ilk motor olarak : honda cb 125 e mi ? rks titanic 150 mi ? şimdiden teşekkürler :)

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bu iki model arasında kaldım yakın zamanda kesin karar verip alacağım. İkisinden birini kullanan yada (üstüne oturmuş bile olsa yeterli :) ) fikir sahibi olan öneri verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hele ki ilk motosiklet ise, olay bitmiştir : Honda CB125

Alınır,
*yeni başlayan olarak vites göstergesi muazzam, parmak hesabı tarihe karışır :mrgreen:
*her seferde tek marşta yol alınır,
*otomobil farı gibi yolun aydınlık olur,
*düşe kalka ögrenirsin diyenler yalanlanır çünkü kullanımı çok kolay ve rahat,
*oturma pozisyonu özellikle yeni başlayanlar için tartışmasız önde,
*başlangıç aşaması atlatılır, tecrube kazanılır ve ne yaparsan yap en kötü aldığın fiyattan satılır ( tabi o gün kıyabilirsen, biçok kişi pişman olacağını bildiğinden satamıyor :cherry: )
*yakıt cimriliği zaman zaman saçlamlık derecesinde... ... ... ... ...

tek nefeste saydım, bi soluklanıyım :cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
216
Bastır ferdinandd. :) +1 destek benden. Alıştıktan sonra arkadan Honda NC700X kombosu öneririm. Gerçekten çok keyifli oluyor. :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
tabiki cb 125, yakıtı çok ekomnomik ben alalı 1000km oldu ve 3 kere depoyu fulledim şaka gibi valla yakmıyo kokluyo anahtarı tak kontağa tık çalışsın yok ben çalışmam falan filan yok öyle bir şey daha önce cbf 150 vardı ama ben cb 125i daha çok sevdim:king:
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
40
aynı fiyata japon varken 25cc için çin almak çokta mantıklı gelmiyor
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
mengü kardeşim sende bilirsinki dünyadaki büyük iş yapan firmaların hemen, hemen hepsi çinde mallarının bir kısmını veya tamamını üretiyor
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mengü kardeşim sende bilirsinki dünyadaki büyük iş yapan firmaların hemen, hemen hepsi çinde mallarının bir kısmını veya tamamını üretiyor
Olabilir ama bu cb125'in ne kullanım olarak nede kalite bakımından çinlilerden pek bi farkı yok. Üzerine honda yazısı basmışlar 2.elde sıfırından pahalıya satılıyor bi o var.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
honda cb 125 e diyen arkadaşlar
motosikletiniz ilk çıktıgında en yakın arkadaşım aldı (bu olayı tüm cbe ciler biliyor bir daha özet geçeyim istiyorsanız)
ben bindim motosiklete ve bu motosikletin titrediğini söledim , devir göstergesi yok dedim , konforu hoşuma gitmedi dedim, gitmiyor basmıyor dedim, kalitesiz hoşuma gitmedi lastik filan..
bunu geldim foruma yazdım
hondayla alakası yok dedim cbfin 4te 1 dedim kalite olarak konfor olarak dedim
hala daha karıştırsanız cıkar sayfalardan.
beni vatan haini ilan ettiniz..
belki de ben söyledim bunu ilk bu forumda
sonra motosiklet cogalınca kullananlar artınca
beklenenler ortaya cıkınca
satmaya başladı alanlar (motosikletten anlayanlar)
şimdi şunu söyliyim size..
25 bin kmdir cbf kullandım
20 bin km ybr kullandım..
bu motosikletin hondayla filan alakası yok dedim
sonra buz gibi sundiroya yaptırmışlar dedim
hepsi çinli dediniz geçiştirdiniz
motosikletten anlayan adam o motosikleti almaz dedim ..
vatan haini ilan ettiniz beni
bu forumda örnekleri de vardır
alanlar sattılar pişman olup bu modeli..
egri oturalım dogru konuşalım..
bir amblemle logoyla olmuyor bu işler..
cbfe her türlü kefilim
cbe benim gözümde herhangi gibi bir çinli kadar değeri yok
kullandın mı diyenler olacak şimdi bana
evet kullandım az yakıyormuş diyorlar pek bi fark yok benim motorla 0.3 litre daha az yakıyordur.
ama şöyle birşey var
yanından yolda 100lük motosiklet bile basıp geçebiliyor
şimdi 3.800 tl bu motora haram mıdır değilmidir?
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
honda cb 125 e diyen arkadaşlar
motosikletiniz ilk çıktıgında en yakın arkadaşım aldı (bu olayı tüm cbe ciler biliyor bir daha özet geçeyim istiyorsanız)
ben bindim motosiklete ve bu motosikletin titrediğini söledim , devir göstergesi yok dedim , konforu hoşuma gitmedi dedim, gitmiyor basmıyor dedim, kalitesiz hoşuma gitmedi lastik filan..
bunu geldim foruma yazdım
hondayla alakası yok dedim cbfin 4te 1 dedim kalite olarak konfor olarak dedim
hala daha karıştırsanız cıkar sayfalardan.
beni vatan haini ilan ettiniz..
belki de ben söyledim bunu ilk bu forumda
sonra motosiklet cogalınca kullananlar artınca
beklenenler ortaya cıkınca
satmaya başladı alanlar (motosikletten anlayanlar)
şimdi şunu söyliyim size..
25 bin kmdir cbf kullandım
20 bin km ybr kullandım..
bu motosikletin hondayla filan alakası yok dedim
sonra buz gibi sundiroya yaptırmışlar dedim
hepsi çinli dediniz geçiştirdiniz
motosikletten anlayan adam o motosikleti almaz dedim ..
vatan haini ilan ettiniz beni
bu forumda örnekleri de vardır
alanlar sattılar pişman olup bu modeli..
egri oturalım dogru konuşalım..
bir amblemle logoyla olmuyor bu işler..
cbfe her türlü kefilim
cbe benim gözümde herhangi gibi bir çinli kadar değeri yok
kullandın mı diyenler olacak şimdi bana
evet kullandım az yakıyormuş diyorlar pek bi fark yok benim motorla 0.3 litre daha az yakıyordur.
ama şöyle birşey var
yanından yolda 100lük motosiklet bile basıp geçebiliyor
şimdi 3.800 tl bu motora haram mıdır değilmidir?

