elektrotta bulamadım zaten sun fixe bakayım birde
yerde 1 litre yağ var demişsin. o benzin olmasın?
öyleymiş başıma ilk defa geliyor birde öyle görünce panikledim sunfix alıcam yarın ondan sonrada bahçe duvarını yükseltiricem yada yükselticem ki rüzgar yemesin diye yada hazır başlamışken garajı genişleticemaga elektrodla olmaz ben sana demedim mi adam eriterek yapiyor..ben olsam yapiştiririm..
valla apartman işi zor bende apartmandaydım her indiğimde bir yeri kurcalanırdı 10 mm çelik zincir le sutuna yat kilidiyle sabitlerdim 2 tanede disk kilidi vardı ama hala çalmaya çalışan olmuştu şimdi bahçeli eve taşındık etraf hep ağaçlık olduğundan çok rüzgar alıyor lodosun azizliğine uğradık ama ders oldu orta ayaktada olsa artık yan ayaklığı açık bırakıyorumYa bu motor sevdası adama ev yaptırır...Apartmanda perişanız hakkaten. İkinci bir motor alacağım ama yer sorunu hala muamma...
çagatay olmazsa takarız benım motora cekerız servıse kadar...