Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu linkte pdf olarak var bir şeyler, umarım işimize yarar.. Ben basmayı düşünüyorum kitap haline geitiricem ne olur ne olmaz.

http://grantward.files.wordpress.com/2010/10/honda-cbf-cbx-250-twister-workshop-manual-english-optnopw.pdf

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

bu servis manueli gördükten sonra motorumdan korktum :mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Nihayet fotoğraf koyabilmek için zaman bulabildim. İşte yeni ön camı ve aynaları ile benim canavar :)


1.jpg


2.jpg


3.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hayat-honda-takasli-96941634/detay/

CBF250 2006 model satılık veya takaslıktır öncelik düşük hacimli ile takas pazarlık payı vardır düşündüklerim cbf 150

takas teklif edenlerde oldu daha çok cbf 150 lerden

USTTEKI ILANDAKI CBF 250 Motoruma

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-3000-tl-bmw-80582886/detay/# BMW F650 ILE TAkas teklıfı geldı kabıl etsemmı sızce
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Cruzer eğer enduroya geçmeyi, tarz değiştirmeyi düşünmüyorsan senin motorun daha konforlu, fonksiyonel, modern. İlandaki motor 15 yaşında. 52 binde olması da çok normal gelmedi bana. 7500'de kırmızı alana giriyor. 8 bin çeviriyor. merak edip youtube'dan sesini dinledim, tuhaf geldi. Bir dinle bence. Ben enduroya şehirde sıcak bakmıyorum ama kişisel görüşüm. 2013 model F800 GS test ettim, hiç sarmadı. Tamam bizimkinden çok daha havalı motorlar bunlar ama işlevi önemli derim ben :) araziye çıkmıyorsan seninki daha işlevsel. Bu makinalar at gibi olduğu için şehir içi trafikte fazla heybetli.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Maşallah motor güzel. On camın faydası süper oluyor.. aynalar hangi markanın fena olmamış onlarda
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Jikle telini bu gün değiştirdim. Tel değiştirceklere rahatlıkla yardımcı olabilirim... :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Motosikletin kullanıcı kılavuzu dışında bir de tamir kılavuzu var. Yetkili servislerde bakımlar için bu dokümanı baz alıyorlar diye biliyorum. Bu dokümanı sanırım İnternetten PDF olarak bulabilirsin, naçizane...

.

Klavuz tavsiyeniz için teşekkür ederim. Pırıl pırıl motorunuz varmış.. Kazasız belasız güle güle binin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

Bu linkte pdf olarak var bir şeyler, umarım işimize yarar.. Ben basmayı düşünüyorum kitap haline geitiricem ne olur ne olmaz.

http://grantward.files.wordpress.com/2010/10/honda-cbf-cbx-250-twister-workshop-manual-english-optnopw.pdf

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

bu servis manueli gördükten sonra motorumdan korktum :mrgreen:

Hasan kardeş sana da teşekkür ederim link çok işime yaradı ben de çıktı almayı düşünüyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

aynalar güzel duruyor güle güle kullanın. Nasıl arkanızı rahat görüyor musunuz. Kaça maloldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

aynalar güzel duruyor güle güle kullanın. Nasıl arkanızı rahat görüyor musunuz. Kaça maloldu.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Yaw arkadaşlar, aynalar hangi motora ait? Marka model fiyat lütfen

dostum al bak linki gönderiyorum;

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-suzuki-gsr-600-ayna-takim-114687477/detay

arka gayet net ve geniş açı görüyorsun titreşim vs.de söz konusu değil.kargo dahil 46 TL.:cat:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
dostum al bak linki gönderiyorum;

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...let-suzuki-gsr-600-ayna-takim-114687477/detay

arka gayet net ve geniş açı görüyorsun titreşim vs.de söz konusu değil.kargo dahil 46 TL.:cat:

Seninki de süper olmuş. Bende aynı satıcıdan ilk bunu beğenmiştim. dükkanı ziyaret ettiğimde parlak siyah olanı görünce daha çok beğendim onu aldım. yerinde montaj: takım 60 TL. görüş güzel ama biraz sıradışı bir formu var. denemeden almayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

motorunuz 177 binde mi acaba benmi yanlış hesapladım..

17 bin 760 km :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

motor 5e devire yakın gösteriyor :sunny: jiklemi çekiliydi :silent:

Evet, otopark buz gibiydi. Bu arada şunu farkettim farklı viskozite sunan yağlar, jikleli ilk çalışmada farklı devierlere kadar yükseltiyorlar ibreyi.

.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Seninki de süper olmuş. Bende aynı satıcıdan ilk bunu beğenmiştim. dükkanı ziyaret ettiğimde parlak siyah olanı görünce daha çok beğendim onu aldım. yerinde montaj: takım 60 TL. görüş güzel ama biraz sıradışı bir formu var. denemeden almayın.
.


ben biliyorum o formu biraz sıkıntılı sanki? :) bundan öncede koso tip ayna takmıştım illallah çektim görüntü süper estetik duruyordu ama işlevselliği sıfırdı 3 hafta anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.aslında global e-bay de 10 mm üniversal motocycle mirror diye arama yapınca çok acaip aynalar var ama fiyatlarda maaşallah güzel bi çift ayna 100 tl ve üzeri! bu arada sym wolf 250 lerin aynalarıda çok güzel oluyor o da bi alternatif değiştirmek isteyenlerin aklında bulunsun.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
ben biliyorum o formu biraz sıkıntılı sanki? :) bundan öncede koso tip ayna takmıştım illallah çektim görüntü süper estetik duruyordu ama işlevselliği sıfırdı 3 hafta anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.aslında global e-bay de 10 mm üniversal motocycle mirror diye arama yapınca çok acaip aynalar var ama fiyatlarda maaşallah güzel bi çift ayna 100 tl ve üzeri! bu arada sym wolf 250 lerin aynalarıda çok güzel oluyor o da bi alternatif değiştirmek isteyenlerin aklında bulunsun.

Aslında henüz çok detaylı bir sürüş yapamadım, bakalım. Netlik konusunda sana PM attım, görüşünü paylaşabilirsen sevinirim. Yanıtına göre belkide ilk beğendiğim seninki ile değiştiririm.
E-bay'dekiler çok kurukafalıymış yahu. iskeletten kollar aynaları tutuyor filan. çok metalci işi, bana gelmez :p

wolf 250'nin kendi tipi hoşuma gitti. bizimkine göre performansı, sürüşü, fiyatı nasıl bu makinanın?

.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
tam bu aynaları ısmarlıyordum ki bendekileri almış bulundum;

http://www.ebay.com/itm/Pair-Of-Excellent-Quality-Universal-Wing-Mirrors-Motorcycle-Emarked-10mm-Thread-/150854045295?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item231f9a0e6f
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
tam bu aynaları ısmarlıyordum ki bendekileri almış bulundum;
http://www.ebay.com/itm/Pair-Of-Excellent-Quality-Universal-Wing-Mirrors-Motorcycle-Emarked-10mm-Thread-/150854045295?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item231f9a0e6f

Seninki daha güzel, daha kalıplı, bunların arka formu çok yassı.

Bu arada haftaya başlayacak MotoBike Expo fuarına gelecek olanlar var mı? http://motobike.com.tr/ Ben Cumartesi öğleden sonra veya Pazar sabahtan geçeyim diyorum. Motosiklet.net'in de standı var sanırım. Görüşmek isterseniz orada buluşabiliriz.

.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
ben gidecem kask,yazlık mont, eldiven vs.almak niyetim...ama ilk günü yani 28 i perşembe öğleden sonra gitmeyi düşünüyorum hem daha tenha hem daha sakin oluyor.
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28
Arkadaşlar merhaba.Bende dün siyah bir Twister 250 aldım.Motorun benden önceki sahibi düştüğü içim km saati değişecek onu bekliyorum.Motorum şuan Tekirdağda kısa zaman içinde gelmesini bekliyorum ama içim içime sığmıyor özellikle sizin yazdıklarınızı okudukça zaten sevdiğim Twister modelini dahada çok sevmeye başladım.Bundan önce 4 sene hussar 125 kullandım ilk vitesli tecrübem olacak merakla bekliyorum.
Benim sormak istediğim kronik arızaları nelerdir ? Eksantrik zincirinden çok şikayet duydum fakat sizinde görüşlerinizi duymak isterim :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar merhaba.Bende dün siyah bir Twister 250 aldım.Motorun benden önceki sahibi düştüğü içim km saati değişecek onu bekliyorum.Motorum şuan Tekirdağda kısa zaman içinde gelmesini bekliyorum ama içim içime sığmıyor özellikle sizin yazdıklarınızı okudukça zaten sevdiğim Twister modelini dahada çok sevmeye başladım.Bundan önce 4 sene hussar 125 kullandım ilk vitesli tecrübem olacak merakla bekliyorum.
Benim sormak istediğim kronik arızaları nelerdir ? Eksantrik zincirinden çok şikayet duydum fakat sizinde görüşlerinizi duymak isterim :)
Hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın. Aramıza hoşgeldin.. Evet kronik sıkıntısı var 2004'ten beri taş gibi yollarda hala, kronik sıkıntısı bu. Kiminin zoruna gidiyor ama öyle işte.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst