- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 1,162
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar herkese slm 
canım ülkemin batısına bahar geldi de buralar hep kıştı
ale:
ee bugün de hava şansımıza çok güzel olunca bir birecik yapalım dedik .gidiş videosu çok uzun olunca dönüş videosunu düzenledim 11 dak videoyu anca bu kadar kısaltabildim
fotoları da daha sonra paylaşacam inş
iyi seyirler :queen:
http://www.youtube.com/watch?v=nCkAOhIkNqM&feature=youtu.be
canım ülkemin batısına bahar geldi de buralar hep kıştı
ee bugün de hava şansımıza çok güzel olunca bir birecik yapalım dedik .gidiş videosu çok uzun olunca dönüş videosunu düzenledim 11 dak videoyu anca bu kadar kısaltabildim
iyi seyirler :queen:
http://www.youtube.com/watch?v=nCkAOhIkNqM&feature=youtu.be
