Konsolos Eşi Cipiyle Motosiklete Çarpıp Kaçtı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
Allah acil şifalar versin...İnşaallah en kısa zamanda motorcu arkadaşımızın eşi iyileşir...
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
arkadaşlar diplomatik dokunulmazlık dediğiniz şey sizin devletinizin de istediği bir şey sonuçta, isviçrede bir türk konsolos eşi de aynı şeyi yapmış olabilirdi. Evrensel bir şeydir, konsolosluk binası o ülke toprağı üst düzey çalışanları corps consulaire kabul edilir ve bu ülkede hiç bir zaman cezalandırılamazlar. en fazla istenmeyen adam ilan edilip gönderilirler boşu boşuna medeniyet vurgusu yapmayın, çünkü aslında kaçarak kendilerini istenmeyen olaylara karşı koruduklarını düşünüyorlar. çünkü polis gelse anlamasa gözaltına alsa dışişleri bakanlığınız nasıl özür dilesek diye alttan girip üstten çıkacak.

insanlık devletin egemenliğinin başladığı yerde bitiyor. geçmiş olsun kazazedelere, umarım çabucak iyileşirler.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
gidelim konsolosluğa yumurta atalım bence,adam başı 6 lı 1 paket yumurta alsak gitsek omlete çevirriz. başka yapılcak pek bişey yok sanki :mad: tepkisiz kalmak en kötüsü
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
GEçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

Adaletin bu mu dünya? Demekki siz siz olun bu ayrım sınıfına girenlerden 100m uzak durun

 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Siz, ülkeyi yöneten adamların insanların can güveliği üzerine kafa yorduklarını mı sanıyorsunuz ? Öyle olsa bu memlekette şehir magandası kavramı olur muydu ? İte kopuğa silah satılır mıydı veya her önüne gelen cebinde bıçakla gezebilir miydi ? Bunları engellemek sadece bir kanuna ve onu uygulamaya bakar. Yapmak istersen bir günde yapılır ama yapmak isteyen kim ?
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Valilikten izin alınmaksızın yapılan her türlü boykot, gösteri ve yürüyüş kanunsuz eylem sayılır ve yapanlar hakkında kamu huzurunu bozmak ve izinsiz gösteri yapmak şeklinde suç duyurusunda bulunulur. hakkınızda kamu davası açılır.Bu yüzden bu tür eylemleri yapmayın.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Valilikten izin alınmaksızın yapılan her türlü boykot, gösteri ve yürüyüş kanunsuz eylem sayılır ve yapanlar hakkında kamu huzurunu bozmak ve izinsiz gösteri yapmak şeklinde suç duyurusunda bulunulur. hakkınızda kamu davası açılır.Bu yüzden bu tür eylemleri yapmayın.


basın açıklamaları için izin gerekmez, ayrıca yukardaki hükümler zaten hali hazırda çok saçmadır.misal valiliği protesto etmek için valilikten izin almak gereklidir bu da ancak geri kalmış ülkelerde olur, haklı bile olsanız terörist damgası yersiniz. basın açıklaması yapıalbilir ama korkmayın onu bile yapamayız.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
Bu yazı İsviçre Konsolosluğu İstanbul e-mail adresine gönderilmiştir. Lütfen siz de şahsen ya da kulübünüz adına bu yazıyı ilgili adrese göndererek tepkinizi dile getiriniz. Hiç bir motorcu sahipsiz değildir.

[email protected]

------------------------------------------------------------------------------

5 Şubat 2013 Tarihinde İstanbul Beşiktaş, Bebek, Cevdetpaşa Caddesi numara 5 önünde saat 15:00 sıralarında gerçekleşen kazada Doğan Durmuş İnal(49), arkada oturan eşi Filiz İnal(41) ile birlikte 34 JS 2612 plakalı motosikletle Arnavutköy yönüne seyir halindeyken arkadan çarparak olay yerinden kaçan İsviçre Konsolosu Florian Köppel'in eşi Andrea Köppel'i bu insan hayatını hiçe sayan hareketinden dolayı motorcular olarak şiddetle kınıyoruz.

Medeniyetin beşiği olduğu iddia edilen İsviçre'de yapamayacağınız, yapsanız da kolay kolay kurtulamayacağınız bu durumun Türkiye'de Türk motorcular olarak takipçisi olacağız. Binlerce motosiklet tutkunu olarak gelişmeleri adım adım takip edeceğiz.

İsviçre hükümeti konsolosundan ve eşinden talebimiz öncelikle kazada mağdur olan Doğan Durmuş İnal ve kazada yaralanan eşi Filiz İnal'ın tüm sağlık masraflarının karşılanması en iyi şekilde tedavi edilmelerini sağlamaları ve önce kendilerinden sonra da motosiklet camiasından bu "kaçış" nedeniyle özür dilemeleridir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
25
motosiklet net e böyle motosiklet komününü ilgilendiren konularda goy goy dışında bir hareketi olmadığı için acıyarak bakıyorum. en azından anasayfada gösterme veya haber yapma önemini verselerdi. bi çok büyük haber sitesi manşetten verdikleri haberi motosiklet.net'de bulamadım. kendi halimize motosiklet camiasına acıdım diyebilirim.

hadi akşam pide yemeye çay içmeye goy goy yapmaya gidelim sonra aldığımız yeni kaskı motoru goy goy muhabbetine çeviririz. kendi başımıza gelene kadar ne motosiklet ne ne kadar çok reklam alırsa o kadar kar eder bizlerde rahat rahat mutlu mesut yaşarız.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
kaçıp kaçmaması ne önem taşır ki? diplomatik dokunulmazlığı olduğunu çok iyi biliyor o bayan....olan iki teker sürücülerine oldu...umarım kısa sürede sağlıklarına kavuşurlar.
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Adminimizdende bizim forumumuz adına bir yazı göndermesini rica ediyorum mümkünmüdür yazıyı burada derleyebiliriz gerekirse ?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
arkadaşlar hangi mail adresine mail atmamız gerekiyor yazarmısınız
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
Bu yazı İsviçre Konsolosluğu İstanbul e-mail adresine gönderilmiştir. Lütfen siz de şahsen ya da kulübünüz adına bu yazıyı ilgili adrese göndererek tepkinizi dile getiriniz. Hiç bir motorcu sahipsiz değildir.

[email protected]

------------------------------------------------------------------------------

5 Şubat 2013 Tarihinde İstanbul Beşiktaş, Bebek, Cevdetpaşa Caddesi numara 5 önünde saat 15:00 sıralarında gerçekleşen kazada Doğan Durmuş İnal(49), arkada oturan eşi Filiz İnal(41) ile birlikte 34 JS 2612 plakalı motosikletle Arnavutköy yönüne seyir halindeyken arkadan çarparak olay yerinden kaçan İsviçre Konsolosu Florian Köppel'in eşi Andrea Köppel'i bu insan hayatını hiçe sayan hareketinden dolayı motorcular olarak şiddetle kınıyoruz.

Medeniyetin beşiği olduğu iddia edilen İsviçre'de yapamayacağınız, yapsanız da kolay kolay kurtulamayacağınız bu durumun Türkiye'de Türk motorcular olarak takipçisi olacağız. Binlerce motosiklet tutkunu olarak gelişmeleri adım adım takip edeceğiz.

İsviçre hükümeti konsolosundan ve eşinden talebimiz öncelikle kazada mağdur olan Doğan Durmuş İnal ve kazada yaralanan eşi Filiz İnal'ın tüm sağlık masraflarının karşılanması en iyi şekilde tedavi edilmelerini sağlamaları ve önce kendilerinden sonra da motosiklet camiasından bu "kaçış" nedeniyle özür dilemeleridir.



2 mesaj yukarıda yazıyor.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
şahsi olarak atın. 12 eylülü aratmayan yasalarımız ve uygulayıcıları herhangi bir aksiyon almamızı engelliyor. mail demokratik suç unsuru yok temiz akarı kokarı yok :)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Birde Türkleri Barbar diye söylerler. Kendileri Aman çok iyi. insan hakları süper.
İsviçreli Bilim adamlarının bile çözemediği Kanı bozuk kadın.
Kendisini o duruma düşüreceksin. Giderken dalacan arkadan yerde alacak soluğu.

Ve Rabbim Acil şifalar versin.
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
kanaltürkte gösterilen kamera kaydında kadın direk öldürme niyeti varmışçasına gazlayıp devam ediyor. cipin plakasını bilen varsa burada paylaşsa iyi olur.

http://www.sabah.com.tr/webtv/turkiye/konsolos-esinin-karistigi-kaza-guvenlik-kamerasinda

plaka buymuş
konsolos-esi-motosiklete-carpti-2-yarali-4308315_o.jpg
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Filiz İnal tum dualarımız onunla umarım en kısa surede iyilesir . Esine sabir diliyorum. Tum dualarimiz her ikisi ile ,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst