33 AR 099 Plakalı Siyah Yamaha XT 125 R İskenderundan Çalınmıştır

Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
Herkese merhaba,
Ben Muhammet, Muğla / Fethiyeliyim aslen ama İskenderun'da öğretmen olarak çalışıyorum.Daha önce defalarca sitenizi okumama rağmen bir türlü kısmet olup üye olmamıştım, neyse kısmet şimdiyeymiş.

Arkadaşlar daha 3 hafta önce aldığım Siyah yamaha xt 125 r motorum çalınmıştır.Özellikle İskenderun, Antakya,Osmaniye, Kilis , Gaziantep , Kahramanmaraş, Mersin , Şanlıurfa taraflarındaki arkadaşlardan ricam eğer görürlerse ya da denk gelirse burdan yada 05334879875 nolu telefondan belimle irtibata geçsinler.Güvanlik kamerası kayıtları var ama gece olduğu için çok net değil şu anda criminal de aydınlatmaya çalışıyorlar.

Not : Motorun stickerları soluk, koltuk siyah kırmızı ve elcikler mavi, arka jant ta bir vuruk var, arka sol sinyal yerinden çıkmış ve arka amortisor patlak vaziyette, belki birilerine denk gelirse tanımanızı kolaylaştırmak adına
Sağlıcakla Kalın
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun Muhammet Hocam.
Antakya'dayım. Görürsem affetmem. Ayrıca tanıdığım motosiklet tamirhanelerine de haber bırakırım.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
Hepinize teşekkürler, İnşallah polis çözer biran önce.

Geçmiş olsun Muhammet Hocam.
Antakya'dayım. Görürsem affetmem. Ayrıca tanıdığım motosiklet tamirhanelerine de haber bırakırım.

Hocam çok sevinirim, Maraş , Kırıkhan ve Antakya'da birkaç arkadaşa haber bıraktım ama sen de ilgilenirsen çok sevinirim.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
11
geçmiş olsun.Bende İskenderunluyum, İnşallah bi yerde denk gelirim.Son zamanlarından bir resmi varsa daha kolay aklımızda kalabilir
Numaranızı aldım hocam İnşallah bulunur
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
geçmiş olsun..ben de iskenderun'da görev yapıyorum..denk gelirse haber veririm bu siteden..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
geçmiş olsun..ben de iskenderun'da görev yapıyorum..denk gelirse haber veririm bu siteden..
Hocam teşekkür ederim bu arada profilde Antalya yazıyor, benim de bir tarafım Antalya Kaş, ne iş yapıyorsu
nuz hocam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Prologer hocam motoru daha yeni aldım, yağmurdan çamurdan daha doğru düzgün binemedim bile, o yüzden fotoğrafı yok elimde ama malum yamaha xt 125 r nadir bulunan bir motor o yüzden görünce eminim farkedilir.İskenderun'da bir tane daha var o da mavisi daha derl, toplu bi tane de Antakya da varmış sanırım, başka da bu civarda yok bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hocam çok sevinirim, Maraş , Kırıkhan ve Antakya'da birkaç arkadaşa haber bıraktım ama sen de ilgilenirsen çok sevinirim.

Ne demek hocam. Seve seve yaparım. Bir çalınma olayı duyduğumda tüylerim diken diken oluyor. 94 yılında taksitle sıfır alıp henüz 1000 km. yapmadan çalınan Hero Honda'mı hala unutabilmiş değilim. Ne denli kötüdür bilirim. Bir Hero Honda gördüğümde (pek piyasada kalmasa da)hala plakasına bakar, motosikleti incelemeye çalışırım.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
11
doğru diyosunuz iskenderunda bu tip motora denk gelmemiştim ,bu aralar izinliyim motorla gezıyorum havalarda iyi oluo denizciler payas veya belen-antakya tarafına mini geziler yapıyorum.İnşallah denk gelirim.Daha öncede gözümüz gibi baktıgımız ilk motorumuzun daha plakası yokken üstüne baglı 2 kilidi direksıyon klidii ve demirkapı kildini kırarak çalmışlardı sizi anlıyorum tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba
Gelir idaresi Başkanlığının sitesinden sorgulamalara bakarken motoru sorguladım ve karşıma şöyle birşey çıktı

ARAÇ BİLGİLERİ
PLAKA 33AR099 TESCİL TARİHİ 28.01.2013
CİNS MOTOSİKLET/MOTORLUBİSİKLET MODEL 2005
MARKA YAMAHA TİP CYGNUS 125
NET AĞIRLIK 0 SİLİNDİR HACMİ 125

Ama benim motorum yamaha xt 125 R ve ruhsatta da böyle yazıyor, acaba en baştan beri mi çalıntıydı, ama ben noter devrini aldım motorun ve geçici ruhsatta da aynı şekilde xt 125 r yazıyordu, gerçekten kafam çok karıştı fikri olan varsa aydınlatırsa sevinirim arkadaşlar
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Geçmiş olsun kardeş. Umarım bulunu rmotorun ama bu sorgulamada hayra alamet değil sanırım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sigortacılarda da her markanın her modeli olmayabiliyo sallama bi model seçiyolar listeden mecburen, ruhsattaki durum da onun gibi olabilir. Şase ve motor no tutuyorsa sıkıntı yok tabi motosikletin üzerinde kontrol ettiyseniz bu numaraları, ancak aldığınız 2.el motorun 3 hafta içinde çalınması motoru aldığınız kişileri de zan altında bırakabilir !
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
mersindeyım...haber bırakırım bıldıgım tanıdıgım tamırcılere.. gecmıs olsun kardesım.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
hocam çok büyük geçmiş olsun. Kulağımız delik olsun. İnşallah bulunur motorun.
Saolasın hocam, bişey duyarsan numaram da var yukarıda bana ulaşabilirsin her zaman

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

mersindeyım...haber bırakırım bıldıgım tanıdıgım tamırcılere.. gecmıs olsun kardesım.

Kardeşim çok sağolasın, bişey duyarsan numaram da var yukarıda herzaman ulaşabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Geçmiş olsun kardeş. Umarım bulunu rmotorun ama bu sorgulamada hayra alamet değil sanırım.
Saolasın kardeş
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
maraşta kime haber bıraktın???
geri kalanlara da ben haber edeyim...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
Hocam benim motor tamir ettirdiğim ustam vardı burda onun bir tanıdığı polis memuru arkadaşa haber bıraktık ismini bilmiyorum , sen yine de tanıdıklarına haber bırakırsan sevinirim
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hocam benim motor tamir ettirdiğim ustam vardı burda onun bir tanıdığı polis memuru arkadaşa haber bıraktık ismini bilmiyorum , sen yine de tanıdıklarına haber bırakırsan sevinirim

ok merak etme...
sen bir de ilgili illerin MT sayfalarına mesaj bırak.
aşağıda türkiye haritasında ilgili ili tıkla, mesajını bırak...
dilerim bulunur :(
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
Herkese iyi geceler,
Arkadaşlar motorum bugün saat 14:00 civarı duyarlı bir vatandaşın ihbarı üzerine saklandığı inşaatta tek parça halinde ele geçirilmiştir.Saat 20:30 a kadar karakoldaki evrak işlemlerimi hallettim ve sağ salim motorumu teslim aldım, burda bana yardımcı olan ve yorum yapan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.

İyi akşamlar sağlıcakla kalın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst