- Katılım
- 23 Şub 2013
- Mesajlar
- 5
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumu uzun süredir takip ediyordum ancak yeni üye oldum.Bu arada yaklaşık 5 aydır rks 200 kullanıcısıyım.Makseli Bey,sizi de uzun zamandır takip ediyordum ve yorumlarınıza güvenerek motorumu aldım.Yaklaşık 4500 km. deyim şimdilik memnunum ancak bir kaç defa arka tekerden "tık-tık" ses gelmeye başladı.Özellikle 2 kişi binince ses şiddetleniyordu.Ustama götürdüm 2 defa bilye değiştirdik şimdilik sorun yok gibi ama ara sıra motora ilk bindiğimde tekrar kulağıma tıkırdama sesi geliyor sonra kesiliyor.Bu bir sorun mu? Eğer sorunsa bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler