavilik için 8000 k almalısın
benim zenon 8000 çokta memnunum.

zenon takmadan mavilik elde edebileceğim herhangi bir far yoktur dimi ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
yuh, nasıl bir kanıdır o. Algılarınızda bi sorun var ya da evliyseniz kesin yenge ile kavga ettiniz bugün. Bu ne çıkış böyle

zenon mavisi kadar olmasa da biraz maviye benzemesini bekliyordum. Direk beyaz ışık bu.

Beyaz işik çıkmasının nedeni ampülün içindeki ışık sarı dışınıda maviye boyayınca doğal olarak beyaz ışık çıkıyor. Mavi ışık istiyorsan zenon almalısın.

isik-renk-3.gif
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
bende yeni konu açmayayım ozman aracım için ampul almak istiyorum kendi ampulleri çok yetersiz.orjinalleri sökp bakmadım
genelde osram night lar var ne önerirsiniz :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sarı veya beyaz istiyorsanız Osram Cool blue olabilir. Ama 55 W olsun.

birde bunu denedim. burda foto da var http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/109284-narva-marka-beyaz-ampul.html

yine german malı bu narva. Ama osram daha fazla ışık veriyor gibi. ( kaç w olduğunu bilmiyorum )
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
hayırlı olsun dostum
55W ampüller için far tasını eritiyor filan deniyordu asırı sıcaktan dolayı insallah aslı astarı yoktur.
birde zayıf akülerde sorun cıkartıyormus.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun dostum
55W ampüller için far tasını eritiyor filan deniyordu asırı sıcaktan dolayı insallah aslı astarı yoktur.
birde zayıf akülerde sorun cıkartıyormus.

çok yakın değil, far ile dışındaki tas arasında baya alan var.

orjinal yuasa akü var.

eğer sorun olursa haftaya belli olur zaten, yazarım buaraya ;)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
çok yakın değil, far ile dışındaki tas arasında baya alan var.

orjinal yuasa akü var.

eğer sorun olursa haftaya belli olur zaten, yazarım buaraya ;)

insallah sorun olmaz, benimde aklımda vardı ama bir türlü ona sıra gelmedi maddi yönden modifiye calısmam tüketti beni :santa:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
orjinali motorsikletlerde 35 w
benim zenonda 35 w
55 w hem aküye çok yük bindirir hemde ısı dolayısı ile eritme karartma olabilir
35 w ta bile baya bir ısı oluyor.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Aklıma şu geldi;
acaba ampül yeterli akım alamadı da ondan mı tam rengini veremedi?
Hani 55w ya ondan dedim. Gerektirdiği akım daha fazla olacaktır...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
halogen ampul mavi renk ışık vermez bir pazarlama aldatması bu.

4000k zaten sarıya yakın beyaz yani krem rengi bir rentir
5200k pembe gibi yanar tam beyaz değildir (en güzeli budur en iyi görüş bu kelvinde sağlanır otomobilerin fabrikasyon xenonları bu değeri kullanır)
6000k bildiğimiz flöresant beyazı.
8000k mavimsi beyaz
10-12000k ise mor dur.

sen o parayı boşa vermişsin. zaten motorun o ampulü tam beslemeyez yapmak gereken 8000k xenon (piyasada en çok o var zaten) alıp takmak..

ama yağmurlu havalarda pek iyi olmaz benden söylemesi. 6000k üzerine geçme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst