Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
cbf var bir tane burda 2006 model
alasım var ama :S
adı cıkmış dediğniz gibi parcası cok cok pahalı
kronik sorunları var diyorsnuz
korkumuzdan yaklaşamıyorm
napmalıyım ?
ben sanayi bilmem.. motorum bi kere yolda bırakmadı
2.5 litre yakar ortalama..
bana adam akıllı bir tavsiye verebilirmisiniz?
bütcem 6000 civarı
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Tsubasa naked-commuter sınıfı sana sıcak geliyor sanıyorum? Eğer öyle ise bütçene göre çok iyi bir tercih olabilir. Biraz daha spor, daha az konforlu ve daha yeni bir motor olsun dersen 2 bin TL daha koyup 8000 TL ile CBR 250R bak derim naçizane. Bayiden çıkmış gibi temiz, çantalı, brandalı satanlar var şimdi baktım. Kullanan arkadaşlarım biraz titreşim sorunu var diyorlar 250R için. Konfor seviyorsan CBF 250 / Twister seni hiç üzmez. Kronik bir sorununu da henüz yaşamadım.

250 cc sınıfında bütçeniz düşükse bu ülkede pek motor alternatifi yok gibi geliyor...

.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
cbf var bir tane burda 2006 model
alasım var ama :S
adı cıkmış dediğniz gibi parcası cok cok pahalı
kronik sorunları var diyorsnuz
korkumuzdan yaklaşamıyorm
napmalıyım ?
ben sanayi bilmem.. motorum bi kere yolda bırakmadı
2.5 litre yakar ortalama..
bana adam akıllı bir tavsiye verebilirmisiniz?
bütcem 6000 civarı


Tsubasa gel sana benim motoru vereyim;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-model-servis-garantili,temiz-113557979/detay/
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
25
arkadaşlar ben bir sıkıntı yaşıyorum motor tam kalkarken debriyaj ksımından bir uğultu geliyor acaba bu durumu ben gibi yaşayan başka arkadaşlar varmı?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
arkadaşlar ben bir sıkıntı yaşıyorum motor tam kalkarken debriyaj ksımından bir uğultu geliyor acaba bu durumu ben gibi yaşayan başka arkadaşlar varmı?

Birinci viteste düşük devirde bir uğultu sesi var doğru. Ama bir sıkıntı mı değil mi orasını bilmiyorum?
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Birkaç günden beri bende twister sahibiyim. Jikle telini değiştiricem internette 60 tl ve 10 tl olmak üzere iki fiyat gördüm. Bilgi sahibi olan var mı?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ben ayna yükseltme aparatı yapmayı düşünüyorum.. Uzun yolda dahi arkayı görmek için omuzumu kenara çekip bakıyorum ki buda iyi olmuyor.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar bugün iki kişi 120 km hız ile giderken benzin bitti kenara çektim reserveye aldım depoyu. Sonra makinayı boşa alamadım bi süre acaba bir sıkıntımı oldu? şimdi bir sıkıntı yok gibi.. debriyaj ayarını nasıl yapmamız lazım ben iyi ayarlayamadım galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

Yani debriyajın tam kavradığını veya kaçırdığını nasıl anlaycaz? 6. vitesde 100 km hız ile giderkenki devriniz kaç?
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Arkadaşlar bugün iki kişi 120 km hız ile giderken benzin bitti kenara çektim reserveye aldım depoyu. Sonra makinayı boşa alamadım bi süre acaba bir sıkıntımı oldu? şimdi bir sıkıntı yok gibi.. debriyaj ayarını nasıl yapmamız lazım ben iyi ayarlayamadım galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

Yani debriyajın tam kavradığını veya kaçırdığını nasıl anlaycaz? 6. vitesde 100 km hız ile giderkenki devriniz kaç?

rezerve düşünce neden kenara alıyorsun ki? zaten rezerve düşeceği zaman hissettirir baktın gaz yemiyor motor hareket halinde iken benzin musluğunu rahat bi şekilde rezerve alabilir yoluna devam edebilirsin.bundan kaynaklı sorun oluşacağını zannetmiyorum debriyaj ayarın kaçmıştır, ama balatada bitmiş olabilir.kaç binde motorun? ben daha dün ayarladım debriyajı kütükten 1 cm kadar boşluk olacak şekilde bıraktım maneti.şakır şakır geçiyor viteslerim.100 km 7000 d/d 6.vites.
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
arkadaşlar ben bir sıkıntı yaşıyorum motor tam kalkarken debriyaj ksımından bir uğultu geliyor acaba bu durumu ben gibi yaşayan başka arkadaşlar varmı?

Debriyaj tasından gelen ses o,bende de cbf250 varken bu durum vardı ve yanlış hatırlamıyorsam 400 küsür liraya hallolmuştu.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
rezerve düşünce neden kenara alıyorsun ki? zaten rezerve düşeceği zaman hissettirir baktın gaz yemiyor motor hareket halinde iken benzin musluğunu rahat bi şekilde rezerve alabilir yoluna devam edebilirsin.bundan kaynaklı sorun oluşacağını zannetmiyorum debriyaj ayarın kaçmıştır, ama balatada bitmiş olabilir.kaç binde motorun? ben daha dün ayarladım debriyajı kütükten 1 cm kadar boşluk olacak şekilde bıraktım maneti.şakır şakır geçiyor viteslerim.100 km 7000 d/d 6.vites.

Reis e-5 Te oldu hadise reserve konumuna geçemedim giderken zaten :) motor yeni alışıyoruz daha Devir hız bakacam benimkinde de sağol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst