- Katılım
- 23 Ara 2012
- Mesajlar
- 419
En içimin gittiği model : MotoGuzzi V7 ( prestij 10/10, artistik sevmeyen, prestije tapan biri olarak bittim ::huuuh:: )>> stone
http://i1309.photobucket.com/albums/s631/Dakota3419/fuar2013/10_zps3c1b038a.jpg
kesinlikle :cat: şiir gibi bişey
Üzerinde en rahat ettiğim model : NC700S
( sele kavraması, gidon pozisyonu ve genişliği, diz ile kavrama, parmak kontrolleri... ... hepsi muazzam, nokta hatasız, kusursuz yerindeydi bana göre, tek takıldığım nokta pegler 1-2 cm arkada olabilirdi, durur pozisyonda temas olur )
bende Gladiusta aynı rahatlıgı hissettim
Selamlar bende aynı olayı hissettim gladius,nc 700s,monster ve xj6n e bindim en rahat hissettigim nc700s oldu ardındanda yamaha oldu gladiusta pek rahat hissedemedim ama sebebi sanırım arka tekerin biraz havada olmasıydı 1.81 olmama ragmen ayaklarım tam yere değmedi gladiusta.









