3.500-4.300 Tl arası motorsiklet tavsiye

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaslar başlıkta yazdığım gibi bu fiyat arası bi motorsiklet bakıyorum. hosuma suan için cbf ler gidiyor ama ybr m vardı 2012 onu sattm çünkü bi süre sonra çekişten düştüğünü hissediyor insan. yada bana öyle geliyordu. Cbf veya sizin tavsiyelerinizi bekliyorum

Muadil rakiplerin üstünde 4-5km geçirmen oturma pozüsyonu, tork, denge kısmını ybr ile karşılaştırmana yetecektir. Cbf yağ yakıyormuş başka marka şöyle yapıyormuş u düşünme bile. Daha büyük motosikletlerde gözün yoksa benim gibi 2008den beri aynı motosiklet (sadece model yılı değişti) ne yağ yakma ile ilgili bir sorun oluştu motosiklette, ne başka bir sebepten ötürü yolda kaldığım oldu. Toplamda 25000civarı km yaptım. Özellikle hondanın neden bu kadar düşmanı var anlamış değilim, süper motosikletler üretmiyorlar ama bana göre pazarlama ve destek ağı geniş. Ya da honda diye insanların beklentileri bulutların üstünde :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
sürekli arkanda artcı olmayacaksa,genelde tek kişi bineceksen bu paraya alınacak en performanslı ve yakışıklı motor rtr 150 apache.
hea bu arada yaşında önemli 30un üzerindeyse cbf 150 daha iyi olur.
cbf biraz daha olgun işi.
apache daha genc ve dinamik.
genelde tek kişi kullanacaksan titreşime takılma.apache üzmez
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bende ahmet abiye (egelim43) bu soruyu sordum ve benım yazdıgım cevabı verdı. bi ara cbr1000rr'ın da yağ yaktıgı soylenmişti.Bu yag yakan modelinde Honda üretimi olması beni çok ilgilendirmedi çünkü ne motorculuğum nede param şu an için o motora sahıp olacak durumda degıl.
Belkide yamaha ve honda ikiside japon markası oldugu için ben yağ yakan motor üreteyım sende yağ yakmayan bi motor üret ben az satayım sen çok sat senın sattıklarını yarı yarıya kırışalım demiştir :queen:

len ahmet abin ne anlar motordan ona öyle söyle daha dünkü motorcu o ahmet sorsan buji nin yerini bilmez::144::
doğukan bu mantığı bırak yağ yakan çalışma prensibi diye birşeyi ben anlayamam neden mi yağ arkadaş adamlar 40 yıl önce araba yapmış yağ eksiltmiyor
bu gün kü teknoloji o zaman yokmuş şimdi ki ileri teknoloji yağsız çalışacak araçlar yapılacağı yerde yağ yakan araçlar yapılıyor yapılıyor bu bence büyük hata
honda alıyorsan bu kronik sorunları göz önünde bulundur:silent:
veya honda nın yağ eksiltmeyen modellerine bak :cat:
hem senden daha fazla para verecem hemde benim motor yağ yakacak hee o motoru yakarım:pr:
ben adi mal alacak kadar zengin değilim :rendeer:
sen sen ol parayı yolda bile bulsan ayıplı (yani defo lu mal alma) ben öyle yapıyorum
o kadar para veriyorsam sorunsuzluk kalite ararım yoksa neden honda alayım ki gider mondial alırım
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
mesaja bu yonden bakman benı mutlu etti be abi. ben orda ılk verdıgın alıntıda sankı hondacıymıs gıbı hıssettım kendımı. eger sececek olsaydım ılk motorumda hondayı secerdım. :cat:
 
Katılım
2 May 2011
Mesajlar
116
o fiyata kymco like 125 gibi daha tarz modeller var. farklı bir şey arıyorsan ona bakabilirsin. ybr cbf çok sıktı bence hele cbf... o tipe o parayı vermezdim. ybr'yi ise 100 bin km bile giden sağlam bir model olduğu için alırdım.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
yaw arkaşım bırak çin, çonla uğraşma alacağın en mantıklı motor cbf 150 yağ yakıyor falan kafana takma yağ yakmayan motor yok
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
yaw arkaşım bırak çin, çonla uğraşma alacağın en mantıklı motor cbf 150 yağ yakıyor falan kafana takma yağ yakmayan motor yok
motorum çinli ilk yağını 5,300 km de değiştirdim özellikle motordan çıkan yağı ölçtüm yakma var mı diye....bir litre yağ çıktı
bırakın artık bizim motorları kötülemeyi
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
motorum çinli ilk yağını 5,300 km de değiştirdim özellikle motordan çıkan yağı ölçtüm yakma var mı diye....bir litre yağ çıktı
bırakın artık bizim motorları kötülemeyi

onun yağ kapasitesi 2lt olmasın :) şaka yaptım yanlış anlaşılmasın
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
224
o fiyata alinacak en teknolojik en klas en tatli ve hatta en saglam motor ybr dir, artan parayi da harclik yaparsin artik :)) cunku ben de katiliyorum arkadaslara hondanin yag yakmasi buyuk bi hayal kirikligi olmustu benim icin. yagsiz kalan cg 125imin subaplari dagilmisti.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
motorum çinli ilk yağını 5,300 km de değiştirdim özellikle motordan çıkan yağı ölçtüm yakma var mı diye....bir litre yağ çıktı
bırakın artık bizim motorları kötülemeyi
yok be arkadaşım kötülemek anlamında değil bende yazdığıma pişman oldum gerçi yazmasaydım keşke ama ikinci elde insana çok zarar ettiriyor ve çabuk yıpranıyor onu söylemek istemiştim özür dilerim kırdıysam kusura bakmayın ( bir an unuttum çinli marka motorlarımı) :pale:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Gene ybr al,macera arama..150 lik makine 110 görüyor ..110 dan sonra ömründen ömür gidiyor..Ybr de zorla teker yap,kesiciye sok alamassın eline makineyi cok cok zor..
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Arkadaslar başlıkta yazdığım gibi bu fiyat arası bi motorsiklet bakıyorum. hosuma suan için cbf ler gidiyor ama ybr m vardı 2012 onu sattm çünkü bi süre sonra çekişten düştüğünü hissediyor insan. yada bana öyle geliyordu. Cbf veya sizin tavsiyelerinizi bekliyorum



Motordan beklentini , nasıl birşey istediğini tip şekil olarak , birazdaha detaylı anlatırsan daha çok model önerilebilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst