35 watt ampul yerine 55 watt taksam sıkıntı olur mu?

Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
merhabalar ybr 125 motosikletime phılıps photon xenon effect ampul aldım ancak ampuller 55 watt taksam far tası erirmi ya da başka sıkıntı olur mu? yoksa sıkıntı olmadan kullanabilir miyim?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
evinde 75 watt ampül varken sen 100 watt taktıgında birşey oluyor mu ? sonucta akünün amperine göre tesisat yerleştiriliyor:)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
acaba ısıdan far tası erir mi? ben ondan tırsıyorum :cherry:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
evinde 75 watt ampül varken sen 100 watt taktıgında birşey oluyor mu ? sonucta akünün amperine göre tesisat yerleştiriliyor:)
:queen:
o nasıl mantık öyle
ikisinin verdiği ısı aynımı heleki tasın içinde benimki 35 watt fakat genede ısınıyor baya ama 1 senedir eritme gibi bir durum yok
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Isısı tabiki daha yüksek olucak ve boyut olarakta farklı olması etkileyebilir. Dışarıda oldukça bu farlarla dolaşan motosiklet görüyoruz. İşin en önemlisi ışığı dağıtarak diğer sürücülerin sürüş güvenliğini etkilemesi. Olaya bence bu açıdan bakarak değerlendir.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
daha iyi aydınlatsın diye düşünüyorum orjinal farı iyi aydınlatmıyor hemde bu görsellik olarak daha güzel
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aprillia scooterda s tipi 35 watt ampul yerine 18 watt h tipi taktım mercek eridi.
Sym joyride da s tipi ampul yerine (35 watt) h4 35 watt taktım ayna( tas) eridi.
Kymco people s200 scooter sıfır aküyü yolda bitirdi. 55 watt söküp 35 watt takınca sorun kalmadı. (orjinali 35 watt )

Sende buna göre kendi hesabını yap.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
35 watt lık xenon al kurtul :)

ya ampulü aldım şimdi 40 tl boşa gidecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

neyse elden çıkarmam gerek anlaşılan ben bu feyizoğlunun varya kaç watt olduğu yazmıyor mail attık sorduk ipleyen yok keşke sipariş etmeseydim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Aprillia scooterda s tipi 35 watt ampul yerine 18 watt h tipi taktım mercek eridi.
Sym joyride da s tipi ampul yerine (35 watt) h4 35 watt taktım ayna( tas) eridi.
Kymco people s200 scooter sıfır aküyü yolda bitirdi. 55 watt söküp 35 watt takınca sorun kalmadı. (orjinali 35 watt )

Sende buna göre kendi hesabını yap.
aga ben s tipi 35 w çıkardım h4 35w taktım hiç erimedi:cherry:
demekki sym far tasından malzemeden çalmış:farao:

mustafa sen bence hiç bızıklama bu ampül işini orj kalsın eğer zenon takarsan usta yanlış bi bağlantı yapar ya aküyü yer ya tesisatı yakar en son gene orj dönersin bence hiç oynama:cat:
o aldığın ampülü bana yolla benim motora takayım :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
ben hıd marka 8000 k 35 wattlık xenon kullanıyorum motosiklet için üretilmiş bütün tesisatı içinde iyi bir elektrikçiye taktırırsan hiç sorun yaşamazsın.bugüne kadarda hiç bir sorun yaşamadım akü tas erimesi falan filan.
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
138
tesisata zarar verirsin. Röle takıp yenı bı hat çekersen ömürluk kullanırsın. Tabi far tasının ısıdan erimesini saymazsak
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
aga ben s tipi 35 w çıkardım h4 35w taktım hiç erimedi:cherry:
demekki sym far tasından malzemeden çalmış:farao:

mustafa sen bence hiç bızıklama bu ampül işini orj kalsın eğer zenon takarsan usta yanlış bi bağlantı yapar ya aküyü yer ya tesisatı yakar en son gene orj dönersin bence hiç oynama:cat:
o aldığın ampülü bana yolla benim motora takayım :mrgreen:

ya bir .ıçı kırık ampul ne kadar sorun oluyormuş takmıyorum ben burda tanıdık aksesuarcılara satarım onu isyersen sanada satbilirim 40 tl artı kargo :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

ben hıd marka 8000 k 35 wattlık xenon kullanıyorum motosiklet için üretilmiş bütün tesisatı içinde iyi bir elektrikçiye taktırırsan hiç sorun yaşamazsın.bugüne kadarda hiç bir sorun yaşamadım akü tas erimesi falan filan.
ben baita xenon alacaktım ama bir ortak bulunca bunu aldım 20 tş paylaşacaktık ama olmadı işte paraya kıyarsam alırım xenon
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motorunun ürettiği enerji ampulun çektiği enerjiden fazla olacağımdan,
AKÜN BİTECEK,,MARŞIN BASMAYACAK,,KORNAN ÖTMEMEYE BAŞLAYACAK 'tır maleseff,,,

orjınalınden şaşmamanda fayda vardır...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yamaha ..nelik olsun diye 55wattı kaldıracak sisteme 35wlık ampul takmış olabilirmi? 2 liranın hesabınımı yapacak adamlar. yani sorun olur:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
motorunun ürettiği enerji ampulun çektiği enerjiden fazla olacağımdan,
AKÜN BİTECEK,,MARŞIN BASMAYACAK,,KORNAN ÖTMEMEYE BAŞLAYACAK 'tır maleseff,,,

orjınalınden şaşmamanda fayda vardır...

ülen Serkan sabahın köründe kalktım bişeyler yazayım diye..

yine benden erken davranmışsın...dövücem seni ha...:pl: :pl: :queen: :queen: :rendeer::rendeer:

ama fazla değil az demen gerekirdi...yada ampulün çektiği enerji motorun ürettiğinden fazla olacağından.....diyecektin ..biz anladık,sorun yok...:cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst