- Katılım
- 20 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,869
Karda gidiyomu kabak michelinler ? :cherry:
Ahaha :mrgreen: Dişsiz michelin
Karda gidiyomu kabak michelinler ? :cherry:
Selam arkadaşlar
Sabah motosikletimin orjinal lastikleri yüzünden kaydım yerler ıslaktı fren bile yapmamıştım motor debriyajı bırakınca kompresöre girdiği için frenleme yaptı ve fena kaydı. Allah'tan düşmedim...
Bu orjinal lastik yerine sadece arka lastiği iyi bir marka ile değiştirsem olur mu? ileride ön lastiğide değiştireceğim şimdilik önlem amaçlı arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?
Karda gidiyomu kabak michelinler ? :cherry:
IRC'nin Unilli'nin süper kalın dişli lastikleri var, benim arka lastiğim unilli'nin o tarz lastiğinden. karda 1500metre dağa çıktım hatta forumda videosu vardıMotosikletler için kar lastiği olmadığı için ne marka olursa olsun gitmiyor.ama güzel drift yapılıyor:queen: Eski motosikletimde sırf bu yüzden cross lastiği almıştım ama onlarda yememişti.Hatta asfaltta tam bi faciaydı.Zincir takmak en iyisi.
Selam arkadaşlar
Sabah motosikletimin orjinal lastikleri yüzünden kaydım yerler ıslaktı fren bile yapmamıştım motor debriyajı bırakınca kompresöre girdiği için frenleme yaptı ve fena kaydı. Allah'tan düşmedim...
Bu orjinal lastik yerine sadece arka lastiği iyi bir marka ile değiştirsem olur mu? ileride ön lastiğide değiştireceğim şimdilik önlem amaçlı arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?
Motosikletler için kar lastiği olmadığı için ne marka olursa olsun gitmiyor.ama güzel drift yapılıyor:queen: Eski motosikletimde sırf bu yüzden cross lastiği almıştım ama onlarda yememişti.Hatta asfaltta tam bi faciaydı.Zincir takmak en iyisi.
emre motosikletler için kar lastikleri var ben gördüm bi kurye de iyice bi araştır derim![]()
Yuh Adam resmen Çoprba parası istemişArkadaslar hayirli mi olsun diyeyim bilmiyorumsaka bir yana ilk ceza mi yedim hemide motorla hemide 62 km hizla.. Kafayi yicem ya mont icin ayirdigim para cezaya gitti. 166 tlcik 15 gun once odedigim icin 124.5tl cik bayiliverdim devletimize... Kurtulma sansim yok mu yazmasaniz olmaz mi dedim yok babam gelse yazarim diyo. Peki dedik .Memur da yalvarttoracak sanki yaziyorum bak demez mi.para senin cebine girecekse yazma girmeyecekse yaz dedim. Guldu ama yazdi kereta
denyolar işine geldiği gibi hareket ediyo işte
ne yapalım kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek
mont parası gitti ona üzülüyom marta çillop gibi bi mont alacaktım
nese artıkın olan oldu