Altın Elbiseli Adam: 250cc karşılaştırma için motor aranıyor

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bence Barkın abi daelim yorumunu şakayla karışık gibi yaptı.Ben geldiği zamanda yazdım daelim topiğine bu motorun tipi olsun kalitesi olsun bence iyi değil diye.Hala aynı düşüncedeyim.Bakalım görücez inş dediklerimin tersi çıkar
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Daelim müthişti öve öve bitiremedik zaten program sonunda herkez motoruna satılık ilanı açtı satar satmaz evkurdan senetle alıcam inşallah zuahah :D

Ya ciddimisiniz kafamı buluyosunuz :) hakkaten diğerlerinden çok mu üstün özellikleri var anlamadım:silent:

Bir de bumoto bulabildinizmi test için?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Daelim müthişti öve öve bitiremedik zaten program sonunda herkez motoruna satılık ilanı açtı satar satmaz evkurdan senetle alıcam inşallah zuahah :D

Anlaşıldı:) hyo ya acımayan barkın bayoğlu Daelime iyice bastı kalayı...

Ama kore malı başka bir motor(taiwan da olur) adam gibi bir alternatif üretse kötümü olurdu? Olmamı çok iyi olurdu da, buyrun o zaman cenaze namazına:salut:

Al japonu, vur koreliye, böl Taiwanlıya:cherry: Yahu nedir bu 250cc kepazeliği arkadaş:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Herkes gibi heyecanla bekliyorum fakirin litreliğidir 250 cc segmenti :) Sanırım sadece biz internet kullanıcılarına özel yapılan bir video hale hazırda bir tv kanalında yayınlanmayacak ? Bu da kısıtlı imkan ve bütçe demek,tebrik ediyorum Barkın Bey sizi .
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
şu daelimi ben de merak ediyorum ve malzemesinin hyosung tan kalitesiz olduğunu hiç sanmıyorum .Barkın abi ne diyecek bakalım
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Sonra benim bumotoyla kayıt alacağız :p. Şimdiden söyleyeyim çoğunu yerim şu haliyle :D. Sonra vay efendim bu nasıl gidiyor demeyin :p. EE ne yapalım, başka calibre'ci yokmuş baksana....
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
muhtemelen daelim sınıfta kaldı. Carl Gustav'ın yorumundan çok belli oluyor.( duyum aldım) onun arkasından bumoto girdimi bilmiyorum ama yine kalite yüzünden baya düşük not almıştır. sym,hyosung ve ktm arasında bir çekişme olmuştur. sym,ktm parça kalitesi ile öne çıkmış olsada hyosung performans açısından 2 markayı da geride bırakır. kawasaki'de gerek aşırı hassas arka freni ve yakıt tüketimi ile honda'nın gerisinde kalır. sonuç olarak honda hayat onda demeye devam edeceğiz gibi geliyor bana=)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Siralamayi vereyim mi?
Yoksa Barkin'in videoyu mu beklemeyi tercih edersiniz?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Video izlenildiğinde ak koyun , kara koyun belli olur heralde :sunny:

Ben daha çok inazuma ile wolfun karşılaştırmasını merak ediyorum :rendeer:

Bekleyelim bakalım :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bir sıralama olacağını kim söyledi ki? Duke ile ninjayı nasıl sıralamaya sokarsın, en basitinden bunu düşünün. Şehir içi kullanıcak olsam direk duke alırım ninja yerine ama niyetim daha başka, sürat, heyecan, SS havası ise ninja hepsinden önde gelir.

Sıralamaya takılamyın bence, tüm modeller hakkında +'ları ve -'leri anlatsın, herkesin farkedemeyeceği bilgiler versin, önemli olan bu değil mi? Yoksa ne olacak, herkes gidip Barkın beyin 1.seçtiği motoru mu alacak sanki...

Sıralama, ne istediğini bilmeyen adamların ilgi alanıdır.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Fuara kadar izleyebilsek bari hiç bi fikri olmayanlar için aydınlatıcı olabilir:bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst