yazıklar olsun bi motoru sığdırmadılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
küçüklüğümden beri bir motor tutkum vardı hep almak istemiş ve ehliyet vs. durumlardan ertelemiştim yaş büyüdükten sonra aileyi ikna edip motor ehliyet koruma vs alıp düzgün bir motorcu sıfatıyla ve büyük bir keyifle motorumu sürüyorum lakin iş yerim işlek bir cadde ve bu cadde araçlar için ilk 15 dakika sonrası ücretli bende iş yerimin sol tarafındaki yolun sol kaldırımına park ediyordum vesselam çayocağı zıpladı motoru al ben masa atıyorum diye tamam dedim abi eczanenin önüne aldım bi süre sonra eczanede zıpladı camı kapama tamam dedim abi olur iki mantarın arasına aldım abi bu seferde zabıta al bu motoru yazıklar olsun bi motoru sığdırmadılar lanet olsun emi size motor kültürü olmayan bir şehirde ancak bu kadar olur içinizden otoparka koy diyenler olacak mutlaka benim niyetim motor gözümün önünde olmasıydı yapacak bişey kalmadı bugün konuşup aylık abonmanla otoparka bırakacağım okuduğunuz için teşekkür ederim
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
sıkma canını, böyle küçük şeyler seni soğutmasın tutkundan..

ya dostum inanki hiç bir allahın kuluna zararı yok resmini dahi atabilirim orda öylece duruyo bizim zabıtalarda var bi ... lık uğraşacak iş bulamıyo hadi şu moturcuya takılalım diyor ite dalaşmaktansa çalıyı dolaş mantığıyla otoparkla anlaşma en iyisi ama dursen onların bankaya işi düşer elbet
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Zabıta motosiklete laf söyleyemez ki ona bir tek trafik polisi karışabilir.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
aynı senin durumdaydım bir aralar...motoru park ettiğim yer gözümün önünde olsun diyerek tam çalıştığım yerin karşısına koyuyordum...şikayet üstüne şikayet gelince esnaflardan yıldım artık ve motoru şimdi gözümün önünde olmayan bir yere ama gölge olan bir yere koyup günde dört beş kez gidip bakarak bu işi hallettim
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi iş yerimin kendi bahçesinde bile göze batıyor daha ne olsun... :pr:
Allah sana sabır versin,sıkma canını,insanların bitmek bilmeyen fesatlığı işte. :pr:
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
:) abi sen iyi olanı yapıyosun boş ver orda onları tersleyip hır gür çıkması sana yakışırmı boş ver
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
98
bende kaldırıma çekiyodum burda nerdeyse mahallenin tüm esnafı ayaklandı bende yola çektim bu seferde kendi arabaları dışarıda kaldı sonrada kimse sesini çıkaramadı kaldırımda kalmasına anladılar tabi motorun bi araç yerini zaptetmesi doğru değil zaten zor araca park yeri buluyolar ya ne biliim işte insanlar şerefsilik için bazen sıraya gire biliyolar batıyo o yüzden kimseyi tınlama boş ver rahatına bak
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Zabıta gelip sana motoru burdan çek demez. Çoğu şehirde trafik yetkileri var. Fotosunu çekerler ceza yazarlar. yada çekici çağırıp çektirirler.
Zabıta çok eski yıllarda sadece seyyar tezgah kovalardı. Şimdi tezgahçıda kalmadı zabıta memurlarına ne yaptırsak, hangi işleri kaktırsak diye düşünüyorlar.
herkes kendi işini yapmalı. :cat:
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
74
küçüklüğümden beri bir motor tutkum vardı hep almak istemiş ve ehliyet vs. durumlardan ertelemiştim yaş büyüdükten sonra aileyi ikna edip motor ehliyet koruma vs alıp düzgün bir motorcu sıfatıyla ve büyük bir keyifle motorumu sürüyorum lakin iş yerim işlek bir cadde ve bu cadde araçlar için ilk 15 dakika sonrası ücretli bende iş yerimin sol tarafındaki yolun sol kaldırımına park ediyordum vesselam çayocağı zıpladı motoru al ben masa atıyorum diye tamam dedim abi eczanenin önüne aldım bi süre sonra eczanede zıpladı camı kapama tamam dedim abi olur iki mantarın arasına aldım abi bu seferde zabıta al bu motoru yazıklar olsun bi motoru sığdırmadılar lanet olsun emi size motor kültürü olmayan bir şehirde ancak bu kadar olur içinizden otoparka koy diyenler olacak mutlaka benim niyetim motor gözümün önünde olmasıydı yapacak bişey kalmadı bugün konuşup aylık abonmanla otoparka bırakacağım okuduğunuz için teşekkür ederim

Keşke az biraz noktalama işareti kullansaydın da anlasaydım ne demek istediğini.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
12 yıldır çalıştığım işyerimde dahi o kadar yoğun bir cadde olmamasına rağmen gündüzleri kendi patronum bile bu sebepten fırça atmışığı vardır :cherry: kaldıki istanbul gibi bir yerde olaya çift taraflı yaklaşmak lazım gelir , ama ben motorcu olduğum için tabiki seni tutacağım :cherry: vay köfte horlar vayyy kıç kadar motor batıyor gözlerine :cherry: :p
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Zabıtalar karışır diye biliyorum . Çünkü ceza yazma yetkisi verildi diye biliyorum son düzenlemeyle :)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
10
mobiletle takas yapalım mı motoru plaka rusat var bende emen üstüne alcan ama
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
olur yapalım gel benim motorda fites de rusat da hepsi var emen üstüme alırım emende motturu veririm
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
benim de kimseye zararı olmayan motorumun aynasını kırıp orasıyla burasıyla oynamışlardı hayvanlar. kim olduklarını bilmediğim için bir şey de diyemedim o hayvanlara ama bulsaydım arabalarını güzelce bir anahtarla öperdim.

öte yandan 15 milyonluk modern kozmopolit istanbulda bir tane bile motosiklet park alanı yok.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
benim de kimseye zararı olmayan motorumun aynasını kırıp orasıyla burasıyla oynamışlardı hayvanlar. kim olduklarını bilmediğim için bir şey de diyemedim o hayvanlara ama bulsaydım arabalarını güzelce bir anahtarla öperdim.

öte yandan 15 milyonluk modern kozmopolit istanbulda bir tane bile motosiklet park alanı yok.

sinek pis değil mide bulandırır insanın canını sıkıyolar otoparka gittim biz motrları abonman almıyoruz diyor doymuşlar paraya vallahi motoru nereye koyacağımı şaşırmış durumdayım
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Zabıta hiçbirşey diyemez siz usturuplu biçimde kaldırımada koyarsanız polis cezada yazamaz yazsa bile gidersiniz itirazını yaparsınız o polisinde hatası varsa o kişi uyarılır öle keyfi ceza yazamaz.Eskisi gibi degil artık suan dolmusculara taksicilere bile 153 ü arayarak bi şikayetle ceza kesiliyor.Polis ve zabıtalar içinde aynısı geçerli.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst