- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,124
Arkadaslar başlıkta yazdığım gibi bu fiyat arası bi motorsiklet bakıyorum. hosuma suan için cbf ler gidiyor ama ybr m vardı 2012 onu sattm çünkü bi süre sonra çekişten düştüğünü hissediyor insan. yada bana öyle geliyordu. Cbf veya sizin tavsiyelerinizi bekliyorum
Muadil rakiplerin üstünde 4-5km geçirmen oturma pozüsyonu, tork, denge kısmını ybr ile karşılaştırmana yetecektir. Cbf yağ yakıyormuş başka marka şöyle yapıyormuş u düşünme bile. Daha büyük motosikletlerde gözün yoksa benim gibi 2008den beri aynı motosiklet (sadece model yılı değişti) ne yağ yakma ile ilgili bir sorun oluştu motosiklette, ne başka bir sebepten ötürü yolda kaldığım oldu. Toplamda 25000civarı km yaptım. Özellikle hondanın neden bu kadar düşmanı var anlamış değilim, süper motosikletler üretmiyorlar ama bana göre pazarlama ve destek ağı geniş. Ya da honda diye insanların beklentileri bulutların üstünde