- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
ülen Serkan sabahın köründe kalktım bişeyler yazayım diye..
yine benden erken davranmışsın...dövücem seni ha...l:
l: :queen: :queen: :rendeer::rendeer:
ama fazla değil az demen gerekirdi...yada ampulün çektiği enerji motorun ürettiğinden fazla olacağından.....diyecektin ..biz anladık,sorun yok...:cat::rendeer:
O kadarınıda sana bırakmıştım
Eeee Çıraklık Böyle Bişiy ...
Siz Ustaların yanında konuşunca heyecanlanıyor insan