Evet her kelimesine, noktasına, vürgülüne katılıyorum. Ve ekliyorum; 100'lük Cup (1.700 TL değerinde ki Lİfan Tay 100), CB ile dip gaz 80-90 km/h'larda yırtınırken, yanımdan geçti. Yavaşladı yanıma geldi, sırıttı bir açtı gazı uzadı gitti! 2 saat sonra da CB'yi sattım!.. (Salcano Wolf'ün sıfır fiyatına) Kalitesini anlatmiyim, çok yoruldum, yazmaya kalksam parmak fıtığı olurum herhalde! :mrgreen: Orta sehpaya kaldırın, gaz verin (boğulup durmaz ise!!) yerden bariz titreşim'i hissedeceksiniz! İşte kalite ::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
91
rks çin değil macar malı diye biliyorum üstüne oturdum gayet kaliteli bir motora benziyor fakat biraz ufak
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Evet her kelimesine, noktasına, vürgülüne katılıyorum. Ve ekliyorum; 100'lük Cup (1.700 TL değerinde ki Lİfan Tay 100), CB ile dip gaz 80-90 km/h'larda yırtınırken, yanımdan geçti. Yavaşladı yanıma geldi, sırıttı bir açtı gazı uzadı gitti! 2 saat sonra da CB'yi sattım!.. (Salcano Wolf'ün sıfır fiyatına) Kalitesini anlatmiyim, çok yoruldum, yazmaya kalksam parmak fıtığı olurum herhalde! :mrgreen: Orta sehpaya kaldırın, gaz verin (boğulup durmaz ise!!) yerden bariz titreşim'i hissedeceksiniz! İşte kalite ::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::

Cub olayına çok güldüm :mrgreen:
00045798121101704608679.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Herkes döktürmüş maşallah :cat:

Sen içine sineni al, test etme şansın varsa tüm modelleri test et gir mağzaya çık üstüne, sesini dinle hepsinin.Forumda takip etmeye çalış.

Hepsi bitince zaten içinde bir fikir çoğunluğu olacaktır, ama yinede al eline bir kağıt kalem yaz çiz + ları - leri.

O zaman pişman olmayacağın o kararı vereceksin eminim.

Önemli olan aynı tutkuları paylaşmak.

:bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst