garip bir scooter hikayesi :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bu arada Ankara Mamak'ta, plakasız, kaç aydır satılık duruyor, aynı motordan mevcut tertemiz, hergün görüyorum. Honda Bali 100 değil mi? Hani ileride lazım olursa... ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

yeminle aynı fikirdeyim ,siyaha boyanınca o kadar abes durmayacak gibi ama elde olanı değerlendird,m ve daha motur üzerindeki lakin scotırıma köyden bir çoban yazılıp duruyor birtane koç yada koyun vereyim dedi ben yavrusunuda istedim anlaşamadık :cherry:

ama ilerleyen zamanlarda daha objektif cıbıldak bir planım var üzerinde :)

Bir de aklıma geldi, askeri kamuflajlar çokca bulunabiliyor, kırmızının üstüne giydirirseniz, değişik ve güzel olabilir , bir denenebilir... ;)


aslında bu hurdayı alırken aynısının sarısından vardı ve düzgün kazasız temiz görüntüsü vardı her ikisinden çok güzel bir motor toplanırdı lakin o gün motor almaya gitmemiştik isabet olduki , arabayla gitmiştim sıkı bir pazarlıkla alıp attık arabaya bir gün sonra motosiklet hurdalığı diye bir şey kalmamıştı çünki bu işi bıraktılar adamlar, tabi bizim sarı balide hayal oldu kaynadı gitti ne şanssızlık yoksa uğraşırmıydım böyle çulla çaputla :) bir çok insana teoride bazı şeyler çok saçma gelebilir , ama içinde bulunulan imkanların neyi gerektirdiği konusunda uğraşan adam dışında kimsenin bir fikri yoktur , bunu da ancak uğraşan ve bilenler bilir :) neyse bu derin mevzuu :)

güzel olmuş yada güzel olmamış olması durumu çok etkileyen bir şey değil bu proje için konuşuyorum :) sonuçta ruhsatsız tescilsiz bir araç neden bir sürü para harcayıp toparlamaya uğraşayımki ? yarın bir gün köy yolunda tutki jandarma yakaladı aldı motoru elinden ne yapacaksın ? :)

onun için kendi imkanlarımla ne yapabiliyorsam odur benim için haaaa, ön aydınlatma ve sinyal ampulü olmak üzre 2 adet ampulünü aldım yalan yok :) ama bu motora edeceğim masraf bu söylediğiklerimi geçtiği an , onu taşlamayla öyle parçalara ayırırımki siz bile şaşırır kalırsınız :)

öte yandan ankaradaki baliyi zahmet olmaz ise sorarmısın ne istiyorlar belki uygun fiyata alabilirsek sağlam bir motosiklet toplayabilirim :) ayrıca söylediğin şey çok yerinde ve mantıklı düşüncemde oydu aslında , kamuflaj kumaş geçirmek zor uğraşamam bu saatten sonra :) ama kamuflajlı şekilde boyayabilirim şu an o aşamadayım ama güzel fikir seninki , düşünüyordum yapayımmı diye kesinlikle öyle yapacağım :)

şimdi makyaj zamanı . en sevdiğim bölüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

irfan kafan gerçekten çok çalışıyor el işçiliğini farklı şekillerde herkes yapar 5 ton kömürü 4 kata tek başına taşıyan da var ama kafa yorup tasarlayıp tek başına gerçekleştirmek çok farklı maharet
vallahi bravo :cat:

hay ağzına sağlık be abicim daha ne diyim ben sana :) aynı notalardan çalıyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

İrfan kolay gelsin bayagı şekle şemale sokmuşsun devamını bekliyorum kolay gelsin

sağolasın nadir abicim inşallah iyisindir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Lan dedim bende bu üstü kapalı scooter yapıp BMW ile aşık atacak....
Hiç irfana yakışmadı bu mötör...
Hilkat garibesi gibi olmuş...
Eskiden scooter mış ama günümüz koşullarında evrim geçirmiş yaratık olmuş...

evet abi konu başlığında peşinen dile getirmeye çalıştımda , hilkat garibesi demek aklıma gelmemişti, gayet yerinde tespit ve düşünce durumu anlıyorum lakin daha işim bitmedi onunla daha neler etcem bi bilsen :cherry:

bu arada iyi güzel olana herkez biner bu durum tamamen makara amaçlı tasarlanmış olup bu amaç için yapılmıştır bunun altını çizelimde çoluğa çocuğa örnek olmayalım :cherry:
belki aralardan bir kaç fikir fayda çıkarsa ihtiyaç sahibine bu durumla kendimi avutmaktayım :)

abi yemin ediyorum deniz yatağını montajlarken gülmekten yerlere yattık :cherry: yanımda yan komşunun meraklı oğlu var evden arazi olur gelir yanımda bana yardım eder

yoksa böyle motormu olur ulen hani dedim belki ön tarafın görselini az biraz düzeltebilirim ama bitmedi daha makyajlama aşamasındayım tam bir doğa aracı olacak :cherry:

hele onunla gezmeyi düşündüğüm bir parkur varki o vakit gelince salyalarınızı silmek için tek bir peçete vermeyecem size ahanda buraya yazıyom :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kesin bot gibi suda da gidecek şekilde yapmışındır..... :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
Hazır tüpü sele altına atmışken motora monte etseydin İrfan abi tüplü scoterın olurdu....
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Kaptan Sparrow Türk'müş falan diye konuşuluyordu geçenlerde, Türk mü Gavur mu bilmem de,
iyiden iyiye senin uzaylı olabileceğini düşünmeye başladım İrfan Ağa,

Uzaylı müslüman olur mu acep tartışmasının zeminini de buradan hazırlıyorum. :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bide benim canafarıma çamur atarsın :cherry: bak nasıl işe yarıyor hayal dünyanızı canlandırmaya başladı bileme :cherry: :p :queen:
Bizim hayal dünyamız çok renkli de gaz verip yaptıracak adam bulmak mesele....
Eğer banlanırsam falan sırf sana gaz vermek için durmadan üyelik alırım lan... :queen:
Gelecekteki procem hiç devrilmeyen hacıyatmaz scooteri.. :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aman diyeyim kankam bak mete siyasetten mübbet yedi , heleki tigerbiz ve kuvvetmira duymasınlar aman diyim :cherry: alçak sesle konuş , siyaset arenasına döner burası yoksa :cherry:

sende çok fişfişleme ortalığı ulem çaktırma seni bi tur pindircem söz :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

Bizim hayal dünyamız çok renkli de gaz verip yaptıracak adam bulmak mesele....
Eğer banlanırsam falan sırf sana gaz vermek için durmadan üyelik alırım lan... :queen:
Gelecekteki procem hiç devrilmeyen hacıyatmaz scooteri.. :queen:



onuda yaptı elin caponu be abi yavvv linkini bulabilsemde versem şimdi :cherry: buarada hala niye pazar günü gitmedim şu fuara deyi kendimi suale çekiyorum :pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Panda kim siyaset kim....
Yapmayı bilmediğinden yedi banı....

Yüzme bilmez kavağa çıkar.... :p
Sırf o cumartesi gidiyor diye fuara pazar gittim..
Çaktırma... :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Panda kim siyaset kim....
Yapmayı bilmediğinden yedi banı....

Yüzme bilmez kavağa çıkar.... :p
Sırf o cumartesi gidiyor diye fuara pazar gittim..
Çaktırma... :queen:

allah ne muradın varsa versin :cherry: birazdan bankaya ödemne için gidecektim iyi moraloldu bana :thumleft:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evet arkadaşlar kafamdaki düşünceyi sadece bir arkadaşım tahmin edebildi :cherry: en kısa sürede kendisine hediye olarak bir adet lolipop şeker hediye edecem yanında çay kahvede beleş :cherry:

arazi canavarı yapılan makyajla bir şeye benzemeye başladı :) taktir tabiki sizlerin , yalnız yağlı boyaya 15 gayme bayıldım ya o zoruma gitti biraz :cherry: :p




















aslında tamamını kamuflaj görünümüne kazandıracağım :) ama bu günlük bu kadar .... reklam arası veriyoruz :)

bu arada yağlıboya ve fırçalarla aram iyidir severim kendilerini :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen:

Bunla yola falan çıkma..
Millete yazık..
Telef olmasınlar gülmekten... :queen:
2 tanesini yan yana koysan çadır oluyormu paşam :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
:queen:

Bunla yola falan çıkma..
Millete yazık..
Telef olmasınlar gülmekten... :queen:
2 tanesini yan yana koysan çadır oluyormu paşam :queen:



ilahisin abi :cherry: bu gün çok güldüm başıma gelecek var kesin , sanki hollanda et ve süt ineklerine mi benzedi acep :cherry: sanki andırıyo mu ne :cherry:

yok be abi çarşıda 2 dakkada tepeler beni memur abiler ne işim var yardır ormana abi :cherry: daha yanına makinalı tüfek montajı çalışması var :cherry: :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ilahisin abi :cherry: bu gün çok güldüm başıma gelecek var kesin , sanki hollanda et ve süt ineklerine mi benzedi acep :cherry: sanki andırıyo mu ne :cherry:

yok be abi çarşıda 2 dakkada tepeler beni memur abiler ne işim var yardır ormana abi :cherry: daha yanına makinalı tüfek montajı çalışması var :cherry: :p

Yahu tırsıyom....
Hani şu japon hatunların bindikleri pisikletler var ya...
Hazır çadır var diye,
Aman ööle bişiyler olmasın haa....
Delikanlıyı bozar...:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi aynı şehirde olsaydık akşamları gelirdim yardıma eline sağlık kolay gelsin bir ara uğramak isterim yanına:)

gel tabi kardeşim ne demnek her daim beklerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

Yahu tırsıyom....
Hani şu japon hatunların bindikleri pisikletler var ya...
Hazır çadır var diye,
Aman ööle bişiyler olmasın haa....
Delikanlıyı bozar...:queen:

nasıl bir çadır abi o kine ? ::blusssh: :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kızılay çadırı deyil.... :queen:
Bunda da direk var ama , direk bildiğin direk değil... :queen:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Anladığım kadarıyla elindeki malzemeleri değerlendirerek ortaya birşey çıkarmaya çalışıyorsun.Emeğine söyleyecek hiçbir şey yok.Takdire şayan.Fakat Herşeyi çıkarıp çıplak motor yapsaydın daha iyi olur gibi düşünüyorum.Herşey gözünün önünde tamiride kolay olur :)


alp
cırtların hepsi fermuar yapılırsa çok işlevsel olur hani :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Emeğine söyleyecek hiçbir şey yok.Takdire şayan.Fakat Herşeyi çıkarıp çıplak motor yapsaydın daha iyi olur gibi düşünüyorum.Herşey gözünün önünde tamiride kolay olur :)
Fermuar var usta... İrfan fermuar takmış... :queen:
Ulaşması kolay bütün motora :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Emeğine söyleyecek hiçbir şey yok.Takdire şayan.Fakat Herşeyi çıkarıp çıplak motor yapsaydın daha iyi olur gibi düşünüyorum.Herşey gözünün önünde tamiride kolay olur :)

öyle bir şekilde var kafamda diğer sayfalardada yazdığım gibi ilerleyen zamanlarda düşünmekteyim :) bulmuşum bir tane kobay bırakırmıyım yakasını :cherry: teşekkür ederim sağol varol :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Fermuar var usta... İrfan fermuar takmış... :queen:
Ulaşması kolay bütün motora :queen:

abicim durup durukene fişfişleme ortalığı sende , kızılay çadırı , fermuar , direk mirek deyi bozma kalbimizi akşam üstü akşam üstü töbe töbeeeee :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst