AsyaMotor Swift 150 | Mondial 125MH Drift

Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Merhaba, öncelikle herkese iyi akşamlar.

Motosiklet almayı düşünüyorum ve birçok araştırmamdan sonra Mondial 125MH Drift'te karar kıldım. Drift gerçekten çok hoşuma gidiyor. 2800TL'ye alınacak en iyi motosiklerden biri diye düşünüyorum. Drift'e karar verdikten sonra Salcano Wolf 125'i gördüm. çok övülen bi motosiklet o da çok hoşuma gitti. Kullanan herkes rahatlıgını ovuyor fakat ben gösteriş açısından Drift daha ağır bastıgı için tekrar Drift'te kaldım. Sonra ise, diğer forumlardan birinde AsyaMotor Swift 150'yi gördüm. Arkadaşın biri almış ve görüşlerini yazmış faydalı bi biçimde. Linkleri versem sıkıntı olmaz sanırım..

Mondial Drift'in incelemesi
http://www.motordelisi.com/forum/moto-vitrin/87268-inceleme-mondial-mh-125-drift.html
360-mondial-touring-125-mh-drift-27.png


AsyaMotor Swift'in incelemesi
http://www.motordelisi.com/forum/motorum/94411-ilk-goz-agrim-asya-swift-150-lt3-cin-isi-japon-isi-bunu-yapan-iki-kisi-d.html
29082012111845.jpg


Drift 135cc motoruyla 13beygir güce sahip.
Swift'se 170cc motoruyla 14.2beygir güce sahip.

bu iki motosiklet Türk-Japon-Çin işi ve aralarında 100tl fiyat farkı var. Drift 2850TL, Swift 2750TL.

Siz olsaydınız bu iki motosikletten hangisini seçerdiniz, neden ? şimdiden gelecek yorumlar için teşekkür ediyorum.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Asyanın motoru daha büyük avantajı kullanmana bağlı. Drift şekil şemal yerinde. Birde servis bakımından yedek parça bakımından drift derim.,
 
Katılım
4 Şub 2013
Mesajlar
91
Asya'yı kullanıyoruz, 40 bin km ye geldi lastik sıkıntısından baska birşey goremedik.Tavsiye olur :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
drift drift drift resimde göründüğünden daha yakışıklı
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
dri
ft ile swift arasında olsa olsa 1 bg fark vardır.swift te 170 cc. Fuarda inceledim beğendim, honda ace den kaliteli duruyor.yetkili çok az yaktığını soyledı 2.2/100 km.

---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 20:58 ----------

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

asya swift 1.3 bg daha güçlüymüş.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
122
gorunus olarak drift daha gzl asya cok sırıtmıs farlar fln cok dandik havası vr ben cin im die bagırıyor sanki :) yedek parca servis bakımdanda drift derim asya da bana gore sadce Swift'se 170cc motoruyla 14.2beygir güce sahip.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Swift için ön fren hidroliğini değiştirdikten sonra çok iyi oldu demiş.Hangi marka yağ acaba ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
MOTOR KISMI OLARAK AYNI MOTOR ASYADAKI 160CC MOTORU DRİFTTEKİ 135 CC OLAN MOTOR BAKIMINDAN KALİTELİ MOTORLAR AMA ELEKTRİK VEYA OTURUS POZISYONU VS GİDİP İNCELEMEK LAZIM
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Tam 170 cc olduğu için Asya diyecektim ki, vitesinin normal olmadığını gördüm. Sırf o vites kutusu tek başına almama sebebidir benim için...
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar yukarıdaki iki motoruda inceledim. Benim tercihim Swiftten yanaki, bende swift alacağım bu hafta. Arasındaki şu fark çok önemli bence. mondialde 60 km de motor sarsmaya başlıyormuş. fakat swiftte 110 da bile sanki 30 da gidiyormuş gibi sarsıntı yok diyor kullanıcılar. Bence tercihen swifttir. Motoru aldıktan sonra yorumu atarım...

Bu arada motoru aldıysan sanada hayırlı olsun Uğur.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Arkadaşlar yukarıdaki iki motoruda inceledim. Benim tercihim Swiftten yanaki, bende swift alacağım bu hafta. Arasındaki şu fark çok önemli bence. mondialde 60 km de motor sarsmaya başlıyormuş. fakat swiftte 110 da bile sanki 30 da gidiyormuş gibi sarsıntı yok diyor kullanıcılar. Bence tercihen swifttir. Motoru aldıktan sonra yorumu atarım...

Bu arada motoru aldıysan sanada hayırlı olsun Uğur.

yok alamadım maalesef. bı sure daha da alamıcam sanırım. şans işte kader yüzümüze gülmüyo bu aralar. 300lira kenarda var fakat babamın butun kredı kartları dolu oldugu ıcın hıcbırnı kullanamıyorum halıyle alamıyorum. senet falan dusunsem hem babamın ıslerı kotuyken motosikletin ustunde nasıl keyıflı keyıflı dolasayım hem de senet'te faiz cok oluyor. yani yapılcak bısey yok. sabır edicem. hiç etmedigim kadar sabır ediyorum şu an. Drift'i altıma aldıgım gun benden delisi olmıcak ama :)

bu arada mondial drift çok methediliyor soylıyım. Swift'in cok kullanıcısı yok Drift kadar. vardır ama Swift'in - bi yönü. ben bi vites kutusu diye biliyorum. bakalım sen alırsan goruruzz drift'ten ıyı mı kotu mu. inşallah bi aksilik çıkmaz da alırsın Swifti kardesım. hadi iyi aksamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst