garip bir scooter hikayesi :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134

hay yaşa ,,,, unuturmuyum yahu şimdi hatırladım :cherry: bu haliyle güzelce bir sindireyim motürü 2 ay sonra bahsettiğin tarzda konu açacağım meraklanma :cherry: :queen: zaten meretin granajları komple 1000 lirayı buluyor , bu gün tam uğraşırken telden bir arkadaş aradı acayüptür niki, bizim eyüp ulen dedi ne uğraşıyon çıkar üstünde ne var ne yok öyle pin :cherry:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
yuh artık seninkine ne denir şimdi :cherry: halen ödeyebiliyorum rahat ol :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------




yapılan işin güzel olmadığını orjinal olmadığını sende biliyorsun bende biliyorum bu gerçek bir durum , ama emek dedimmiydi çok hassasım be usta , bu işlerde gönül var sevgi var bunu göstermeye çalıştığım halde görmek istemeyene insan taktir edersinki kim olsa kırılır , gücenir yoksa maddi bir beklenti zaten yoktur ehh bırak birazda keyif diyelim ona övgüyü hakedene yapmak lazım gelir :)

zaten birazda makara amaçlı açtım kafamız yerine gelsin yeni malzeme çıksın gülelim :) ama ciddi açacağım konularda çok uzaklarda değil :)

Atış serbest deyince ne biliym :) el beceri olan insanları severim, kendimden biliyorum
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Atış serbest deyince ne biliym :) el beceri olan insanları severim, kendimden biliyorum



elbecerisi olan insanlara ben hastayım :) yok hani kendimden biliyorum diyorsunda :) biz bir şey bilmiyoruz :cherry: belki kapacağım bir şeyler , bir bilgi vardır hani o açıdan :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
İrfan abi eline sağlık, keşke senin çeyreğin kadar imkanım ve becerim olsaydı. Sizin gibi kendi kendime bir şeyler ortaya çıkarmayı ve öğrenmeyi çok isterdim. Maşallah.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi eline sağlık, keşke senin çeyreğin kadar imkanım ve becerim olsaydı. Sizin gibi kendi kendime bir şeyler ortaya çıkarmayı ve öğrenmeyi çok isterdim. Maşallah.

sağol emrecim tamam el becerisi biraz vardır , lakin insan yaptığı işi sevecek ve isteyecek yoksa kim olsa istedikten sonra herşeyi yapabilir ayrıca işi yapan alet edavattır amaoda istemeyle olan bir durum :)

kendini bu kadar küçümseme , seninde illaki vardır ilgili olduğun bir konu hatta her insanın vardır , ama motosiklet değilde başka bir şey :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Abi ne diyorsun ya kim dalga gecer senin gibi bir ustayla..Bi ara motora demirleri monte ettin.. ön frene basınca ters dönüp gene 2 teker üstüne düşüceksin sandım..

Marifetlere bak tebrik ederim :) :flower::bestmt:
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
İrfan hocam konularınızı ilgiyle takip ediyoruz, bu da çok güzel bir çalışma olmuş. Kibrit çöplerini ilk burada gördüm, çok beğendim... :D Yalnız deniz yatağı, o kadar verdiğiniz emeği alıp götürmüş. Jaluzilerin üzerindeki çelik, plastik levhalar bence bu iş için çok uygun. Esnemeye ve her şekle gelirler. Birbiri üstüne bindirip araya da silikon sıktı mı su da almaz... Ben olsam onu bir denerdim.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
İrfancığım atölyenin kıymetini bil...
Biz evde bişiler yapmaya kalkınca zımpara kağıdını bile arayıp bulması en az 3 gün sürüyor! Git al demeyin...
Çok aletten 2 şer tane var ama gene çıkmıyor meydana.
İşim bitince poşete kartona doldurup merdiven altında tıkıyoruz.. Ondan sonra bi fren balatası değiştirmeye kalkınca aletler yol ortasında kalıyor!
Neymiş alyen yokmuş.. Ulan 3 takım var.. hele 6'lık alyen 4 tane var....
Neyse bugün 1.5 saatte buldum alyenleri..
Panç'ı 2 senedir arıyom yok..
İnat ettim başka panç almıcam.
Elini attın mı 13-14ü buluyorsan en mutlu mesut insan sensin...:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi ne diyorsun ya kim dalga gecer senin gibi bir ustayla..Bi ara motora demirleri monte ettin.. ön frene basınca ters dönüp gene 2 teker üstüne düşüceksin sandım..

Marifetlere bak tebrik ederim :) :flower::bestmt:

hee hee hee :cherry: aklıma düşürdün şimdi karpuz kabuğunu :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bisiklet düğmesinden marş butonu,kiprit çöpünden hız göstergesi,kızılay çadır demirinden koruma demiri, şişme yatak bezinden kaporta, piyanist irfandan tasarım mühendisliği :mrgreen:

Elceğizlerine sağlık gene bulmuşun kendine bi uğraş :cat: ah birde 2 zamanlı olmasaydı var yaaa :cyclopsan neyse anladın sen onu :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan hocam konularınızı ilgiyle takip ediyoruz, bu da çok güzel bir çalışma olmuş. Kibrit çöplerini ilk burada gördüm, çok beğendim... :D Yalnız deniz yatağı, o kadar verdiğiniz emeği alıp götürmüş. Jaluzilerin üzerindeki çelik, plastik levhalar bence bu iş için çok uygun. Esnemeye ve her şekle gelirler. Birbiri üstüne bindirip araya da silikon sıktı mı su da almaz... Ben olsam onu bir denerdim.

yeminle aynı fikirdeyim ,siyaha boyanınca o kadar abes durmayacak gibi ama elde olanı değerlendird,m ve daha motur üzerindeki lakin scotırıma köyden bir çoban yazılıp duruyor birtane koç yada koyun vereyim dedi ben yavrusunuda istedim anlaşamadık :cherry:

ama ilerleyen zamanlarda daha objektif cıbıldak bir planım var üzerinde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

İrfancığım atölyenin kıymetini bil...
Biz evde bişiler yapmaya kalkınca zımpara kağıdını bile arayıp bulması en az 3 gün sürüyor! Git al demeyin...
Çok aletten 2 şer tane var ama gene çıkmıyor meydana.
İşim bitince poşete kartona doldurup merdiven altında tıkıyoruz.. Ondan sonra bi fren balatası değiştirmeye kalkınca aletler yol ortasında kalıyor!
Neymiş alyen yokmuş.. Ulan 3 takım var.. hele 6'lık alyen 4 tane var....
Neyse bugün 1.5 saatte buldum alyenleri..
Panç'ı 2 senedir arıyom yok..
İnat ettim başka panç almıcam.
Elini attın mı 13-14ü buluyorsan en mutlu mesut insan sensin...:)

doğru söze ne denirki bilirim alet kıymetini hemde bayağı burnumu sürtmüşlüğüm vardır :) paramı al , motorumu vereyim ama benden kimse alet istemesin arkadaş :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

Bisiklet düğmesinden marş butonu,kiprit çöpünden hız göstergesi,kızılay çadır demirinden koruma demiri, şişme yatak bezinden kaporta, piyanist irfandan tasarım mühendisliği :mrgreen:

Elceğizlerine sağlık gene bulmuşun kendine bi uğraş :cat: ah birde 2 zamanlı olmasaydı var yaaa :cyclopsan neyse anladın sen onu :wiinkk:



böyle fukaralık görülmüşmü değilmi kankam :cherry: aclıktan nefesim kokuyor :cherry: o kadar fukarayım ki , 3 tane motorum var , mz im uçmak için , cbf m kaçmak için , aha buda zıçmak için :cherry: :queen:

allah herkeze nasib etsin şaka bi yana 4 zamanlı olaydı muck ki, ne muck :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

Abi bulabilsem videosunu atıcam vallahi bak :)

ben hatırşadım o videoyu galiba atv ye yapmışlardı yuvarlak daire ön firene asılınca tepesi üstü demirler üzerinde dönüyor sonra yine 4 teker üstüne duruyordu :)

ama 2 tekerde sakat be izzetim gereksiz atraksiyona gerenk yok :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
yanına 2 teker ekle :) dogru diyon abi.. söyle bi projele benide 2 tekerci yapsan :)
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Bu arada Ankara Mamak'ta, plakasız, kaç aydır satılık duruyor, aynı motordan mevcut tertemiz, hergün görüyorum. Honda Bali 100 değil mi? Hani ileride lazım olursa... ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

yeminle aynı fikirdeyim ,siyaha boyanınca o kadar abes durmayacak gibi ama elde olanı değerlendird,m ve daha motur üzerindeki lakin scotırıma köyden bir çoban yazılıp duruyor birtane koç yada koyun vereyim dedi ben yavrusunuda istedim anlaşamadık :cherry:

ama ilerleyen zamanlarda daha objektif cıbıldak bir planım var üzerinde :)

Bir de aklıma geldi, askeri kamuflajlar çokca bulunabiliyor, kırmızının üstüne giydirirseniz, değişik ve güzel olabilir , bir denenebilir... ;)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
irfan kafan gerçekten çok çalışıyor el işçiliğini farklı şekillerde herkes yapar 5 ton kömürü 4 kata tek başına taşıyan da var ama kafa yorup tasarlayıp tek başına gerçekleştirmek çok farklı maharet
vallahi bravo :cat:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
İrfan kolay gelsin bayagı şekle şemale sokmuşsun devamını bekliyorum kolay gelsin
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
abi aynı şehirde olsaydık akşamları gelirdim yardıma eline sağlık kolay gelsin bir ara uğramak isterim yanına:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
uçan titan procen ne zaman üstad?

valla ademcim maddi imkanlardan sebep bu scoterla zaman geçiiyorum can sıkıntısından , şu an torna aşamasındayım sonra şasi yapımına geçeceğim ama torna ,şi elimi ayağımı bağlıyor , biliyorsun öpücükle yapmıyorlar bu işçiliği yoksa bi öpücük verirdim ne olcek :cherry: :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lan dedim bende bu üstü kapalı scooter yapıp BMW ile aşık atacak....
Hiç irfana yakışmadı bu mötör...
Hilkat garibesi gibi olmuş...
Eskiden scooter mış ama günümüz koşullarında evrim geçirmiş yaratık olmuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst