Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
4
gp moto dergisi fuar bileti veriyor ;) dergi fiyatı 7 tl civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam fuar mart ayında başlıyor...
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Driftçiler de bıktı artık motorlarından heralde, pek yazmıyolar burada :)

Ben motorundan bikmadim. Aksine motosikletimi çok seviyorum. Hatta geçen gün ümit_zc150 arkadaşımız gebze ye gelmişti ve onunla görüşme imkanımız da oldu. Kendisi bildiginiz üzere zaten drift kullanmisti uzun süre. Şu an cbf150 aldı ve motisikletinde driftin kivrakligini, seriligini bulamadığını söyledi. Ancak bizim driftin artci li kullanımı sıkıntı bayağı. Bunların ve Benzer yorumların devamlı ara ara geçtiğini biliyoruz sayfada. Bu yüzden konular hep aynı ve faydalı olabilecek bütün bilgiler de icerikde mevcut konuların. Motosikletimi seviyorum onunla havalar ısınınca inşallah daha çok planımız var.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ben motorundan bikmadim. Aksine motosikletimi çok seviyorum. Hatta geçen gün ümit_zc150 arkadaşımız gebze ye gelmişti ve onunla görüşme imkanımız da oldu. Kendisi bildiginiz üzere zaten drift kullanmisti uzun süre. Şu an cbf150 aldı ve motisikletinde driftin kivrakligini, seriligini bulamadığını söyledi. Ancak bizim driftin artci li kullanımı sıkıntı bayağı. Bunların ve Benzer yorumların devamlı ara ara geçtiğini biliyoruz sayfada. Bu yüzden konular hep aynı ve faydalı olabilecek bütün bilgiler de icerikde mevcut konuların. Motosikletimi seviyorum onunla havalar ısınınca inşallah daha çok planımız var.

adam bişey demedi ki yav :) konu canlansın dedi üstü kapalı bıcımde ve esprili bi şekilde :) neyse dedıgınız gibi havalar bi ısınsın da zaten konular canlanır.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Aynen konu canlansın diye dedim, ben de biliyorum konuda neler var.

Işte canlanması içinde insanlar farklı şeyler paylaşmak istiyorlar diye bende aynı konuları paylaş paylaş nereye kadar canlanmamasi normal demeye çalıştım. Sorun yok Canlanır elbet üzerinde bizler sağlıklı olalım da yeter.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Beyler ben sıze bısey sorucam ya bu motorsıkletı ya da rks tıtanıc150 yı alıcam sızce hangısını almalıyım arada 400 lıra gıbı bı fark var ıkısınden bırını martın ılk haftası alıcam. Sızce hangısı ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Beyler ben sıze bısey sorucam ya bu motorsıkletı ya da rks tıtanıc150 yı alıcam sızce hangısını almalıyım arada 400 lıra gıbı bı fark var ıkısınden bırını martın ılk haftası alıcam. Sızce hangısı ?
RKS'nin motoru cg değil, motorun başına bişey geldiğinde parça arar durursun yada rks'nin kendinden isteyecen parçaları, nasıl fiyat çekerler parçalara malum internet sitesine fiyatlarını bile yazmıyor. Bence mondial al.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
RKS'nin motoru cg değil, motorun başına bişey geldiğinde parça arar durursun yada rks'nin kendinden isteyecen parçaları, nasıl fiyat çekerler parçalara malum internet sitesine fiyatlarını bile yazmıyor. Bence mondial al.

Mondıale ben daha yakınım ama rks ıcın daha kalıtelı dıyorlar sencede oylemı ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
RKS Titanic 150'nin tipi Drift kadar hoşuma gidiyor. Drift'e göre bikaç avantajı var bu titanic'in. dijital gösterge, lastikler, GS Altmotor demiş. ne oldugunu bılmıyorum ama iyi reklam yapmışlar. detaylı bilgi her zaman iyidir. fakat güçlere gelirsek, titanic 12.2hp 8500devirde, driftse 13hp 9000devirde. tork olarak drift titanic'i yer gibime geliyo. bu iki motosiklet arasında en iyi seçim sanırım Drift yönünde olur. yedek parça bol. servis ağı da aynı şekilde. balıkesirde baya RKS bayiisi var, öyle gözüküyo. ama mondial servis olsun bayii olsun yine bitiriyo RKS'yi :) seçim senin..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
bende drifte daha yakınım tipi olsun torku ve son hızı olsun çok etkiliyo beni :) ama bi arkadaşım aldı 2011 model motor 2 deyken kafasına gore 3 e yada boşa atıyor daha 7000 km de bide ama ne rodaj yapıldı ilk sahibinde nede özen gösterildi sürekli son gaz kullanıldı ben duzgun kullanırsam böyle sorunlar yaşamam heralde diye düşünüyorum.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
bende drifte daha yakınım tipi olsun torku ve son hızı olsun çok etkiliyo beni :) ama bi arkadaşım aldı 2011 model motor 2 deyken kafasına gore 3 e yada boşa atıyor daha 7000 km de bide ama ne rodaj yapıldı ilk sahibinde nede özen gösterildi sürekli son gaz kullanıldı ben duzgun kullanırsam böyle sorunlar yaşamam heralde diye düşünüyorum.

her motor, japon olsun çin olsun ama her motor bakım ister. japonu da bakımsız bırak, misal veriyorum, çin 5ayda biterse, japon 8 ayda biter. herşeyin başı bakım. Drift saglam motor. Çinli diyip geçmemek gerek.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
her motor, japon olsun çin olsun ama her motor bakım ister. japonu da bakımsız bırak, misal veriyorum, çin 5ayda biterse, japon 8 ayda biter. herşeyin başı bakım. Drift saglam motor. Çinli diyip geçmemek gerek.

yani driftmi alıyım piralli dura traction lastık almayı dusunuyorum sizce bu seçim doğrumu ?
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Beyler ben sıze bısey sorucam ya bu motorsıkletı ya da rks tıtanıc150 yı alıcam sızce hangısını almalıyım arada 400 lıra gıbı bı fark var ıkısınden bırını martın ılk haftası alıcam. Sızce hangısı ?

Dediğin motoru ilk defa duydum. Googleden biraz arattım baktım tipi hoşuma gitti gösterge digital felan güzel duruyordu ama uzun süreli kullanımda ne olur nasıl bir durumla karşılaşırsın orasını bilemem. Görüntü olarak driftten güzel.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Dediğin motoru ilk defa duydum. Googleden biraz arattım baktım tipi hoşuma gitti gösterge digital felan güzel duruyordu ama uzun süreli kullanımda ne olur nasıl bir durumla karşılaşırsın orasını bilemem. Görüntü olarak driftten güzel.

değişik bi makine şekli var sağlam diye duymuştum ama bende bilmiyorum yedek parça servis falan olayı sıkıntı onun için drift olucak terciğim. Siz driftinizde ne marka lastik kullanıyorsunuz memnunmusunuz ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
prelli Dura Traction ve on numara lastikler. Şu anda frenleme olsun yol tutuşu olsun çok iyi durumda çakıl çamur asfalt hepsinde çok kullanışlı ve makulde fiyatı var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst