RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumu uzun süredir takip ediyordum ancak yeni üye oldum.Bu arada yaklaşık 5 aydır rks 200 kullanıcısıyım.Makseli Bey,sizi de uzun zamandır takip ediyordum ve yorumlarınıza güvenerek motorumu aldım.Yaklaşık 4500 km. deyim şimdilik memnunum ancak bir kaç defa arka tekerden "tık-tık" ses gelmeye başladı.Özellikle 2 kişi binince ses şiddetleniyordu.Ustama götürdüm 2 defa bilye değiştirdik şimdilik sorun yok gibi ama ara sıra motora ilk bindiğimde tekrar kulağıma tıkırdama sesi geliyor sonra kesiliyor.Bu bir sorun mu? Eğer sorunsa bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benimde zincir uzamaya başlayınca tık tık sesi geliyor. gerince zinciri gidiyor.
sizinki de bundan olabilir mi?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.Forumu uzun süredir takip ediyordum ancak yeni üye oldum.Bu arada yaklaşık 5 aydır rks 200 kullanıcısıyım.Makseli Bey,sizi de uzun zamandır takip ediyordum ve yorumlarınıza güvenerek motorumu aldım.Yaklaşık 4500 km. deyim şimdilik memnunum ancak bir kaç defa arka tekerden "tık-tık" ses gelmeye başladı.Özellikle 2 kişi binince ses şiddetleniyordu.Ustama götürdüm 2 defa bilye değiştirdik şimdilik sorun yok gibi ama ara sıra motora ilk bindiğimde tekrar kulağıma tıkırdama sesi geliyor sonra kesiliyor.Bu bir sorun mu? Eğer sorunsa bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler

merhaba.

bahsettiğiniz sorunla hiç karşılaşmadım.

ama @tahsins in bahsettiği gibi zincir uzama-bollaşmaya başladığında aynı ses geliyordu.

geçen gün dişli değiştirirken fazla gerdirmeden dolayı da benzer bir ses gelmişti. geri normal haline çevirdik.

11 000 km ye geldim ama henüz bilye değiştirmedim.

---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 20:12 ----------

aldım bakalım hayırlısı :)

http://www.yildizticaret.com/pro/2172/119/TVS-APACHE-ARKA-PORTBAGAJ-DEMIRI

ön kısım vidaları tamam ama arka kısım tutmuyor. bende iade ettim, uğraşamam öyle işlerle :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la olm söyledik ya sana arka kısımda ufak bi operasyon gerekiyo diye
niye iade ediyosun orjinal çanta demiri mi bulacan sanki?

60 liraya almıştım tvs nin demirini.

camgoz de 45 e var dediler :) hemen verdim siparişi :D
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
eyw. haber veririm ;)

da şuana kadar bi sorun olmadı. inş. olmaz

ben motorumu modifiye ederken de parcaları camgöz den temin etmiştim, piyasaya göre hem secenek cok hem de ekonomik,
benim resimleri ne zaman yollayacaksın :) daha koltugu sökmek nasip olmadı galiba :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben motorumu modifiye ederken de parcaları camgöz den temin etmiştim, piyasaya göre hem secenek cok hem de ekonomik,
benim resimleri ne zaman yollayacaksın :) daha koltugu sökmek nasip olmadı galiba :)

abi hiç sorma. inan bak, hiç sökmedim koltuğu :)

ama mart ortasında Antalya ya tekrar gidecem. Bol foto çekecem. 250 veya 275 cc yaptırmayı düşünüyorum ;)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orjinal 40 dişli gelmişti. wiwi marka imiş.

http://www.motorcuhayri.com/index.html bu adamlar wiwi nin ürünlerini getiriyorlarmış.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
olmuş valla güzel olmuş.
şimdi o çantadaki kırmızı reflektörlerin altına led döşe, onuda frene bağla çok güzel oluyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ankara Eymir gölü gezisi ve arka çanta

fotoları buraya sonra video ile atarım

http://rkstitanic200.blogspot.com/2013/03/2-mart-ankara-eymir-golu-gezisi-ve-arka.html
LPG mi taktın motora makseli abi ?
IMAG1188.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmuş valla güzel olmuş.
şimdi o çantadaki kırmızı reflektörlerin altına led döşe, onuda frene bağla çok güzel oluyor.

eyw. abi.

bahsettiğin led işini düşünüyorum
artı
üst kapağı beyaza boyayacağım :)

önceki sayfadaki gibi bir görüntü elde etmek istiyorum




yok lpg değil. scooter benzin pompası.

Antalya ya gittiğimde usta takmıştı. Yüksek vites ve devirde benzin yetiştiremediğini söyleyip takmıştı ;)



Çanta çok büyük olmamış mı be yav ??

biraz büyük gibi ama bilerek aldım.

motordan indiğimde artık yanımda kask ve elbise taşımak istemiyorum.

hergün işe geldiğimde yukarı kaskımı ve depo üstü çantayı çıkartıyordum. artık çıkarmayacağım
vee daha önemlisi :)
odunlu çay semaveri ve bilimum geziler için düşündüm :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
odunlu çay semaveri ve bilimum geziler için düşündüm :)

Odunla kovalıycam olm seni :) İyi bakalım güle güle kulan. Aynı dertleri biliyorsun ki hepimiz yaşıyoruz. Motor küçük olunca büyük çantayı yakıştıramıyorum ama ihtiyaçlar da aynen senin dediğin gibi valla :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Odunla kovalıycam olm seni :) İyi bakalım güle güle kulan. Aynı dertleri biliyorsun ki hepimiz yaşıyoruz. Motor küçük olunca büyük çantayı yakıştıramıyorum ama ihtiyaçlar da aynen senin dediğin gibi valla :cat:

hacı 60 TL ye aldım. yani bi tane de bundan az küçük alabilirim. 260 TL şad marka çantaya vereceeme gider bi küçük daa alırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst