Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Amerikadadan iste benzeri siteler hocam, ya da giden bir arkadaşına rica edeceksin.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Üstadım peki son bir kaç ay içerisinde bir şey sipariş ettin mi 75 doları geçen? Çünkü bildiğim kadarıyla 75 dolar üstü faturalı paketler gümrükten geçmiyor, eğer adrese siparişse.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
en son bir sürü paket geldi, 20 paketin bir tanesinde pırlanta küpelerde vardı, sen hesap et :wiinkk: şans işi ayda bir paketleri topluca getirtirim, şimdiye kadar takılan olmadı kısmet işte..

Birde beni bir arkadaş aradı bugün, motor bakmak için. Köpeği veterinere götüreceğimden müsait değildim, Kaya abiye yönlendirdim, bu sayfadan mı acaba?
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Ben değilim üstadım :D sanırım gümrükten birilerini bulup prosedürden istifade pratikte işlerin gidişhatı nedir onu öğrenmek daha iyi olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Bu arada internette rastladığım Roman bir Chopper atölyesinde yapılan Dragstar modifikasyonunu forumda paylaştım; belki ilginizi çeker.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/112912-dragstar-xvs-650-modifiye-atolyesi.html
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Merak ediyorum tuketim nedir acaba 650 liklerin ? Cehaletimi bagislayin su sogutmali mi hava sogutmali mi ???

Spor modellerine hastayim durusu sesi offf :) gok gurultusu
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ben değilim üstadım :D sanırım gümrükten birilerini bulup prosedürden istifade pratikte işlerin gidişhatı nedir onu öğrenmek daha iyi olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Bu arada internette rastladığım Roman bir Chopper atölyesinde yapılan Dragstar modifikasyonunu forumda paylaştım; belki ilginizi çeker.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/112912-dragstar-xvs-650-modifiye-atolyesi.html

İzlemiştim, şaftı nasıl halledecekler diye kaç saat başında takılmıştım ama dahiyane hallediyorlar :)

Merak ediyorum tuketim nedir acaba 650 liklerin ? Cehaletimi bagislayin su sogutmali mi hava sogutmali mi ???

Spor modellerine hastayim durusu sesi offf :) gok gurultusu

Hava soğutmalı Dragstarlar, yakıt kişiden kişiye değişmekle beraber 4 ün altına indiğini, 8 in üzerine çıktığını hiç görmedim :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2 orjinal egsoz var, takılı olanın uçları açık, diğeri tertemiz ve yepyeni sadece muayene sırası takıyorum :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam arkadaşlar,Uzun süre sonra tekrar motor almayı nasipse düşünmeye başladım.Şehir dışında birkaç drag star sahilibi ile görüştüm.Motordan çok anlamıyorum.KM düşük olmasını tercih ediyorum ve açıkçası temiz ve sorunsuz olması için biraz fazla vermeyi göze alıyorum.Renk önemli değil.Bazı illerde Yamaha servisi yok.Sizden ricam motoru görmeye gittiğimizde dragstarların klasik birtakım kontrolleri varmıdır.Eksoz üfleme testi, motor el ile kontrolü ısınması v.b.Önceki motorum 535 viragoydu.Motorunda çok sorun yaşadım ve yatak dağattı.Tamrici usta eliyle silindirleri yokluyordu ve eksozlara bakıyordu.Bu Kontrollerde bana verebilecek tiyolarınız varmıdır?Cevaplarınızı bekliyor olacağım.Sonrasında Allah nasip ederse gezilerde görüşmek üzere ..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
o dedikleriniz pek kontrol değil gibi hocam, bence servislere götürüp exper raporu alın, daha garantili olur.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
o dedikleriniz pek kontrol değil gibi hocam, bence servislere götürüp exper raporu alın, daha garantili olur.
Haklısın hocam,ancak baktığım iki motordan birtanesinde Servis yok ve o bölgeye yabancı olduğum için tanıığım ustada yok.Aslında en güzeli anlayan biriyle gitmek ancak kimi götürücem işinden gücünden alıp şehir dışlarına.Mesela forumda araştırırken Kırmızı anahtar olayını öğrendim.Bundan haberim yoktu bunu sorucam..Sanırım imbo ile alakalıymış ancak hiç bilgim yok.Yine yeni tüv muayene eksoz olayını öğrendim.Orjinal olmayan eksozlar muayenede geçmiyor demişsin.Bunua dikkate almak gerekecek.Bu tip tiyolarda işime yarar ama tabiki en doğrusu söylediğin gibi ana kural "babana bile güvenme" ve "armut bile alıyorsan bi anlayana göster" o ayrı :))
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Selam herkese,
Yanılmıyorsam dragstar forumuna ilk kez yazıyorum.
Bir aksilik çıkmazsa p.tesi GV-250mi satıyorum.
Dragstar, shadow ve intruder var aklımda.
Forumdan dragstarını satan varsa görmek isterim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kırmızı anahtarın normalde serviste olması lazım, bazı motor sahiplerinde de var o muammayı anlamadım bende yok mesela. @motorkafa garajda görmüş müydüm seni hiç?
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Selamlar üstadlar bu kırmızı anahtar mevzuatı nedir? Bir de ekspertis kaça patlar diye sormuştum da tecrübeli olan yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst