- Katılım
- 31 Ağu 2012
- Mesajlar
- 1,349
- Motosikleti
- Fazer8 abs
- Konu Yazar
- #1
küçüklüğümden beri bir motor tutkum vardı hep almak istemiş ve ehliyet vs. durumlardan ertelemiştim yaş büyüdükten sonra aileyi ikna edip motor ehliyet koruma vs alıp düzgün bir motorcu sıfatıyla ve büyük bir keyifle motorumu sürüyorum lakin iş yerim işlek bir cadde ve bu cadde araçlar için ilk 15 dakika sonrası ücretli bende iş yerimin sol tarafındaki yolun sol kaldırımına park ediyordum vesselam çayocağı zıpladı motoru al ben masa atıyorum diye tamam dedim abi eczanenin önüne aldım bi süre sonra eczanede zıpladı camı kapama tamam dedim abi olur iki mantarın arasına aldım abi bu seferde zabıta al bu motoru yazıklar olsun bi motoru sığdırmadılar lanet olsun emi size motor kültürü olmayan bir şehirde ancak bu kadar olur içinizden otoparka koy diyenler olacak mutlaka benim niyetim motor gözümün önünde olmasıydı yapacak bişey kalmadı bugün konuşup aylık abonmanla otoparka bırakacağım okuduğunuz için teşekkür ederim