ikinci el cbr 125 yada cbf 150 yerine bunun sıfırı alınır mı?
Teşekkürler Ferdinandd, vallahi akşam verdim bisikletle yokuşu çıkamayınca çok koydu, birde zincirim attıale: Rüzgarda çarptı terledimde.Felaket yahu motorsuzluk:santa:
CBR kadar süratli değil, CBF kadar konforlu ve hacimli değil.
Sizin tam olarak beklentiniz nedir :silent:
başlangıç motoru olacak.cbr 125 ve cbf 150 arasındayım şuan.alternatif olabilirmi diye düşündüm
ikinci el cbr 125 yada cbf 150 yerine bunun sıfırı alınır mı?
Hmm ozaman işler değişiyor
* CBR dan çok daha konforlu, kolay ve rahat kullanıma sahip...
* CBFden daha kıvrak,
** Her iki motosikletten: daha sorunsuz (kronik), daha az yakıt sarfiyatı, başlangıç motosikleti olmaya çok daha uygun... ...
Birde ünlü düşünür bilmemkimin bi sözü vardır saygıyla anıyorum :
"0 km motosiklet aldım, ÇÜNKÜ ALABİLİYORDUM ::winkwink" Bu sözü hep sevmişimdir, daha geçerli bi sebep olamaz heralde
İlk sahibi olmak ( özellikle başlangıç için) önemli kriterlerimden biridir.
Sevgili initial-D
Bu motorda o kalıpla yiyeceğin rüzgar ile yapacağın maksimum hız 90 felan olur sanırım.
Kimileri bu motorla 110 felan yaptığını iddia ediyor ama motora yazık
bu motorun hakkı 90 ötesi sana da motora da eziyet.
Ben motoru sıfır aldım. Ve hiç pişman değilim.
Gerçi nerdeyse hiç binemiyorum vakit bulamıyorum ama
ilk motor olarak benim için ne kadar iyi seçim olduğunu her sürdüğümde anlıyorum.
Kaza yaptığımda eğer giydirilmiş bir makinem olsaydı bir ton zarar etmiştim.
Eğer istersen çinli ve daha iyi giden makineler olduğunu söylüyorlar hem de daha ucuza
Ama ben servis parça sorunu ile uğraşacak vaktim olmadığı profesyonel servis hizmeti alabileceğim
ve satmak istediğimde az ucuz fiyat koyup hemen elden çıkarabileceğim
ama özellikle elden çıkartmak istemeyeceğim evladiyelik şehir içi makine istediğim için aldım.
Eğer beklentin çok değilse bu makine ideal bir şey bence.
on kere daha alacaksam bu makineden alırım.
Ama önceliklerin farklıysa salcano wolf için de çok güzel şeyler söylüyorlar.
ona da bak derim.
vallaha arkadaşım ben geçen sene bu motor geldiğinde nasıl olsa honda diye atlayıp sıfır almıştım ama motor da titreşim haddinden fazla ben peugeot, jawa, mz den başka motor kullanmadım onu da en son bi 15 sene kadar önce kullandım ve motorumu satıp 2. el 2012 model cbf 150 aldım titreşim yok cb 125 i aldığıma pişman oldum keşke biraz daha fazla veripte cbf 150 alsaymışım diyorum şimdi, şehir içinde kullanıcaksanız bir de fazla üzerinde kalmayacaksanız iyi, ama ben uzun yola gideceğim motorun üzerinden inmem diyorsanız benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız, benden söylemesi ben motoru karalamıyorum sadece alacak arkadaşları uyarıyorum keşke bende biraz araştırsaydım, tekrar söylüyorum titreşim hat safhada.ikinci el cbr 125 yada cbf 150 yerine bunun sıfırı alınır mı?
vallaha arkadaşım ben geçen sene bu motor geldiğinde nasıl olsa honda diye atlayıp sıfır almıştım ama motor da titreşim haddinden fazla ben peugeot, jawa, mz den başka motor kullanmadım onu da en son bi 15 sene kadar önce kullandım ve motorumu satıp 2. el 2012 model cbf 150 aldım titreşim yok cb 125 i aldığıma pişman oldum keşke biraz daha fazla veripte cbf 150 alsaymışım diyorum şimdi, şehir içinde kullanıcaksanız bir de fazla üzerinde kalmayacaksanız iyi, ama ben uzun yola gideceğim motorun üzerinden inmem diyorsanız benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız, benden söylemesi ben motoru karalamıyorum sadece alacak arkadaşları uyarıyorum keşke bende biraz araştırsaydım, tekrar söylüyorum titreşim hat safhada.başlangıç motoru olacak.cbr 125 ve cbf 150 arasındayım şuan.alternatif olabilirmi diye düşündüm
1,95 90kiloyum.tek başıma şehirlerarası yollarda 100-110 civarı hızlarda yolculuk yapmam mümküğnmü bu motor ile?