FUARDAN İLK GÖRÜNTÜLER. 27-02-2013

Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
En içimin gittiği model : MotoGuzzi V7 ( prestij 10/10, artistik sevmeyen, prestije tapan biri olarak bittim ::huuuh:: )>> stone

http://i1309.photobucket.com/albums/s631/Dakota3419/fuar2013/10_zps3c1b038a.jpg
kesinlikle :cat: şiir gibi bişey

Üzerinde en rahat ettiğim model : NC700S

( sele kavraması, gidon pozisyonu ve genişliği, diz ile kavrama, parmak kontrolleri... ... hepsi muazzam, nokta hatasız, kusursuz yerindeydi bana göre, tek takıldığım nokta pegler 1-2 cm arkada olabilirdi, durur pozisyonda temas olur )

bende Gladiusta aynı rahatlıgı hissettim

Selamlar bende aynı olayı hissettim gladius,nc 700s,monster ve xj6n e bindim en rahat hissettigim nc700s oldu ardındanda yamaha oldu gladiusta pek rahat hissedemedim ama sebebi sanırım arka tekerin biraz havada olmasıydı 1.81 olmama ragmen ayaklarım tam yere değmedi gladiusta.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
64
Selamlar bende aynı olayı hissettim gladius,nc 700s,monster ve xj6n e bindim en rahat hissettigim nc700s oldu ardındanda yamaha oldu gladiusta pek rahat hissedemedim ama sebebi sanırım arka tekerin biraz havada olmasıydı 1.81 olmama ragmen ayaklarım tam yere değmedi gladiusta.
Haklısın hocam
Havada durmasından dolayı ayaklar yere degmiyor, kastettigim rahatlık sele konforu (muhtemelende artcılı seyahatte oldukca konforludur ) sukuter koltugundan biraz dar cok rahat geldi bana
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
televizyonlarda fuar görüntülerini gösterirlerken şu dikkatimi çekti. ne motosiklet satıcıları nede ziyaretçiler sanki ülkemizde ötv illeti yokmuş gibi hiç bahsetmiyor. yahu bir satıcıda veya fuar misafiri sitem etmezmi motosiklette ötv problemi var bunun çözüme ulaşması gerekli büyük cc motosiklet satamıyoruz (alamıyoruz). sanki herşey güllük gülüstanlık, herkes mutlu, çatır çatır sıfır motosiklet alıyor herkes. sadece uzaktan bakabiliyoruz en fazla üzerine oturup poz verebiliyoruz. satıcı firmalardan veya bir fırsatını bulan ziyaretçilerden ricam röportaj verdiklerinde ötv problemini herkesin dile getirmesi. ağlamayan bebeğe emzik vermezler.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776





Mondialin getireceği 650 cc çift silindir naked.Orjinalde cfmoto tarafından üretiliyor.Mondialin 1 ay içerisinde getireceği söylendi.
Malzeme kalitesi ve yüksekliği oldukça iyi.Benelli'nin 600 cc 4 silindirlisini sordum.Fiyatta uçmuşlar adeta 20000 civarı olacakmış.O fiyata 1 tane satarlar mı acaba xj6 varken?

Salcano wolf 3100 tl olmuş.

Kuba,köylü motor ailesine bir motor daha eklemiş.Ön fren disk ve 150 cc
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Mondial yine uçmuş, bu firma ilerde daha iyi işler yapacak. Kalite çıtasını büyütüyor.

Umarım fiyatı fazla olmaz 12 14 civarında olsa alınabilir.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Böyle vergi sistemi varken mondial bu motoru 18bin tl den aşağı satmaz haliyle kimse de almaz .Koreli Hyosung GT 650 R de bu yüzden mundar oldu zaten
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Böyle vergi sistemi varken mondial bu motoru 18bin tl den aşağı satmaz haliyle kimse de almaz .Koreli Hyosung GT 650 R de bu yüzden mundar oldu zaten

mondial ve bir iki firma vardı hötleri kalkmış..
motosiklet üretiyoruz diyen insanlar var..
bildiğin calıp getiriyorsun çinden..
hala ne diyorlar anlamıyorum
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
hayatimda bu kadar aptalca bir organizasyon gormedim. bir daha da (duzgun is yaptiklarindan emin olana kadar) gitmem motosiklet fuarina. hafta ici 10tl hafta sonu 20tl para ile ziyaretci (bence musteri gozuyle goruyorlar ve adina ziyaretci diyorlar) aliyorlar fuara gelgelelim hizmet, organizasyon, yerlesim mantigi, bilgilendirme, yonlendirme, havalandirma, duzen sifir. acil durum olussa Allah korusun kim nereye kacacagini bilemez, izdiham olur. zaten cikis kapilarini bilsen bile o kargasada ezilmekten kurtulamayiz (nitekim normal fuar suresinde bile eziliyorduk merdivende) bu nasil bir mantik asagida bir salon yukarida iki salon hop yukari yok asagi, gosteri desen seyretmek mumkun degil, abuk subuk birsey di. motosikletleri gorduk mu gorduk, alisveris yaptik mi yaptik esas konu bu mudur degildir tabiiki eger amac bu olsaydi disardaki motosiklet parki daha zengindi bu konuda :) yapin soyle genis genis fuardan birseyler anlayalim. bence buyuk hayal kirikligiydi. bir dunya yolun eziyetini cektik para verdik ama cok sesli bir tisss cikti fuardan.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
hayatimda bu kadar aptalca bir organizasyon gormedim. bir daha da (duzgun is yaptiklarindan emin olana kadar) gitmem motosiklet fuarina. hafta ici 10tl hafta sonu 20tl para ile ziyaretci (bence musteri gozuyle goruyorlar ve adina ziyaretci diyorlar) aliyorlar fuara gelgelelim hizmet, organizasyon, yerlesim mantigi, bilgilendirme, yonlendirme, havalandirma, duzen sifir. acil durum olussa Allah korusun kim nereye kacacagini bilemez, izdiham olur. zaten cikis kapilarini bilsen bile o kargasada ezilmekten kurtulamayiz (nitekim normal fuar suresinde bile eziliyorduk merdivende) bu nasil bir mantik asagida bir salon yukarida iki salon hop yukari yok asagi, gosteri desen seyretmek mumkun degil, abuk subuk birsey di. motosikletleri gorduk mu gorduk, alisveris yaptik mi yaptik esas konu bu mudur degildir tabiiki eger amac bu olsaydi disardaki motosiklet parki daha zengindi bu konuda :) yapin soyle genis genis fuardan birseyler anlayalim. bence buyuk hayal kirikligiydi. bir dunya yolun eziyetini cektik para verdik ama cok sesli bir tisss cikti fuardan.

Kesinlikle katılıyorum hafta sonu gittim ve inanılmaz bir izdiham var 1 dk duramadım arkamdan zaten adamlar itekliyor. nereye gideceğimi şaşırmış bir şekilde içerde kaybolup gittim. havasızlıktanda çıktım dışarı.amatör bir fuardı bence.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
fuar değil de pazaryeri demek daha doğru olur. Fuar mantığında sadece sıra sıra motorlar olmaz. gösteri alanı da rezalet. organizatör firma bu işi sadece ama sadece para için yapıyor da destek veren motosiklet ile ilgili kurumlar neden bir şey yapmıyor merak konusu. yurtdışında yarışlar, eğlenceler, kurslar, çocuklara etkinlikler vs vs varken bizim böyle rezalet fuarları hak edecek ne yapıyoruz merak ediyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Mondial in yeni getireceği 650 cc lik motor hakkında bayagı bir konuştuk görevli ile. Motor bloğunun kawasaki er6 serisi ile aynı yerde üretildiğini hatta birebir aynı olduğunu söylediler. Enjeksiyon sistemi Ducatiden alınmış(!) ne derece doğru bilmiyorum.. Motor görüntü olarak güzel görünüyor ama bazı detayları iyice incelediğimde her zamanki uzak doğu fasolarının olduğunu gözlemledim.. Tüp şase üzerindeki kaynaklar üstünkörü traşlanmış, boya kalitesinde 5 üzerinden 4 alır.. Plastik kalitesi vasat ve gösterge çok vasıfsız görünüyordu. Fiyatından konu açıldığında her misafirimize soruyoruz fiyatı siz belirleyeceksiniz diyorlardı. ben 14.000-15.000 seviyesinde olursa japonlara ciddi bir alternatif olabilir diye düşündüğümü ilettim artık takdir onlardan :) Orjinal lastik olarak sanırsam 120-160 kombinasyonu olan Shinko lastikler vardı üzerinde, siyah kırmızı oluşu görsel açıdan albeniyi arttırıyor ama 5 metre uzaktan seyretmeli bu makinayı.. Zira yaklaştıkça işçilikteki (çoğu insanın göremeyeceği sadece motorcunun görebileceği) vasıfsızlıklar göze çarpmaya başlıyor.. Yürürü ne durumda olur bilemiyorum ama test etmek isterdim. Bakalım bir çıksın piyasaya zaman gösterir ne olduğunu..
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
64
iyi demişsin ama şu mr 250 destro olayından sonra büyük cc mondial çok riskli duruyor umarım hayal kırıklığına uğrarım . haklı çıkmak istemem
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Arkadaşlar çok güzel fotograflar çekmişsiniz bizim amatör makinaların fotograflarına gerek kalmamış.Ama fuarın içinde çekdiğim en güzel kare bu sanırım :mrgreen: :joker:

Adsz_zpsef822ede.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst