Jawa Laser 250 mi yoksa 350 Twin Sport mu?

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Laser le ne işin var yahu....
Git bir tane karajawa al...
Laserin kıçı başka yere, başı başka yere gider :mrgreen:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Laser le ne işin var yahu....
Git bir tane karajawa al...
Laserin kıçı başka yere, başı başka yere gider :mrgreen:

istemeyerek de olsa sana katılıyorum abi... :queen::queen:
o şekil giden mz de çok gördüm :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

olacak şöyle bir jawa verecen gazın dibine dibine :pl:


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

bu motoru gidip 1000 lira alacaksınız...evrakları da tammış...daha ne istersinizki...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...zel-gorunumlu-super-jawa-acil-114851361/detay
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Biraz daha bekleyeyim bari... :) İyi bir şey çıkacaktır mutlaka. Ferhat, Kayseri çok uzak olmasa hemen giderdim... ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Yanlış kullanmamışımdır umarım arkadaşın motoruna Kara jawa dedim de hangisine denir, ne için kullanılır bilmem. Öyle rengine istinaden benim yorum... ;)
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
oo Tamam hocam... Gerçek klasikler... ;) Ben bu modelleri 68 Jawa deyip geçiyordum... Koyu yeşil pırıl pırıl bir tane görmüştüm vaktinde. Hakkaten çok güzel motorlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Arkadaşlar bu Style'lara ne dersiniz ??? Korkum arka tekerler hep yamuk gibi duruyor? Zincir tarafından yamulmuşlar sanki? Çok kuvvetli çektiği için olmuş olabilir mi? yoksa yan ayağın bir göz yanılması mı?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
oo Tamam hocam... Gerçek klasikler... ;) Ben bu modelleri 68 Jawa deyip geçiyordum... Koyu yeşil pırıl pırıl bir tane görmüştüm vaktinde. Hakkaten çok güzel motorlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Arkadaşlar bu Style'lara ne dersiniz ??? Korkum arka tekerler hep yamuk gibi duruyor? Zincir tarafından yamulmuşlar sanki? Çok kuvvetli çektiği için olmuş olabilir mi? yoksa yan ayağın bir göz yanılması mı?
Bulaşma onlara yahu...
Söz dinle accık ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=539223562784170&set=a.168592153180648.34035.168275179879012&type=1&theater
Bak , bu arkadaş bile doğru yolu bulmuş... :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
250 nin kıçı başı ayrı gidiyor diyorsun...
350 ye bulaşma diyorsun.... eeee ne yapacahukk :silent::pr:
Laserlerdeve stylelerde diyom lan....
Nerenle okuyon?...
Natali çarpmış seni... :queen:

2.5 lukta kara
3.5 lukta california...

Diğerleri fasa fiso...
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Abi iyi diyorsun da maşaalah fiyatları da süper ama...3.000- 5.000 geziyor... ;) Bana ucuz olacak, az yakacak, fena çekişi olacak... :D Şaka bir tarafa, hakkaten bu aralar maddiyat düzelemiyor. Ben şehiriçinde bu motorumdan memnunum ama geçen yaz bir günde 550 km yol yaptım, bir hafta geçti hala titriyordum... :D Şöyle uzun yola gelecek arada kullanacağım ucuz yollu bir şey arıyorum işte ucuz olanların da astarı yüzünden pahalıya gelebiliyor. Yoksa gönül ister bir BMW:
;)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Laserlerdeve stylelerde diyom lan....
Nerenle okuyon?...
Natali çarpmış seni... :queen:

2.5 lukta kara
3.5 lukta california...

Diğerleri fasa fiso...

Türkiyede california jawa saysan 20 yi gecmez orjinal gerçek olanı... İlanlarda yazan california jawaların hepsi sahte.cezet motoru atılmış 2.50 jawalar yani type 559 model kasasına cezet 472.5-472.6 motoru atılmış sahte numara vurulmuş ve trafiğe cıkmış motorlar yada type 634-type 632 motoru atılmış motorlar onlar.

gercek california type 362 dir.Türkiye çok az var.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Evet dostlar Salı günü bir aksilik çıkmazsa Jawa'ma kavuşacağım gibi... Ama Alp hocamızın beğenmediklerinden olacak maalesef... Şimdilik şartlar klasik motor alacak durumda değil. Şöyle gaza bastı mı gitsin istiyorum. Şiştim bu 125lik motorla... Benzine para yetiştiremeyince yine mecbur 125'liğe döneceğim nasılsa... :p O zaman 5 gün MZ'ci, 2 gün Jawa'cı olacağım... :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evet dostlar Salı günü bir aksilik çıkmazsa Jawa'ma kavuşacağım gibi... Ama Alp hocamızın beğenmediklerinden olacak maalesef... Şimdilik şartlar klasik motor alacak durumda değil. Şöyle gaza bastı mı gitsin istiyorum. Şiştim bu 125lik motorla... Benzine para yetiştiremeyince yine mecbur 125'liğe döneceğim nasılsa... :p O zaman 5 gün MZ'ci, 2 gün Jawa'cı olacağım... :D
Hayata küstürür seni
Bir dünya Mz var..
251 Mz al derim...
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Gaza bastık mı yolda kalabiliriz diyorsunuz yani... :) Hocam temiz bir 350lik TS sadece haftasonları kullanmayla idare eder gibime geliyor yaa... MZ'lere de bakıyorum ama temiz ve uygun bir tane denk gelemedim daha. Az var, ya dökük ya da temizleri Mersin'de, Antep'te... Uzak yerler. Bu soğuklarda gelemem oralardan
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Evet hocam sorunsuz bir motor gibi... Şimdi iyice muallakta kaldım... :)
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
650
Teo bence keeway superlıght al hem yakıtı güzel hemde çekişide güzel yani fiyatına göre iyi bir motor bu sitede yorumları var tek sorunu 80 km üstünde viibrasyonun rahatsız etmesi bendede var ama daha o hıza çıkamadım motor yatıyor şu anda 4-5 kes kullandım muayene için falan titreşimi hissetmedim belkide o anın heyecanıyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst