3.500-4.300 Tl arası motorsiklet tavsiye

Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
63
Arkadaslar başlıkta yazdığım gibi bu fiyat arası bi motorsiklet bakıyorum. hosuma suan için cbf ler gidiyor ama ybr m vardı 2012 onu sattm çünkü bi süre sonra çekişten düştüğünü hissediyor insan. yada bana öyle geliyordu. Cbf veya sizin tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
63
Bekliyorm bakalım sizin tecrübenize göre bi motor alacağım :)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
cbf alınca ybrden iyi gideceğini düşünüyorsan yanılıyorsun boş yere sattın ybr yi commuter alacak olduktan sonra boş yere performans bekleme
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
O fiyatada 250 cc performansi beklenmezki :queen:

Cinli istersen Kanuni getirdi bir kac model yoksa alacagin motor gene ya ybr olur yada cbf
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
63
cbf alınca ybrden iyi gideceğini düşünüyorsan yanılıyorsun boş yere sattın ybr yi commuter alacak olduktan sonra boş yere performans bekleme


Ybr ile kaza gecirmiştim. 2.500 tl masrafı vardı o yüzden satmıstım . şase falan yamulmustu motorun o yüzden elimden çıkarmak istedim. smdi gene 125-150 cc hız beklentim yok . şehir içi genelde arada bi grup sürüsleri ile şehir dışı yapıyorum ama geneli şehi r içi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

4350 lira artı ruhsat sıfır cbf fiyatları ben aldım

nerde bu fiyat ?
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Ybr ile kaza gecirmiştim. 2.500 tl masrafı vardı o yüzden satmıstım . şase falan yamulmustu motorun o yüzden elimden çıkarmak istedim. smdi gene 125-150 cc hız beklentim yok . şehir içi genelde arada bi grup sürüsleri ile şehir dışı yapıyorum ama geneli şehi r içi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------



nerde bu fiyat ?
geçmiş olsun tvs apache düşünebilirsin en güçlüsü o yokuşlarda falan ybr ye cbf e göre daha canlıdır biraz titreşim var onun dışında gayet güzel bir motor
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
dostum tvs apache al ben sattım velakin çok memnundum. Ben anahtarsız manisa konya yaptım. (ne cesaretse) 2011-2012 modellerini 3000-3250 ye bulabilirsin.
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
63
geçmiş olsun tvs apache düşünebilirsin en güçlüsü o yokuşlarda falan ybr ye cbf e göre daha canlıdır biraz titreşim var onun dışında gayet güzel bir motor

tvs çok titriyor ya hele bıde arkada ki kşi duramıyor alışmısız kıçımızı illa konforlu yere koyacağız :)
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
63
dostum tvs ye iki kişi binersen arkadaki 100 km den sonra uyuşur. Ama tek kişi biniyosan titreşim hiç yok yahu. Abartıyo cabbarcılar :)

kendimde kullandım da o bıraz daha sport duruyor omuzlarımı agrıttı biraz. titresim oldugu için pek olumlu bakmıyorum. ama büyük biihtimal cbf alacağım sizlerinde fikrini ögrenmek için sorayım dedim :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Ybr ile kaza gecirmiştim. 2.500 tl masrafı vardı o yüzden satmıstım . şase falan yamulmustu motorun o yüzden elimden çıkarmak istedim. smdi gene 125-150 cc hız beklentim yok . şehir içi genelde arada bi grup sürüsleri ile şehir dışı yapıyorum ama geneli şehi r içi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------



nerde bu fiyat ?

istanbulda tüm honda bayileri 4350 4500 lira arası satıyo zaten fuarda da bvu fiyata verdiler hep bu fiyatın üzerine birde ruhsat parası ekliyosunuz ok
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
cbf 150 al bence.
Benim sattıgım motosikletim ybr idi. güzel sorunsuz 2004 mavi renkti. 12.5 hep olan versiyondan yani euro2 katalizörsüz.
ama cbf topiğinde takılıyorum birkaç haftadır, fuarda da gördüm canlı olarak uzun uzadıya ınceledım.koltugu gercekten cok rahat.
Motosikletin ön kafa tasarımı tıpkı ileride alacağım/alacağımız büyük cc li motosikletler gibi.Yanı karenajla depoya birleştirilen kafa ve far dönmüyor.kimileri bunun kullanışsız olduğunu söylüyor, gayet tabi haklı olabilirler.
Ama bana göre bu bize alışma sürecinde yardımcı olacağa benziyor.Ayrıca beygir farkı cok olmasada torkunun kağıt üzerinde ve kullanımda iyi olduğu söyleniyor.
Hatta ön yada arka dişli tam bilmiyorum -bu konuda cbf ci arkadaslardan acıklama beklıyorum- değişimle son hızın arttıgını ve motorun daha rahat gittiğini okudum. hatta bazı arkadaslar 115-120km/h hızlardan bahsedıyordu.
Yağ yakma muhabbetlerıne de gelecek olursak cbf motorun calısma prensıbınden kaynaklı olan bır sey yanı sorun oldugunu zannetmıyorum. Yağ nedir ki konulur,eklenir,sık sık değiştirilir.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
cbf 150 al bence.
Benim sattıgım motosikletim ybr idi. güzel sorunsuz 2004 mavi renkti. 12.5 hep olan versiyondan yani euro2 katalizörsüz.
ama cbf topiğinde takılıyorum birkaç haftadır, fuarda da gördüm canlı olarak uzun uzadıya ınceledım.koltugu gercekten cok rahat.
Motosikletin ön kafa tasarımı tıpkı ileride alacağım/alacağımız büyük cc li motosikletler gibi.Yanı karenajla depoya birleştirilen kafa ve far dönmüyor.kimileri bunun kullanışsız olduğunu söylüyor, gayet tabi haklı olabilirler.
Ama bana göre bu bize alışma sürecinde yardımcı olacağa benziyor.Ayrıca beygir farkı cok olmasada torkunun kağıt üzerinde ve kullanımda iyi olduğu söyleniyor.
Hatta ön yada arka dişli tam bilmiyorum -bu konuda cbf ci arkadaslardan acıklama beklıyorum- değişimle son hızın arttıgını ve motorun daha rahat gittiğini okudum. hatta bazı arkadaslar 115-120km/h hızlardan bahsedıyordu.
Yağ yakma muhabbetlerıne de gelecek olursak cbf motorun calısma prensıbınden kaynaklı olan bır sey yanı sorun oldugunu zannetmıyorum. Yağ nedir ki konulur,eklenir,sık sık değiştirilir.

bu yağ yakan motorları neden hep honda üretir :silent:
neden yamahanın yağ yakan çalışma prensibli bi motoru yok onu anlayamadım:sunny:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
scooter hariç bu aralıkta bana göre 3 model var;
1-cbr 125r(2010 model ve altı)
2-cbf 150
3-tvs rtr 150

Hepsinin çekişi ybr den daha iyidir ve sorunsuz binebileceğin motosikletlerdir, 2.elleride oldukça hareketlidir. Tabi bunların olumsuz taraflarıda vardır, örneğin; cbf 150 bu saydıklarımız arasından güç olarak en düşüğüdür, cbr 125 in yedek parçaları pahalıdır, rtr 150 ise oldukça titreşimlidir. Tiplerini incele, dışarda görürsen üstüne bin bi bak, içine hangisi siniyorsa onu al :). Şimdiden hayırlı olsun diyelim, kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
bu yağ yakan motorları neden hep honda üretir :silent:
neden yamahanın yağ yakan çalışma prensibli bi motoru yok onu anlayamadım:sunny:

Bende ahmet abiye (egelim43) bu soruyu sordum ve benım yazdıgım cevabı verdı. bi ara cbr1000rr'ın da yağ yaktıgı soylenmişti.Bu yag yakan modelinde Honda üretimi olması beni çok ilgilendirmedi çünkü ne motorculuğum nede param şu an için o motora sahıp olacak durumda degıl.
Belkide yamaha ve honda ikiside japon markası oldugu için ben yağ yakan motor üreteyım sende yağ yakmayan bi motor üret ben az satayım sen çok sat senın sattıklarını yarı yarıya kırışalım demiştir :queen:
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
bu yağ yakan motorları neden hep honda üretir :silent:
neden yamahanın yağ yakan çalışma prensibli bi motoru yok onu anlayamadım:sunny:
Ne hikmetse hep hondalar yağ yakıyor.Eğer yamaha yaksaydı burda hondacılar söylemediklerini bırakmazlardı.
Cbf'i bırak 40 bin liralık cbr1000rr bile yağ yakıyor.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Ben burda hiç bi marka yanlısı olmadan duyduğumu,gördüğümü,gözlemlediğimi ve düşündüğümü yazdım.
Ben cbf ci ybr c yada hondacı yada yamahacı da değilim yanlış anlasılma olmasın.
Benımde ilk motosikletim ybr idi.
Arkadaşımında ilk motosikleti ybr imiş fakat talihsizlik eseri üzücü bir olay sonunda ybr'siyle yolları ayrılmış.
Bende hem farklılık olsun hemde yukarda belırttıgım bazı kıstasları göze alaraktan cbf önerdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst