Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
Satılmaması gereken bir motormuş sattığına üzüldüm. Tekrar bu motordan almak istersen bu temizlikte bir motor bulmam imkansız. Umarım hayal kırıklığı yaşamazsın.
Bugün uzun bir aradan sonra ilk defa motoruma bindim ve en sevdiği oyuncağıyla oynayan bir çocuk gibi mutluydum, bir kere daha aşık oldum. Motosikletin keyfi hiç bir şeyde yok. Ne marka ne tarz olursa olsun kapının önünde her zaman bir motorum olmalı (japon olursa daha iyi olur tabi) :cherry:
üzüntümü paylaştığınız ve İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.:)
satılmaması gerekirdi ama insan bazen mecbur kalıyor işte.


Yeşil twister gerçekten temizmis. Satildigina üzüldüm. Benim de 2004'te anes motorta görüp ve aşık olduğum motorun aynısı rengi bile aynı.

üzüntümü paylaştığınız için teşekkür ederim.:)



Motor guzelmış gerçekten bu arada motor yeşıl degıl herhalde mavi olması lazım :D
mavi degil yeşil ama çok değişik bi boya yanarlı dönerli gölge ve karnlık ta hafif koyu turkuaz gibi duruyor
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
2013 tüm arkadaşlara huzur ve sağlık akabinde mutluluk getirsin inşaallah. Egzantrik zincirleriniz sikirdamasin, baskı balataniz siyirmasin.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Depoyla değişmiyor ama değiştirmekten ziyade farklı bir çözüm yolu bulmak lazım kırıl ve eksiklik yoksa tabi..

Kırık, eksik yok ama farklı çözüm ne olabilir? Bu motorun mevcut renk çeşitlerine göre hazır mı üretilmiş bunlar yoksa boya sürecinde depoyla birlikte boyanıp birebir aynı renk mi sağlanmış? Bana ilk seçenek gibi geliyor zira çiziklerin altında yine kırmızı renk görüyorum. Fakat plastiği deponun rengi ile bu kadar uyumlu tonda üretebilmiş olmaları şaşırtıcı. otomobil endüstrisinde bu tip tampon vb parçalar gövde rengiyle birebir aynı olması için gövdeyle birlikte boyanıyor. sonuç olarak bu iki "kulağı" nasıl yenileyebilirim?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
126
Valla depodan ayrılabiliyorlar ama birlikte mi üretildiler bi yorum yapamayacağım. Boyası evet depoyla eşdeğer ama sanmıyorum aslında. Ayrı olarak sahibinden.com da satılıyordu fakat sanırsam yan sanayi yada ikinci el ürünlerdi. Güvendiğin bi servise sorgulamanı tavsiye ederim. Ayrıca bi kaç yere sormakta fayda var. Ben gibi titiz birisin sanırım varsa orjinal sıfırını al servisten :) Fazla para verim kafam rahat olsun diyorsan..
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Valla depodan ayrılabiliyorlar ama birlikte mi üretildiler bi yorum yapamayacağım. Boyası evet depoyla eşdeğer ama sanmıyorum aslında. Ayrı olarak sahibinden.com da satılıyordu fakat sanırsam yan sanayi yada ikinci el ürünlerdi. Güvendiğin bi servise sorgulamanı tavsiye ederim. Ayrıca bi kaç yere sormakta fayda var. Ben gibi titiz birisin sanırım varsa orjinal sıfırını al servisten :) Fazla para verim kafam rahat olsun diyorsan..

Evet biraz titizim, servise fiyat sorayım bakalım :) Tşk.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Dün konşuk motora uğradım (Maltepe) İhtiyacım olmamasına rağmen sordum

1- Zincir dişli takımı set olarak satılıyor ve KDV dahil 363 TL
2- Sıkı durun Hava filitresi 48 TL
3- Yağ filitresi 18 TL

Yuh Dedim çıktım :)

Sirkeciye devam :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaşlar bişi sorucam 2006 model cbf 250 18binde alınır mı ?
ybr fabrikası üretimi boram var ybr gibi
sorunsuz biner miyim?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
arkadaşlar bişi sorucam 2006 model cbf 250 18binde alınır mı ?
ybr fabrikası üretimi boram var ybr gibi
sorunsuz biner miyim?
18000km bilgisi yetmez bu 18 000 km yi kim yapmış kaç kişi yapmış motosiklet nasıl kullanılmış hormu? titizmi?
temizse sorunsuz binmek şöyle dursun sende temiz kullanırsan torununa bırakırsın
ama afedersin eşşek gibi kullanmışlarsa vay haline o motorun
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Selam arkadaşlar,

Nasılsınız? Herkes bir sessizleşti yine :)

Dün HGS kartım ile 1. köprüden geçmeyi denedim. Motorumda rüzgarlık olmadığı için etiketi yapıştıracak yer bulamadım, açmadan montumun cebine koydum. Internette radyo sinyali ile çalıştığından ceket cebinde rahatlıkla okuyor diyorlardı. Doğru değilmiş :) Motosikletler için kart çıkacak diyorlardı ama henüz çıkmadığı için ben etiket almak zorunda kaldım. Şimdi bu etiketi sizce rüzgarlıksız cbf250'mizde nereye yapıştırmak lazım. İnternette birileri topcase'in kapak içine önermişler ama okumaz gibi geldi bana. Acaba diyorum sağ aynanın dış kısmına şeffaf bir cep yapsam; bu cebin içine de ince bir pleksi üzerine yapıştıracağım etiketi gerektiğinde koysam nasıl olur? şeffaf cebi de şöyle düşündüm; aynayı kenarlarındaki lastiklerinden çıkarıp, şeffaf cebi takıp aynayı üzerine takıp lastiklerini geçirince tadından yenmez sanki? :) Farklı önerileriniz olursa beklerim.

Bu arada bugün esengül motor ali ustaya depo kenarı grenaj (kulak) fiyatını sordum. 200 TL dedi. Çifti mi dedim. Yok teki dedi güldü :) Adam ciddi beyler, trafikte akıllı olalım bu kulakların şakası yok :) Yabancı sitelere de baktım ama bu parça sitelerde satılmıyor gibi. Kırmızısının satıldığını bir gören duyan olursa paylaşırsa çok sevinirim.

Tekeriniz düz bassın.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Benim ön lastik inmiş.. Geçen tam gezmeye çıkacaktım hava iyiyken macera başlamadan bitti.. Hala pompa alamadım :)

ön lastik patlak stayla.. :)




Valla Gökhan; bendeki gibi ön cam olsa, HGS'yi oraya yapıştır diyecem ama ortalık vampir kaynıyor ne olacağı belli olmaz yapıştımıda çıkmıyor meled.. Ben sol cebimden ogs çıkartıyordum tek el ile poz veriyordum geçerken gayet güzel oluyordu.. ama hergün köprü kullanan arkadaş için bir çözüm bulmak şart.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Hasan, kaskını bere ve kapşonun üzerinden mi takıyosun? :p "Backstreet boys" gördüm seni :cherry:
Lastik ne kadar sürede bu kadar indi? Durduğu yerde bu derece inmesi kaçak veya patlak olabilir gibi geldi bana, dikkat et.
Tavsiyen için teşekkürler, farklı çözüm bulamazsam ben de etiketi şeffaf plastiğe yapıştırıp poz vermeyi düşünüyorum.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hasan, kaskını bere ve kapşonun üzerinden mi takıyosun? :p "Backstreet boys" gördüm seni :cherry:
Lastik ne kadar sürede bu kadar indi? Durduğu yerde bu derece inmesi kaçak veya patlak olabilir gibi geldi bana, dikkat et.
Tavsiyen için teşekkürler, farklı çözüm bulamazsam ben de etiketi şeffaf plastiğe yapıştırıp poz vermeyi düşünüyorum.

Caddelerin aklını alırım :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum
Ybr 250 de arkaya 36 öne 33 basılıyor 40 aslında çok anormal bi değer değil..
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Lastik patlak değilmiş arkadaşlar. Sibopta da kaçak yok.. Bugün ön lastiği söktüm, gittim lastikçime. Sabunlu su ile kontrol ettik fakat kenarlardan kaçırıyor lastik her iki taraftan ve birkaç yerden. Çok şaşırdım açıkcası.. Neyse yanakları temizledik jantı temizledik lastiği taktık ve 32 psi hava bastırttım (benim ısrarlarımla), Tekrar kontrol ve yine kaçak var. Bu sefer lastikçinin ilk başta söylediği gibi 40 psi bastık ve sorun çözüldü.. "Olur mu hiç öyle şey ben arabama 32'den fazla basmıyorum" dedim, o da "Abicim biz küçük motorlara bile 40 basıyoruz" dedi Daha takıp deneme fırsatım olmadı ama bir sakıncası olur mu doğrusu bu mudur arkadaşlar? Yoksa yeni lastik mi almalıyım.. Prellide sert birader :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Veya motosiklet lastiği nereden temin edebirim güvenilir adres site vs. Prelli kullanmak istemiyorum


Hasan, 117 sayfada yazdığım gibi, yolcusuz 33, 33. yolculu ön 33, arka 36 basılmalı. Fazla hava hiçbir lastikte asla önerilmez. Tekerin tutunma yüzeyi, dolayısıyla tutunma gücü azalır aman diyim. Normalde şöyle basıyorsa; \__/ giderek şöyle basacak; \_/. Sen o ustayı dinleme, tekin değil o :) jantında problem yok değil mi?

Lastik konusunu farklı forumlarda çok araştırmıştım. Orj. Pirelli biraz daha sert hamurlu, ben de Michellin tercih etmiştim. Biraz daha pahalı. Bir kaç yerden fiyat al; 1) Beşiktaş Buz Motor 2) Sirkeci (Aydın motor vardı sanırım) 3) Esengül - Kızıltoprak. Esengül pahalıdır ama orjinaldir. Usta da çok iyi, Ali Usta.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hasan, 117 sayfada yazdığım gibi, yolcusuz 33, 33. yolculu ön 33, arka 36 basılmalı. Fazla hava hiçbir lastikte asla önerilmez. Tekerin tutunma yüzeyi, dolayısıyla tutunma gücü azalır aman diyim. Normalde şöyle basıyorsa; \__/ giderek şöyle basacak; \_/. Sen o ustayı dinleme, tekin değil o :) jantında problem yok değil mi?

Lastik konusunu farklı forumlarda çok araştırmıştım. Orj. Pirelli biraz daha sert hamurlu, ben de Michellin tercih etmiştim. Biraz daha pahalı. Bir kaç yerden fiyat al; 1) Beşiktaş Buz Motor 2) Sirkeci (Aydın motor vardı sanırım) 3) Esengül - Kızıltoprak. Esengül pahalıdır ama orjinaldir. Usta da çok iyi, Ali Usta.

.

Jantta kesinlikle sıkıntı yok. Bugün baktım havası yerli yerinde ama çıktım biraz gezdim, dediğin gibi çok hava olduğu için geziyor ön teker, Buda hiç iyi bir şey değil. Üzerindeki lastik prelli mt-75 100-80-17.. Bu ebatta pek bulunmuyor. Acaba başka ebat ne olabilir? 110-80-17 veya 120-70-17?
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Hasan, özellikle ön lastiğe 40 hava basmanı tavsiye etmiyorum. Ben tam olarak yukarıda Gökhanın yazdığı değerlere göre hava basıyorum. Arka lastiğe önce 34 psi hava basarak panik fren denemesi yap daha sonra 40 psi hava basarak panik fren denemesi yap ve farkı hisset. Belki yakıt tüketimine olumlu etkisi olur ama kesinlikle yol tutuşunu olumsuz etkiliyor. Özellikle ön teker çok önemli :cat:

Bu arada motorun temizmiş maşallah diyelim :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hasan, özellikle ön lastiğe 40 hava basmanı tavsiye etmiyorum. Ben tam olarak yukarıda Gökhanın yazdığı değerlere göre hava basıyorum. Arka lastiğe önce 34 psi hava basarak panik fren denemesi yap daha sonra 40 psi hava basarak panik fren denemesi yap ve farkı hisset. Belki yakıt tüketimine olumlu etkisi olur ama kesinlikle yol tutuşunu olumsuz etkiliyor. Özellikle ön teker çok önemli :cat:

Bu arada motorun temizmiş maşallah diyelim :)

Sağol teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Hasan, evet, Michelin'de orjinal ebat olmadığı için ön bir tık büyük oluyor; ön 110.80.17, arka 130.70.17 Pilot Ativ taktırdım. Gayet memnunum. Pirelli MT75 orijinal ebatlı kendi lastiği. Dönem dönem piyasada kalmıyor, bekletiyorlar. Garip bi durum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst