şanlıurfa'da sezonu açtık :)

Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
arkadaşlar herkese slm :)

canım ülkemin batısına bahar geldi de buralar hep kıştı :pale:

ee bugün de hava şansımıza çok güzel olunca bir birecik yapalım dedik .gidiş videosu çok uzun olunca dönüş videosunu düzenledim 11 dak videoyu anca bu kadar kısaltabildim:) fotoları da daha sonra paylaşacam inş

iyi seyirler :queen:

http://www.youtube.com/watch?v=nCkAOhIkNqM&feature=youtu.be
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Videoyu izleyemiyorum ama güzeldir kesin :) inşallah bu sene oralara bir yere atanacağım, beraber gazlarız, müstakbel eşim Halfeti'de görev yapıyor, bir kaç defa gelmiştim oralara, Güllü Baba'nın kebabı da başka güzel oluyor yani :)
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Güzel olmuş,memleketimin yolları da los encılıs yollarından farksız yaa :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam vallaha iyi gazlamışsınız 240 görmüşsün Top Speedin bu heralde Kamerada süper çekmiş hani Titreşim ve ses sıfır
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel gezi, ağzımın suyu aka aka izledim.
gsr çok keyifli motordur, değerini bil :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Videoyu izleyemiyorum ama güzeldir kesin :) inşallah bu sene oralara bir yere atanacağım, beraber gazlarız, müstakbel eşim Halfeti'de görev yapıyor, bir kaç defa gelmiştim oralara, Güllü Baba'nın kebabı da başka güzel oluyor yani :)

tabiki kardeşim gelirsen haberim olsun kesinlikle ,halfeti çok güzel biryer baraj suyu olduğu için turistik restaurantlar var ...insanların tercih ettiği biryer.
oraya da gezilerimiz oldu geçen sene :) aratırsan görebilirsin belki...
inşallah sen gel de birlikte gazlayalım :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

güzel gezi, ağzımın suyu aka aka izledim.
gsr çok keyifli motordur, değerini bil :)

elimden geldiğince ilgileniyorum :rendeer: biraz ilgilenmesen bayan misali hemen küsüyor :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Hocam vallaha iyi gazlamışsınız 240 görmüşsün Top Speedin bu heralde Kamerada süper çekmiş hani Titreşim ve ses sıfır

ewet top speed bu hocam 600cc naked bir motorsiklet için çok bile bana göre 13000 devirde gördü 240'ı 1000 devir daha çevirirdi ama ben bıraktım:queen: eğer bırakmasaydım rüzgardan uçacaktım motorun üzerinden :p
naked motor işte olduğu gibi rüzgarı yiyorsun kapansan bile hikaye yani :sunny:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
tabiki kardeşim gelirsen haberim olsun kesinlikle ,halfeti çok güzel biryer baraj suyu olduğu için turistik restaurantlar var ...insanların tercih ettiği biryer.
oraya da gezilerimiz oldu geçen sene :) aratırsan görebilirsin belki...
inşallah sen gel de birlikte gazlayalım :cherry:


Evet eski Halfeti çok güzel, kahvaltıya gitmiştik.
İnşallah oralara bir yere atanırımda gazlarız beraber :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Dostum 1:26'da düşüyorsun zannettim.

Aklımı aldın::whip::

Allah hepimizi kazadan korusun dostum ...
ayrıca videoyu yaşarcasına seyrettiğin için de teşekkürler :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

Keyifli geçtiği belli.
Niceleri kısmet olsun.
Paylaşım için teşekürler

amin cümlemize yusuf abi :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Evet eski Halfeti çok güzel, kahvaltıya gitmiştik.
İnşallah oralara bir yere atanırımda gazlarız beraber :)

inşallah beklerim
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay vay,güzel olmuş :cat: Paylaşım için teşekürler kardeş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst