Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Selam arkadaşlar
Sabah motosikletimin orjinal lastikleri yüzünden kaydım yerler ıslaktı fren bile yapmamıştım motor debriyajı bırakınca kompresöre girdiği için frenleme yaptı ve fena kaydı. Allah'tan düşmedim...
Bu orjinal lastik yerine sadece arka lastiği iyi bir marka ile değiştirsem olur mu? ileride ön lastiğide değiştireceğim şimdilik önlem amaçlı arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
guvenlik acisindan kaygili isen illk once on lastigi degistirmelisin,,

seninde dedigin gibi arka kaydi ve dusmedin, yani kurtarabildin, ama on kaysaydi durum farkli ola biliridi, o yuzden on lastigi degistirmen daha faydali olur eger imkanlar sadece bir lastik degistirmeye yetiyorsa. marka konusunda bir bilgim yok
Selam arkadaşlar
Sabah motosikletimin orjinal lastikleri yüzünden kaydım yerler ıslaktı fren bile yapmamıştım motor debriyajı bırakınca kompresöre girdiği için frenleme yaptı ve fena kaydı. Allah'tan düşmedim...
Bu orjinal lastik yerine sadece arka lastiği iyi bir marka ile değiştirsem olur mu? ileride ön lastiğide değiştireceğim şimdilik önlem amaçlı arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Karda gidiyomu kabak michelinler ? :cherry:

Motosikletler için kar lastiği olmadığı için ne marka olursa olsun gitmiyor.ama güzel drift yapılıyor:queen: Eski motosikletimde sırf bu yüzden cross lastiği almıştım ama onlarda yememişti.Hatta asfaltta tam bi faciaydı.Zincir takmak en iyisi.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motosikletler için kar lastiği olmadığı için ne marka olursa olsun gitmiyor.ama güzel drift yapılıyor:queen: Eski motosikletimde sırf bu yüzden cross lastiği almıştım ama onlarda yememişti.Hatta asfaltta tam bi faciaydı.Zincir takmak en iyisi.
IRC'nin Unilli'nin süper kalın dişli lastikleri var, benim arka lastiğim unilli'nin o tarz lastiğinden. karda 1500metre dağa çıktım hatta forumda videosu vardı :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Selam arkadaşlar
Sabah motosikletimin orjinal lastikleri yüzünden kaydım yerler ıslaktı fren bile yapmamıştım motor debriyajı bırakınca kompresöre girdiği için frenleme yaptı ve fena kaydı. Allah'tan düşmedim...
Bu orjinal lastik yerine sadece arka lastiği iyi bir marka ile değiştirsem olur mu? ileride ön lastiğide değiştireceğim şimdilik önlem amaçlı arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?

Bence de on lastiği degistir dostum. atlayıp da fren kilitlemedigi sürece idare edersin ama on lastik kayınca daha fena oluyor. kredi kartın varsa bence netten on arka al taksitle
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Motosikletler için kar lastiği olmadığı için ne marka olursa olsun gitmiyor.ama güzel drift yapılıyor:queen: Eski motosikletimde sırf bu yüzden cross lastiği almıştım ama onlarda yememişti.Hatta asfaltta tam bi faciaydı.Zincir takmak en iyisi.

emre motosikletler için kar lastikleri var ben gördüm bi kurye de iyice bi araştır derim :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
emre motosikletler için kar lastikleri var ben gördüm bi kurye de iyice bi araştır derim :)

Vardır da,aga bizim burda 10 yılda bir böyle kar yağar:queen:O resimlerdeki manzarada 1 gün durur.Bu akşam üstüne bişey kalmaz.Nasıl olduysa bu sene yağdı,çocuklar biraz olsun eğlendi,tabi bizde:queen:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
kışlık lastikler sadece kar yağdığı zaman kullanılan lastikleri değildir emre :)
seni tenzih ederek konuşuyorum ama halkımıza 7 derecenin altında kış lastikleri takmayı öğretemedik :pr:
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
103
7 derecenin altında motorsiklete binmez olur biter motorsikletle geçirdiği zamanının %90 dan çogu +7 ise ne olucak

Adam gidip lastiklerimi değiştiricek en iyisi
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Arkadaslar hayirli mi olsun diyeyim bilmiyorum:) saka bir yana ilk ceza mi yedim hemide motorla hemide 62 km hizla.. Kafayi yicem ya mont icin ayirdigim para cezaya gitti. 166 tlcik 15 gun once odedigim icin 124.5tl cik bayiliverdim devletimize... Kurtulma sansim yok mu yazmasaniz olmaz mi dedim yok babam gelse yazarim diyo. Peki dedik .Memur da yalvarttoracak sanki yaziyorum bak demez mi.para senin cebine girecekse yazma girmeyecekse yaz dedim. Guldu ama yazdi kereta
Yuh Adam resmen Çoprba parası istemiş :)
Sende diyecekdin ki Memurbey Abicim bi güzellik yapamazmısın bunu bir oluru yokmu Olmadı hatalı sollamaya felan ceza kes deseydin 62 mi 64 mü ne tl ceza öderdin Olamdı Evrağın arasına bi yeşil Hiç olmadı sarı Arkasında Atatürk olan kağıt parçasından sıkıştıraydın :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
denyolar işine geldiği gibi hareket ediyo işte
ne yapalım kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek
mont parası gitti ona üzülüyom marta çillop gibi bi mont alacaktım
nese artıkın olan oldu
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
7
İşi bilen ustalara bir sorum olacaktı;

Sym Wolf 250 marka bir motor var, resmi aşağıda;

jjwn0.jpg


Şimdi bu motorda kırmızı ile işaretlediğim yerlere yan grenaj ve alt sakal deniyor sanırım yanlışım varsa düzeltin. Acaba bu parçaları veya benzerlerini bizim MH Drift motorlara takabilirmiyiz?

Örneğin aşağıdaki resimde kırmızı ile işaretlediğim yerdeki siyah renkli metal çıkıntıda birşeyler taktırmak üzere vida yerleri var, oraya yan grenaj takılabilir mi yeni model YBR 125'lerde veya yukarıdaki Sym Wolf'ta olduğu gibi? Sarı ile işaretlediğim yere de alt sakal taktırılabilir mi?

jjwn7.jpg


Eğer yapılabiliyorsa bu parçaları nereden temin edebilirim?

Cevaplarsanız çok sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------



Bahsettiğim şey şuydu Photoshop ile ekledim o parçaları :D Bu şekilde yapılabilir mi?

jjx9h.jpg
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
SYM wolf kaslı bı motor ve ona göre grennajları var. Drift kaslı degıl ondan daha kucuk. drıft'e gore sakal var bı sıtede gormustum 35tl. guzel de duruyo. heleki siyah olunca daha iyi gözüküyo
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
7
Peki yan grenajlar var mı MH Drift'e uygun?

Sym Wolf'u sadece örnek teşkil etsin diye söylemiştim o yan grenaj ve alt sakal denilen parçaları göstermek için.
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar yaza kadar bende drift almayı düşünüyorum.Burayı uzun süredir takip ediyorum gerçekten drift ile ilgili güzel yorumlar var.Size bir kaç sorucam olucak.Şuan scooter kullanıyorum vitesli motora geçtiğimde ne gibi şeylere dikkat etmem gerekiyor.Driftin dez avantajı olduğu haller varmıdır.Mesela kalkışlar frenlemede vs. cevalarınız için teşekkür ederim şimdiden :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst